Оқушылар топ ережелері
Ана тілі 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Дельфин (презентациясымен)
Сабақтың мақсаты: Сөздік қорларын дамыта отырып, қоршаған орта табиғатын қорғай білуге тәрбиелеу.
Негізгі идея: Дәстүрлі емес оқыту әдісін қолдана отырып, оқушылардың ана тіл сабағына танымдық қызығушылығын арттыру. Өмірмен байланыстыра отырып табиғатты аялап қорғауға және қозғау үшін шешу жолдарын анықтау. Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы көздеген мақсатына жету.
Оқудың нәтижесі: Оқушыларды түсінбеген жерлерін толықтырады;
Кейбір өмірде болып жатқан процестердің мағынасын түсінеді;
Өз ойларын ашық айтады;
Алған әсерлерін өмірмен байланыстыра алады.
Тапсырмалар: Сұрақ - жауап, суретпен жұмыс, венн диаграмма, мақалдың жалғасын тап, жұмбақ,
Көрнекіліктер: Түрлі - түсті стикерлер, А 3парақшасы, Суреттер топтамасы. т. б
І. Ұйымдастыру
Позетивті түрде сабақты бастау.
Топқа бөлу, топ ережесін еске түсіру.
Оқушылар топ ережелері
1. Сабақтан қалмау, кешікпеу.
2. Тәртіпті сақтау.
3 Уақытты үнемдеу.
4. Бір - бірінің пікірін тыңдау.
5. Сабаққа белсенді араласу.
6. Өз ой - пікірін еркін айту.
Топқа бөліну
1. Алма
2. Шабдалы
3. Жүзім
ІІ. Қызығушылығын ояту.
1. Миға шабуыл
Өлең жолдарына назар аударту.
Бұл өлең кімнің өлеңінен келтірілген?
№2Слайд
2. Ойлан, тап!
- Мөлдір суым мекенім,
Енді қайтсем жетемін?!
Қадіріңді білмедім,
Неге шалқып жүрмедім,- деп өкінген не? Неліктен солай деді?
( Тәкаппар Шона Сымаханұлы)№3. Слайд
3. Мақал - мәтелдің жалғасын тап ойын
*Сулы жер -.........................
*Су -................................
Топ жұмыстары арқылы оқушы білімін тұрақтандыру
Жазудың түрлері
Мұғалімдердің рөлі
Қазақ тілі сабағында оқушылардың шығармашылығын дамытуға арналған топтық жұмыс түрлері
Топтық жұмыстың мәні
Мәтіндік тапсырмалар арқылы оқушылардың оқылым, жазылым, тыңдалым әрекеттерін дамыту
Оқушылардың қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру жолдары
Тұлғaны ұжымдa тәрбиелеу жолдaрын теориялық негіздеу
Тригонометриялық функцияның туындысы
Кәсіптік педагогика пәнінен дәрістер жинағы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Жол қозғалысы және көлік құралдарын пайдалану ережелерін бұзғаны үшін жауапкершілік
Литосфера ж/е топырақ жамылғысының техногенді ластануының негіздері.
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту