Есепті теңдеу құру арқылы шығар
Сабақтың тақырыбы: Есепті теңдеу құру арқылы шығару.
Сабақтың мақсаты: Есептерді теңдеу құру отырып шешу жолын ұғындыру. Сөз есептерге теңдеу құру арқылы шешуді үйрену, сауатты түрде шапшаң орындау арқылы балалардың ойлау қабілетін дамыту.
Ұқыпты орындап, қатесіз жазуға, теңдеуді сауатты құра білуге дағды қалыптастыру.
Балаларды топпен ұйымдаса жұмыс істей білуге, еңбекке баулу.
Көрнекілігі: сызбалар, кестелер, суреттер, тесттер, оқулық
Сабақ түрі: аралас.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, топпен жұмыс, тест сынығы, салыстыру.
Жоспар: І Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырманы сұрау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
ІV. Жаңа сабақты бекіту.
V. Қорытындылау, бағалау.
VI. Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Жаңа сабақ.
Есепті теңдеу құру арқылы шешу.
Ой қозғау
Теңдеудің неше түрі бар? (күрделі, қарапайым)
Салыстыру, ұқсастығы неде, айырмашылығы неде? (ұқсастығы екеуіде теңдеу, айырмашылығы: күрделі екі немесе көп амалмен орындалады, қара - пайым: тек қана бір амалмен орындалады)
Ойлан тап!
1 кг сары май 360 теңге тұрады.
Жарты кг сары май қанша тұрады? 200г сары май ше?
1 кг сары май 360 теңге тұрады. Жарты кг сары май қанша тұрады?
360: 2 = 180 (жарты, н е 500г)
х: 2 = 18 (теңдеу құру)
х = 18 • 5
х = 90____.
90: 5 – 18
18 = 18
Қайсысы ыңғайлы? (теңдеу)
Топпен жұмыс
І – топ № 3. Есепті теңдеу құру арқылы шығару.
Бар еді – 1706қап ұн.
Қалды – 1009қап ұн.
Жөнелтілді -? Қап ұн
Ш: 1706 – х = 1009
х = 1706 – 1009
х = 697.
1706 – 697 = 1009
1009 = 1009
Ж: 697 қап ұн
ІІ – топ № 4 – 208бет,
Болды - 548т қызылша.
Қалды - 399т қызылша.
Тиеп жіберді -? т қызылша.
Ш: 548 – х = 399
х = 548 – 399
х = 149.
548 – 149 = 399
399 = 399
Ж: 149т қызылша.
ІІІ - топ № 5 - 208бет,
Әр қатарына 8 көшеттен - 5 қатар
Жиектеді -? көшет
Болды - 63 көшет.
Ш: (8• 5) + х = 63
40 + х = 63
х = 63 - 40
х =23
(8• 5) + 23 = 63
63 = 63
Ж: 23 көшетпен жиектеді.
ІV топ.
№6. Есепті теңдеу құру арқылы шығар.
S = 18 км,
t = 2сағ,
v1 = 4км сағ,
v2 =? км сағ
Ш: 18: 2 – х = 4
9 – х = 4
х = 9 – 4
х = 5
18: 2 – 5 = 4
4 = 4
Ж: v2 = 5 км сағ
Сұрақ – жауап алу.
Салыстыру:
Күрделі мен жай теңдеудің ұқсастығы, айырмашылығы неде?
Есепті теңдеу құру арқылы шығару. жүктеу
Бастауыш математика курсындағы құрама есептер
Құрама есептерді іріктеу және оқыту әдістемесі
Бастауыш сыныптарда математиканы оқытуда оқу есептерін пайдалану әдістемесі
Бастауыш сыныпта мәтіндік есептерді талдау әдістемесі
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ТЕҢДЕУДІ ОҚЫТЫП ҮЙРЕТУДІҢ ӘДІСТЕМЕСІ
Оқушыларға құрама есептерді шығаруға үйретудің тәсілдері
Бастауыш сыныпта математиканы оқыту әдістемесі
«Бастауышта оқыту педагогикасы және әдістемесі»
Мазмұнды есептер арқылы оқушылардың ойлау қабілетін кеңейту
Бастауыш сынып оқушыларының құрама есептерді шешу біліктерін қалыптастыру
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Delphi программасы - зерттелінетін процесстің алгоритмін компьютерде жүзеге асыратын программа құру
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі