Үйге тапсырма. Кім жылдам

Сабақтың тақырыбы: Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушыларға үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту тәсілдерін үйрету.
2. Дамытушылық: Оқушылардың ақыл - ойын, пәнге қызығушылығын, таным қабілеттерін, зейіндерін, белсенділіктерін, логикалық ойлау,
салыстыру қабілеттерін дамыта отырып, ауызша және есептеу арқылы білім деңгейін дамыту.
3. Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, ізденімпаздыққа, ойшылдыққа тәрбиелеу.
Әдісі: өзіндік, жұптық жұмыс, ой қозғау, сұрақ – жауап
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар
Түрі: жаңа сабақ

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Қызығушылығын ояту.
Қол ұстасып бәріміз,
Жылылықты сезейік.
Шуақ шашқан күндей боп,
Күлімсіреп жүрейік.

II. Үй тапсырмасын тексеру:
9м: 300 = 3м
600: 300 = 2
8ц: 400 = 2ц
400: 200 = 2
2м: 20дм= 1
10 жүзд.: 10 онд.= 10

III. Жаңа сабақ.
№1. 112*4=(100+10+2)*4= (тақтада оқушыларға түсіндіру)

№2. Түсіндіріп отырып шығар:
123*3=
212*4=
241*2=

№3. Мына сандарды 3 есе арттыр ( жұптық жұмыс)
231*3=693
303*3=909
331*3=993
121*3=363
221*3=663
313*3=339
131*3=393
332*3=996

№4. Бір шебер 1 сағатта 8 құмыра, ал екіншісі одан 2 құмыра аз бояйды. Шеберлер екеуі 6 сағатта неше құмыра бояйды?

I Шебер - 1 сағ 8 құмыра
6 сағ.-? құмыра бояйды?
II Шебер -? 2 құмыра аз
Шешуі:
(8+(8 - 2))*6=14*6=84
Ж: екеуі бірге 84 құмыра бояйды
№ 6 Кім жылдам?
Құмырсқаға фигураның ауданын табуға көмектес.

№7. Батпақ қырқылдақтың балапаны бір күнде 234 шіркей, ал бақаның баласы бір күнде 321 шіркей жейді. Бақаның баласы батпақ қырқылдағының балапанына қарағанда 3 күнде неше шіркей артық жейді?
Шарты:
Қырқылдақ балапаны - 234 шіркей
Бақаның баласы - 321 шіркей
3 күнде? артық
Шешуі: 234*3=702 (Қ) 321*3=963 (Б)
963 - 702=261
Жауабы: Бақаның баласы 3 күнде 261 шіркей артық жейді.

№ 9. Салыстыр (Өзіндік жұмыс. Орындап болғаннан кейін балалар бірін - бірі тексереді)
124*2 250
369: 3 132*2
224*2 242*2

№10. Есепте:
4м+122см*3= 7 м 66см
1кг - 322г*3= 34г
6м - 241см*2= 1м18см

№11. Шығармашылық тапсырма (топтық жұмыс)
369
1, 2, 3, 123, 133, 234
1*3*123=369

12. Қорытындылау. Кім жылдам?
193*0 =
213*4 =
215*3=
852*1 =
281*2=
216*2 =
114*6 =
121*1 =
213*3=
115*3 =
224*4 =
127*3 =

IV. Үйге тапсырма
V. Бағалау



Ұқсас жұмыстар

Арифметикалық амалдармен есептер шығару
Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
Компьютердің программалық жабдықтары
Балабақшада бала тілін дамытудың маңызы
Талдап оқыту әдістемесі
Көбею және даму. Адам онтогенезінің ерекшеліктерін оқыту(8-сынып) тарауын өткізу әдістемесі
Интерактив ойындар арқылы тіл дамыту әдістемесі
Оқытудың педагогикалық технологиялары
Дидактикалық ойындардың оқушылар қабілеттілігін дамытудағы рөлі
Бастауыш сынып оқушыларының сөздік қорын дамыту туралы
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет
Үкіметтің 2006 - 2008 жылдарға арналған бағдарламасы