Есімі баршамызға белгілі аққан жұлдыз атанған Ш. Уәлиханов Халықтың кемеліне келіп өркендеуі үшін ең алдымен азаттық пен білім қажет деген болатын
Тұлғаға бағытталған білім – білім беруді жаңартудың басты бағыты
Бүгінгі күні жеке тұлғаны дамытуға бағдарланған, ізгілікті, шынайы демократиялық нышандағы бүкіл адамзаттық құндылықтарды алға шығаратын білім беру жүйесін қалыптастыруда ірі-ірі қадам жасалынуда. Есімі баршамызға белгілі аққан жұлдыз атанған Ш.Уәлиханов Халықтың кемеліне келіп өркендеуі үшін ең алдымен азаттық пен білім қажет деген болатын. Қазір біз азаттық алған, Тәуелсіздігімізге 20 жыл толған егемен елміз.
Ал Тәуелсіз ел тірегі – білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің күн тәртібінде тұрған келесі мәселе – білім беру, ғылымды дамыту, өркениет біткеннің өзегі – білім, ғылым, тәрбие екеніне ешкімнің таласы жоқ. Осы орайда білім ордасы мектеп екендігі баршаға мәлім.
Қазақстандық мектептерді жаңарту тұжырымдамасы жалпы бiлiм берудің басым бағыттарын, оқушы мен мұғалімнің өзара ынтымақтастығы үлгiсiн білім беру үрдісінде қалыптастыру мен әртүрлі оқу - iс-әрекетін қамтитын оқыту әдiстерiнiң үйлесiмдiлiгi негiзiнде жүзеге асырылуы тиіс екендiгiн анықтап беріп отыр. Бұл басым бағыттар мектепте бiлiм беруді дамытуға негіз болады. Осыған орай мектептің әр сатысында оқыту мен тәрбие берудің мақсаты, бiлiм мазмұнын iрiктеу ұстанымдары, сондай-ақ, оқушылардың дайындық сапасын бағалау тәсiлдерi нақтыланады.
Қаламыздағы білім ошақтарының бірі - 91-орамда орналасқан №10 орта мектебі. Бүгінгі таңда мектептің алдына қойып отырған басты міндеттерінің бірі қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру болып табылады.
Мектепте қазіргі кезде 425 бала білім алып, 3 жаспен 5 жас аралығындағы балаларға арналған Балдәурен шағын орталығында 25 бала тәрбиеленуде.
Бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру – педагогикалық ұжымның барлық мүшелерінің бірігуін талап етеді. Тұлғаға бағытталған білім - оқушылардың тұлғалық ерекшеліктері ашылатын, қасиеттері қалыптасатын, мүмкіндіктері жүзеге асырылатын оқыту жағдайы. Әр оқушының болмысы арқылы дамытушылық, шығармашылық ойлау, өз бетінше шешім қабылдау қабілетінің қалыптасуы тиіс.
Осы орайда мектептің бүгінгі бет бейнесін жаңа қырынан көрсетіп келе жатқан №10 орта мектеп ұжымының өткен оқу жылында жеткен жетістіктері аз емес. Білім шаңырағындағы әлеуметі мықты, интеллектуалдық қабілеті, кәсіби білігі жоғары ұстаздар ұжымның 51 %-ын құрайды.
Мектепте оқушылардың ғылыми зерттеуге қызығушылығын қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін таныту және дамыту, шығармашылық сипаттағы жеке тұлғаларды тәрбиелеу жұмыстарын жүргізу мақсатында Жас өркен оқушылар ғылыми қоғамы жұмыс жасайды. Осы ғылыми-ізденіс қоғамы мүшелерінің, 10А сынып оқушысы Әлішерова Ақеркенің Ұлытау жер-су аттарының қойылу ерекшеліктері , 6А сынып оқушысы Есенгалиева Гулімнің Фразеологизмы русского языка , 9В сынып оқушысы Сейтбатталова Назираның Стиль РЕТРО тақырыптарындағы ғылыми - ізденіс жұмыстары ҚР кіші ғылым академиясында Алматы облыстық 20-шы ғылыми-практикалық конференциясында қорғалып, арнайы жинаққа енгізілді. 13 оқушы республикалық Русский медвежонок зияткерлік сайысында жүлделі 1,2 – орындарға, 5 оқушы қалалық пән олимпиадасында жүлделі 1, 2 орындарға ие болса,
Жас музыканттардың 45 Облыстық конкурсында 3Б сынып оқушысы (скрипкашы) Мурзатова Лейла І орынды, ІІ облыстық Махамбет оқуларында Ұлы арман номинациясы бойынша 9А сынып оқушысы Тоқтамысова Қуаныш ІІ орынды, Шағын қалалардың қолдауына мемлекет арнайы саясат қолдануы қажет тақырыбында өткізілген Дебат-2010 аймақтық пікірталас сайысында мектеп оқушыларынан құрылған Ақиқат тобы ІІ орынды, Қарағанды қаласында өткізілген Көшбасшы заңгер зияткерлік ойынына қатысқан 11А сынып оқушысы Жаңабай Айдана 2 дәрежелі дипломды, 5А сынып оқушысы Қалжанов Ораз Болгария және Түркия мемлекеттерінде өткен халықаралық таэквандо байқауында І орынды қанжығасына байлады.
Дидар телеарнасының ұйымдастыруымен өткізілген Ел Тәуелсіздігінің 20 жылдығына арналған Батырлар жырын жатқа айтам… бағдарламасына 5Б сынып оқушысы Зейнел Нұрсұлтан жыл бойы қатысып, телеарнаның Алғыс хатымен марапатталды.
Педагогика ғылымының мазмұны оның тарихында қалыптасқан рухани мұралар мен құндылықтар әлемі
Қазақ түбі үлгілеріндегі Отан тарихы туралы деректер
Шоқан Уәлихановтың тұлғасын жан- жақты ашу және осының нәтижесінде оның әдебиеттегі көркем шығармаларда сомдалған бейнесін ашу
Түркі халықтарының ортақ мәдениетіне назар аудару
Көкшетау өңірінен шыққан ұлт зиялыларының өкілдері
Ақындар айтысы жайлы
Шоқан Уәлихановтың ғылыми – зерттеу жұмыстары және оны тарихта оқыту
Шоқан Уәлихановтың әдебиеттегі көркем бейнесі
Шәкәрімнің қай шығармасынан
М.Ж. Көпеев және қазақ тарихы
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
ҚАРАШАҰЛЫ БӘЙДІБЕК
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім