Оқушылар біз өткен сабақта үйге қандай тапсырма алдық
Сабақ тақырыбы: Дауыссыз дыбыстардың түрлерін қайталау, бекіту (слайд түрінде)
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: дауыссыз дыбыстардың жолдарын қайталау, бекіту.
Дамытушылық: өткен сабақты бүгінгі сабақпен байланыстыра қайталау, оны жазу мен сөйлеуде қолдана алуға үйрету арқылы оқушыларды өз бетімен жұмысқа баулу, біліктілік дағдысын арттыру.
Тәрбиелік: оқушылардың белсенділігі мен қызығушылығын арттыру, шығармашылыққа бейімдеу.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, үлестірмелі карточкалар.
Әдіс - тәсілдері: дамытушылық технологиясы, сұрақ – жауап, талдау.
Сабақтың түрі: қайталау, бекіту, қорыту сабағы.
Міндеттері:
А) дауыссыз дыбыстардың жасалуын меңгеру:
Ә) дауыссыз дыбыстардың түрлерін ажырату:
Б) дауыссыз дыбыстардың жазылуын білу:
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі: оқушылармен амандасып, сабаққа қатысулары мен дайындықтарын тексеру. Жылдың қай мезгілі, айды аптаның қай күні екендігін сұрау арқылы әңгімеге тарту.
2. Оқушылар біз өткен сабақта үйге қандай тапсырма алдық. 269 - жаттығуды сұрау, тексеру
Слайд 2, шөп, шың, жел, жол.
3. Ал енді балалар біз бүгінгі сабақта дауыссыз дыбыстарды, олардың түрлерін қайталаймыз.
4. Бірінші сұрақ: Дауыссыз дыбыстар қалай жасалады? (3 слайд, 4 слайд)
Сонымен балалар біз дауыссыз дыбыстардың жасалу жолдарын біледі екенбіз. Олай болса мына класстерге көңіл бөліңіздер. Дауыссыз дыбыстар салдыр мен үнің қатысына қарай қандай топтарға бөлінеді.
5 слайд; 6слайд;
7 слайд; 8 слайд
Сонымен балалар теориялық жағынан дауыссыз дыбыстардың жасалу жолдары мен түрлерін класстердің көмегімен, мысалдар арқылы жақсы түсініп қайталадық. Енді өздігінен жұмыс істеп жаттығуларды орындап, алған білімімізді тиянақтайық.
274 – жаттығу ауызша суретке қарап әңгіме құрау.
Шығармашылық жұмыс.
Сабақты қорыту: сұрақ, жауап.
Үйге тапсырма:
Оқушыларды бағалау.
Сабақтың көрнекілігі
Қазақ тілі сабағының түрлері
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Бастауыш мектеп оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеуде халық ертегілерін оқыту процесіндегі ролі
Пән мен тіл туралы бастапқы білімдерін жандандыру
Бастауыш мектеп оқушыларын математика сабақтарында оқу есептерін талдау және түсіну біліктерін қалыптастыру
Физика мен биология байланысы
Қазақ тілі сабағында оқушылардың орындайтын өздік жұмыстары
Әдебиеттің оқу пәні ретіндегі білімділік маңызын дамыту
Екінші сыныптарға математиканы оқытудағы көрнекіліктерді пайдалану әдістері
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Индустриялдық – инновациялық бағдарламасының негізі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
Шағын бизнесті мемлекеттік қолдау