Шапшаң есептеу дағдысын, математикалық тіл байлығын дамыту

Сабақтың тақырыбы: Қайталау
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың математикалық білім қабілеттерін тексеру, алған білімдерін пысықтау.
2. Дамытушылық: Шапшаң есептеу дағдысын, математикалық тіл байлығын дамыту; қосу және азайтуды қайталау, логикалық ойлау қабілетін, зейінін дамыту; есепті шығара алу дағдыларын дамыту.
3. Тәрбиелік: ұлттық тәрбие беру, тазалыққа тәрбиелеу; ептілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы,.
Әдісі: Сұрақ жауап,.
Қажетті құралдар: презентация, қағаздар.

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі: топқа бөліну, амандасу:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Сонау - сонау алысқа, жүзсін десең кемелер.
Тылсым сырлы ғарышқа, ұшсын десең денелер.
Жасау үшін бәрін де
Математика
Ең маңызды ғылым бұл
Сондықтан да, сондықтан да
Сол ғылымның тілін біл!
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Кел ойнайық! Үйдің номерін тап

ІІ. Жаңа сабақ
Үш топқа бөлінеді: Жылдамдар , Жүйріктер , Мықтылар .
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы. Өткенді қайталау.
Қазақ киеге үлкен мән берген халық. Табиғаттың кейбір апаттарын, отты, кейбір жануарлар мен құстарды, көшпелі тұрмысқа қажетті заттарды киелі деп қастерлеген. Сондай - ақ қазақ халқының өмірінде түрлі мәнді ерекше сипат бере отырып жиі қолданылатын сандар тізбегі көп. 3, 7, 9, 40 сандар тізбегін өзіміздің салт - дәстүрімізден, ырым - тыйымдарымыздан, нақыл сөздерімізден, мақал - мәтелдерімізден анық көруге болады. Біз бүгін сандар әлемімен танысамыз Көптеген сандардың сырларын ашып, олардың қасиеттерін тамашалаймыз. Ол үшін біз сандардың тапсырмаларын орындаймыз.

3 санының тапсырмасы
1. Тапсырма. Теңдеулерді шеш.
Жылдамдар
2+а=10
а=10 - 2
а=8
2+8=10

а - 2=8
а=8+2
a=10
10 - 2=8

Жүйріктер
a - 1=9
a=9+1
a=10
10 - 1=9

10 - a=1
a=10 - 1
a=9
10 - 9=1

Мықтылар
10 - a=2
a=10 - 2
a=8
10 - 8=2

1+a=10
a=10 - 1
a=9
1+9=10
Математикалық диктант
88 бен 92 - нің арасындағы сандарды кему ретімен жаз. Оларды салыстыр. Әр санды ондықтар мен бірліктердің қосындысы түрінде жаз.
92, 91, 90, 89, 88
92 91, 90 89, 89 88
92= 9 онд+2бірл
91=9онд+1 бірл
90=9онд+0бірл
89=8онд+9 бірл
88=8онд+8бірл
Тапсырмалар орындалып 3 санының қасиетімен танысамыз
Үш жүз: Ұлы жүз, Орта жүз, Кіші жүз
Үш тәтті: жан тәтті, жар тәтті, мал тәтті
Үш қуат: ақыл, жүрек, тіл:

4 санының тапсырмасы
3 тапсырма. Балдырғанға қойылмай кеткен жақшаларды қоюға көмектес.



Ұқсас жұмыстар

Кіші мектеп жасындағы оқушыларды ана тілі сабағында өз бетімен жұмыс жасауға үйрету жолдары
Бастауыш сынып математикасында ақпараттық-коммуникативті технологияны қолдану
Бастауыш сынып математикасын оқытуда ойын элементтерін қолдану
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдыларын қалыптастыру
Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесінде ойын технологиясының мазмұны, міндеттері және ерекшеліктері
Ойын- бала әрекетінің негізгі түрі
Білм беруде ойын технологиясын қолдану
Бастауыш сыныпта математика пәнінен ұйымдастырылатын сыныптан тыс жұмыстар әдістемесі
Сауат ашудан кейінгі кезеңде мәтіндермен жұмыс істеу ерекшеліктері.
МАТЕМАТИКАДАН ОҚУШЫЛАРДЫҢ АУЫЗША ЕСЕПТЕУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
ТІЛЕУҚАБЫЛ ӨТЕЙБОЙДАҚ
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДІҢ НЕСИЕЛІК САЯСАТЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Несиенің ақшаларының қажеттілігі мен маңызы
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту