Қашықтықты өрнек түрінде жазып көрсет

Тақырыбы: Бір - біріне қарама - қарсы қозғалыс. Жақындау жылдамдығы.
Мақсаты: 1. Бір – біріне қарама - қарсы қозғалыстарға есептер шығару әдістерімен таныстыру, жақындау жылдамдығы деген ұғым беру.
Оқушыларды қозғалысқа қатысты есептерді шығару дағдыларын, ақыл - ойын, ой - өрісін, танымдық қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту.
Пәнге деген қызығушылығын арттырып, өз ойын қорытындылай білуге баулу.
Оқушыларды біліктілікке, тез әрі дұрыс жауап беруге, ұйымшылдыққа және белсенді болуға тәрбиелеу.
Сабақ түрі: топтық - жарыс.
Әдісі: Түсіндіру, Ой ашу стратегиясы, сұрақ - жауап, топтық жұмыс, логикалық
тапсырма, көрнекілікпен жұмыс, жұптық жұмыс,
Көрнекілігі: Сызбалар, кестелер, тест тапсырмалары, қозғалысқа қатысты формулалар.

Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың дұрыс отыруын, оқу құралдарын толық алуын қадағалап, назарын сабаққа аударамын.
Сәлемдесу
Бүгінгі күн терезеден,
Бізге, міне, тұр қарап.
Сондай жақсы көңіл күймен,
Басталады бұл сабақ.
Оқушылар математикалық шамалар арқылы топтарға бөлінеді.
І топ: Қозғалыс - Ұраны: Қозғаламыз алға біз, кедергіге қарамай!
ІІ топ: Жылдамдық Ұраны: Жылдамдықты сақтаймыз, жарысуды бастаймыз!
ІІІ топ: Уақыт Ұраны: Уақытты текке біз, өткізбейміз себепсіз!
ІV топ: Қашықтық Ұраны: Қашықтыққа қашпаймыз, сұрақтардан саспаймыз!
Бүгінгі сабағымыз ерекше және жарыс түрінде өтеді, сабаққа белсене қатысып,
өз білімімізді көрсете білейік.
– Балалар таңертең тұрғанда күнді дене жаттығуларынан бастайтын сияқты сабағымызды Ой жаттығуларынан бастайық.

ІІ. Ой ашу стратегиясы
84264: 2 =
13042 * 2 =
63297 + 19906 =
31202 – 80090 =
2 сағ. 45мин + 54 мин =
1 сағ. 12мин – 47 мин =

№2
t - бірдей
u - 310 км сағ
u - 275км сағ
s -? км
Ш: 310+275=585 км. Ж: екі ауылдың арақашықтығы 585 км
№3
t - бірдей
u - 27 км сағ
u - 7 км сағ жол жүрді.
s -? км
Ш: 27+(27+7)=61км Ж: екі ауылдың арақашықтығы 61 км
№4. Қашықтықты өрнек түрінде жазып көрсет.

Бір - біріне қарама - қарсы қозғалыс. Жақындау жылдамдығы. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
Математика пәнінен тапсырмалар жинағы
«Бастауышта оқыту педагогикасы және әдістемесі»
Бастауыш математика курсындағы құрама есептер
БАСТАУЫШ МЕКТЕП МАТЕМАТИКАСЫНДА АЛГЕБРАЛЫҚ ҰҒЫМДАРДЫҢ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Есептерді әр түрлі тәсілдермен шығару
Бастауыш сынып математикасын оқытуда көрнекілік принципін теориялық жағын қарастырып, оны жүзеге асыру
Алгоритм, программа ұғымдары
Математиканы оқытудың мақсаты міндеттері
ЕСЕПТЕРДІ ӘРТҮРЛІ ТӘСІЛДЕРМЕН ШЫҒАРУ
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Аудиторлық қызмет көрсетудің ұйымдастыру формалары
Халыққа әлеуметтік көмек көрсету
Қазіргі кездегі инфляция жағдайын сипаттап, оның төмендету жолдарын көрсетіңіз
Қазақстанның негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерін талдау
қарыз капиталы түріндегі қаржылық құралдар ағымының өсуі
Сөзі - монолог түрінде