Ертегіні оқу
Тақырыбы: Сүт қалай ұйықтады?
а) Білімділік.
Оқушыларға мәтіндегі негізгі ойды ашып, идеясын ұғындырып бойына жақсы қасиетті қалыптастыру және
О. Әубәкіров туралы мағлұмат беру.
ә) Тәрбиелік.
Оқушыларды жаман әдеттерден жирендіруге, таза жүруге, кейіпкердің іс - әрекетіне көзқарасын білдіру, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
б) Дамытушылық.
Оқушыларды сыни тұрғыдан қарап ой - өрісін, шығармашылық қиялын дамыту, танымдық белсенділігін арттыру, дүниетанымын кеңейту.
Сабақтың типі: Жаңа материалдарды меңгерту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың формасы: Топтық жұмыс
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Қорытындылау:
• Керім қандай жігіт?
• Не себепті лас жүрді?
• Алла тағала қандай адамды жақсы көреді?
• Керімді қандай күйге апарады?
Логикалық ойын
Санды ретімен қой
Санды ретімен қойғанда, бүгінгі сабақтың тақырыбы ашылды.
Жаңа сабақ: Сүт қалай ұйықтады?
Авторы: Оспанхан Әубәкіров (1934-1986)
Алматы облысы, Жамбыл ауданында дүниеге келген
Әзіл – сықақ жанырының шебері.
Қоңырау , Бөдене жинағы бар
Жаман әдет
↓
тәкаппар
еріншек
мақтаншақ
салақтық
өсек
жалқаулық
тәртіпсіздік
ұйқышылдық
Жаңылтпаш
Ұйқышыл кісіні ұйқы қысты,
Ұйқышыл кісінің ұйқысы күшті.
Жаман әдет
↓
Ұйқышыл
сабақтан кешігеді
жігерсіз талапсыз
жұмысы өнбейді
Мағынаны тану.
Ертегіні оқу. Мазмұнын ашып түсіндіру.
Ертегімен жұмыс
1. Автор ертегіде нені әрекетін суреттеген?
2. Бір күні сүтке не болыпты?
3. Ел – жұрт неге қайран қалды?
4. Ұйықтаймын деп сүт қандай күйге ұшырады?
5. 5. Ертегідегі сүттің, айранның әрекетін білдіретін сөздерді, тіркестерді тауып көр (сипатта) Бұл сүтке ұйқы ұя салыпты - деген жолдың мағынасын қалай түсінесің?
6. Мәтіндегі қорытынды ой айтылған жолдарды тап.
7. Ертегіге қатысты мақалды тап
8. Ертегідегі елдің сөзін тауып, әуеніне сай оқы
9. Ертегілердің қандай түрлері бар?
Топпен жұмыс
І топ Ұйықтады сөзіне дыбыстық талдау жаса.
ІІ топ Есепті шығар.
Бірінші ыдыста 16 литр сүт бар, екінші ыдыста 6 литр кем.
Екі ыдыста неше литр сүт бар?
Сергіту сәті
Берілген буындардан сөз құрау
Қай рім сүз шұ мыз кө
і ай шік же бат ран
ран мақ бе ай қы май
Қорытындылау:
- Ертегідегі “Көп ұйықтаған зиян - ау”
дегеннен не түйдіңдер?
мақалды талдау
Ұйқы деген дұшпан бар,
Тұла бойды талдырар
Жолдан, істен қалдырар
- Сүттің бойында қандай қасиет бар?
Тыйым сөз.
Кісіге қарап есінеме. Есіне қалсаң, ауызыңды қолмен қалқала.
Әдебиеттік оқу сабақтарында ертегілерді оқыту жолдары және Әдіс- тәсілдері
Қазақ әдебиеті сабақтарында ертегі жанрын оқыту әдістемесі
Ертегілерді оқыту барысыңда оқушыларды қайырымдылыққа тәрбиелеудің теориялық негізі
Адамгершілікке тәрбиелеудегі қазақ ертегілерінің әсері
Бастауыш сынып оқушыларының ертегілер арқылы қиялын дамыту
Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеуде халық ауыз ертегілердің орны мен ролін анықтау
Қазақ халық ертегілері арқылы бастауыш мектеп оқушыларына адамгершілік тәрбиені қалыптастыру жолдары
Тұрмыс салт ертегілері
Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеуде халық ауыз ертегілердің орны мен ролі
Мектепте оқушылардың адамгершілік түсініктерін қалыптастыру
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
жоғарғы оқу орындар үшін гуманитарлық пәндер