Балапандар биі

Үй құстары
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.
Білімділік міндеті: Балалардың үй құстары туралы білімдерін кеңейту, тауық оның пайдасы туралы түсініктерін молайту.
Дамытушылық міндеті: балаларға осы түсініктерді бере отырып, ақыл – ойларын дамыту, байланыстыра сөйлей білуге үйрету.
Тәрбиелік міндеті: үй құстарына қамқор болуға, оларды күте білуге, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: үй құстарының суреттері, дидактикалық материалдар, слайд көрсету.
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу.
Қостілділік компоненті: тауық - курица, әтеш - петух, шөже - цыпленок

Мотивациялық - қозғаушылық
Шаттық шеңбері:
Алақанды ашайық,
Күннің нұрын салайық,
Таза ауаны жұтайық,
Жүрек жылуымызды,
Қонақтарға сыйлайық.
- Жақсы балалар, енді орындарыңа жайғаса қойыңдар.

Ұйымдастырушылық - ізденістік
- Балалар, біз қандай құстарды білеміз?
- Құстар қандай болып бөлінеді?( Үй құстары және дала құстары болып екіге бөлінеді).

- Үй құстарына қандай құстар жатады? (қаз, үйрек, тауық, қораз).
- Дала құстарына ше?(торғай, қарлығаш, қарға, тоқылдақ, көкек).
- Дұрыс айтасыңдар.
- Ал бұл құстардың айырмашылығы, балалар, үй құстары үйде бағылады, адамның көмегін қажет етеді. Дала құстары болса, өз бетінше өмір сүре алады, өз тамақтарын өздері аулап өмір сүреді.
- Балалар, үй құстары бір - бірімен қалай амандасатынын білесіңдер ме? құстар сөйлей білмесе де өздеріне тән дыбыс шығарып, өзара бір бірімен амандасып, адамдар сияқты қарым қатынаста болып, бірін - бір жақсы түсінеді және сезінеді екен.

Дидактикалы ойын:
Құстардың үнін балаларға тыңдата отырып, қай құстардың дауысы екенін сұрау.
Кәне, бір - бірімізбен үй құстары сияқты амандасайық. (Балалар үй құстарының дыбыстарына салып, бастарын изеп амандасады.)
- Жарайсыңдар, балалар!
- Енді балалар құстардың дене мүшесін атап өтейік.(денесі, басы, тұмсығы. қанаты, аяғы.)
- Өте дұрыс айтасыңдар!
- Тұмсығымен шоқиды, қанатын қағып ұшады.

Ғажайып сәт:
Топқа балапандарын жоғалтып алған тауық келеді.( Балалар қуана қарсы алады)
Ол балаларға өзінің шөжелерін жоғалтып алғаны туралы айтып мұңаяды және шөжелерін тауып беруге көмектесулерін сұрайды.
Тәрбиеші:
- Балалар, тауыққа балапандарын табуға көмектесеміз бе?(әрине, көмектесеміз.)

Сергіту сәті:
Балапандар биі. Тауықпен бірге балалар билейді (балалар қуанады).
Жұмбақ жасыру:
Күн бата қонақтап қалғыған,
Таң ата жерден жем аңдыған. (Тауық)
Ақ сарайын талқандап,
Шықты біреу талтаңдап. (балапан)
- Ал енді, балалар, тауыққа шөжелерін табуға көмектесейік.
Тапқан балапандарды тауықтың қасына қою.
Тәжірибелік жұмыс.
Ыдыста аралас болған тары мен бұршақты бір – бірінен ажыратып шөжелерге тарыны беру.

Рефлекциялық - түзетушілік
- Балалар сонымен біз бүгін қандай тақырыпта танысып, әңгімелестік? (Үй құстары)
- Үй құстарына қандай құстар жатады? (Тауық, үйрек, қораз, қаз).
- Дала құстарына ше? (қарға, сауысқан, тоқылдақ, көкек, тоғай).
- Біз неге көмектестік? (біз тауыққа балапандарын тауып беруге көмектестік).

Күтілетін нәтиже:
Біледі: Үй құстарымен дала құстарын ажырата білуді;
Игереді: Үй құстарының атауларын және олардың қалай дауыстайтынын;
Меңгереді: Құстарға қамқор бола білуді;

Шығыс Қазақстан облысы, Катонқарағай ауданы,
Солоновка ауылы, Балауса балабақшасының тәрбиешісі
Мамиева Салтанат Кожаевна



Ұқсас жұмыстар

Төле би Әлібекұлы өмірібаяны
Балабақшадағы ертенгіліктерді ұйымдастыру әдістемесі
Оқытудың педагогикалық технологиялары
Аққулар
Ұлтымыздың данагөй абызы Әз Төле бидің туғанына биыл 350 жыл толады
Музыка тыңдау
«ЗЕРЕК БАЛА» БАҒДАРЛАМАСЫ
Мектеп жасына дейінгі балаларды сюжеттік мүсіндеуге үйрету
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ КІШІ ЖАСТАҒЫ (3 жастан бастап 5 жасқа дейінгі) БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ МЕН ОҚЫТУҒА АРНАЛҒАН «ЗЕРЕК БАЛА» БАҒДАРЛАМАСЫ
Мектепке дейінгі мекеме балалары
Тілі мен ділі берік ұлттық рухы биік
ТІЛІМІЗДІҢ МӘРТЕБЕСІ БИІКТЕЙ ТҮСУДЕ
Бай баласы мен жарлы баласы - Ыбырай шығармаларының биік шыңы
Шұғаның биі
Серік Арайлым Аққу биі
Қазақ халқының рухани биіктігі мен біліктілігінің куәсі - бай фольклоры мен жазба әдебиеті
Латын әліпбиіне көшу - қазақ тілінің халықаралық дәрежеге шығуы
Қазақ әліпбиінің реформаторы
Кіші жүз биі
Еуразиялық одақ қос құрлықты мекендеген мемлекеттер мен халықтар арасындағы интеграцияны жаңа сапалы биіктікке көтеру