Қонақ деген кім. Сабақтың мақсаты
Ана тілі 4 сынып
Cабақтың тақырыбы: Ара мен Шыбын. Оспанхан Әубәкіров.
Сабақтың мақсаты: Оқушының жеке қабілеті мен белсенділігіне сүйене отырып, мысалдағы түйінді ойды ашуға жағдай жасау. Өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істеуге баули отырып, байланыстырып сөйлеуін, шығармашылық ойлауын дамыту.
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау, іздену.
Көрнекілігі: суреттер, сызба
Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі:
Сабаққа даярлық. Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір - біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық.
ІІ. Жаңа сабақ.
Кіріспе: Автор туралы қысқаша дерек.
Оспанхан Әубәкіров 1934 жылы туып, 1986 жылы қайтыс болған. Ол Алматы облысы Жамбыл ауданы Қарақастек ауылында дүниеге келген. Құрманғазы атындағы Алматы Өнер институтының театр факультетін бітірген. Оның Қоңырау , Бөдене , Күлкіңіз келе ме? , Анау мен Мынау , Бір дорба , т. б. көптеген жинақтары бар.
Оспанхан Әубәкіров – талантты сатирик. Сатирик деп адамның бойындағы теріс қылықтарды сынап, мысқылдап жазатын жазушыны айтамыз.
1. Үнтаспадан Ара мен Шыбын диалогын тыңдату.
2. Тірек сызба бойынша мысалды талдау.
3. Ара мен Шыбын бейнеленген сурет бойынша екеуіне мінездеме, сипаттама беру.
Сабақты бекіту: Кім мықты? сайысы.
Келді араға Шыбын
Жиып жатқан шырын,
Шақырды Шыбын қонаққа.
Ара келсе кешігіп,
Жатып қапты шешініп.
Қонақты дұрыс күтпепті,
Шыбынға ақыл жетпепті.
Жұмысты тез әрі дұрыс орындағандары үшін ұпай беріледі.
Қонақжай дегенді қалай түсінесің?
Қонақ деген кім? Қонақтың қандай түрлері бар?
Қонақты ілтипатпен қарсы алу дегенді қалай түсінесің?
Мысал бойынша мақал - мәтел тауып жазу тапсырмасы беріледі.
1. Келгенше қонақ ұялады, келген соң үй иесі ұялады.
2. Қонақ асыңа емес, қабақ - қасыңа риза.
3. Еңбекшінің наны тәтті, жалқаудың жаны тәтті.
Қорыту. - Шыбын Араға не деді? – Ара оған неге
Үйге тапсырма: Ара мен Шыбын мәнерлеп оқу, кестені толтыру.
Бағалау.
Ара мен Шыбын. Оспанхан Әубәкіров. жүктеу
Бастауыш сынып оқушыларында еңбек тәрбиесін қалыптастырудың ерекшеліктері
Қазақ тілінің ерекшелігі
Қазақтың салт-дәстүрлері туралы ақпарат
Оқушыларды адамгершілік қасиеттерге ұлттық салт-дәстүрлері арқылы тәрбиелеудің теориялық негіздері
Көңілді балалар әні
Қазақ салт-дәстүрлері арқылы оқушыларды имандылыққа тәрбиелеу. Оқушыларға имандылық тәрбиесін беру педагогикалық проблема
Дидактикалық ойындар арқылы бастауыш сынып оқушыларының оқу әрекеттерін белсендендіру
Оқушыларға құқықтық тәрбие беруге байланыстыжүргізілген педагогикалық тәжірибе жұмыстары
Тіл дамыту және оның зерттелуі
Қазақ тілінде сөздердің жіктелуі
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Chipset дегеніміз не?
Электрондық үкімет
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Стратегияның мақсаты, мiндеттерi және оны жүзеге асыру қағидаттары
Сертификаттаудың негізгі мақсаты