Оқушыларды кодтау ұғымымен таныстыру

Сабақ тақырыбы: Ақпаратты кодтау.

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларды кодтау ұғымымен таныстыру.
Морзе әліппесі, Цезарь коды және әліппелік кодтау туралы түсіні қалыптастыру.
Тәрбиелік: топпен жұмыс жасай білуге, бірін – бірі сыйлауға тәрбиелеу.
Дамытушылық: оқушылардың ойлау қабілетін, логикасын дамыту.
Әдіс - тәсілдер: интерактивті тақта арқылы демонстрациялау, түсіндіру, баяндау.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, слайд.

Сабақ барысы:
І) Ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа даярлығын, қатысуын тексеру.

ІІ) Өткен сабақты қайталау. Сұраққа жауап бер.
1. Ақпарат дегеніміз не?
Ақпарат – бізді қоршаған орта туралы мәлімет.
2. Адамдарға ақпарат не үшін қажет?
Адамдар ақпаратты алады, береді және сақтайды, өңдейді.
3. Адам ақпаратты қалай сақтайды? Компьютер ше?
Ақпаратты ойына сақтайды. Ішкі және сыртқы жадтарға
4. Ақпарат тасымалдаушыларды еске түсіріңіз?
Магниттік және лазерлік дискілер, флэш - жады, винчестер (қатқыл диск)
5. Ақпараттың өлшем бірлігін атаңыз.
Байт, бит, Кбайт, Мбайт, Гбайт

ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Код – ақпаратты ұсынуға арналған шартты белгілер жүйесі.
Кодтау – ақпаратты жеткізу үшін, өңдеуге, сақтауға ыңғайлы алфавит арқылы құпиялап жазу.
Кері кодтау декодтау – кодталған ақпаратты түсінікті тілге аудару
545 - елдің коды
7106 - өндіруші коды
07628 - бақылау коды
1 - тауар коды

Ақпаратты кодтаудың үш негізгі тәсілі бар.
1. Графикалық - суреттер, белгілер көмегімен
2. Сандық - сандар көмегімен
3. Таңбалық - әліппедегі таңбалар көмегімен



Ұқсас жұмыстар

Есептеу құрылғылары және машиналар
Төменгі сыныпта информатиканы оқыту әдістемесі
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ Бастауышты оқытудың әдістемесі мен педагогикасы мамандығы үшін
Бастауыш сыныпта ақпаратты оқыту әдістемесін тәжірибеде қолдану
«Информатиканы оқыту әдістемесі» пәнінің оқу-әдістемелік материалдары
Қазақстанның білім беру жүйесін 12 жылдық жалпы орта білім беруге көшірудің негіздемесі
Математиканы модульдік технологиямен оқыту
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Ақпаратты кодтау және ақпараттың өлшем бірліктерін теориялық түсіндіру.
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды кезең бойынша сатылап дамыту
Мектепте білім беру ісіндегі басты бағдар - оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін ашу