Дос іздеген бота ертегісінің сахналық көрінісі

Дос іздеген бота ертегісінің сахналық көрінісі. Ж. Қалжанова.
Қойылымның мақсаты:
Балаларды таныс ертегі кейіпкерлерінің рөліне, диалог, монолог түрінде сөздерді дыбыс ырғағына келтіре айтуға үйрету. Ертегіге деген қызығушылығын арттыру арқылы сахнада өзін - өзі еркін ұстауға қалыптастыру.
Көрнекілік: Жайлау бейнесі, аңдардың киімі.

Қатысушы кейіпкерлер:
Боталы түйе
Мысық
Ит
Әтеш
Бақа
Лақ
Қозы
Ара

Жүргізуші: Ерте, ерте, ертеде боталы түйе болыпты. Ол өзінің жібек жүнді сүйкімді баласына мейірімділікті, адалдықты үйретіпті. Мөлдір көзді бота өте ақылды болып өседі.
Бір күні анасы:
- Боташым, мен саған жақсы достан басқаның бәрін бердім. Енді тура өзің сияқты дос тап. Доссыз өмір қызық емес,- дейді.
Бота әндете жолға аттанады.
Бота, бота, ботамын,
Ақылды боп атандым
Тостақандай көзім
Әдемімін өзім.
Мысықты кездесіреді:
- Бө - ө - ө, мен дос іздеп жүрмін,- дейді бота боздап.
- Мяу - мяу, мияулаған мысықпын,
Өзім тым пысықпын,
Кел екеуміз дос болайық.
- Жоқ - жоқ сен сияқты дос емес.
Бота итті кездестіреді.
- Аф, аф,
Атым менің Саққұлақ,
Жүремін ылғи шапқылап.
Кел екеуміз дос болайық.
Бота әтешті кездестіреді.
- Ку - ка - ре - ку,
Алқызыл менің айдарым
Таңмен ерте тұрамын,
Кел екеуміз дос болайық.
Бота бақаны кездестіреді.
- Бақылдаған бақамын,
Қызыққа күнде батамын.
Бота лақты кездестіреді.
- Мен ақпын,
Секеңдеген лақпын
Кел екеуміз дос болайық.
Бота қозыны кездестіреді.
Мен қозымын,
Момақанның өзімін.
Кел екеуміз дос болайық.
Бота Араны кездестіреді.
- З - з - з, кел екеуміз дос болайық,
Гүл терейік, бал жинайық.
- Жоқ, жоқ сен сияқты дос емес.
Ара ашуланып қуа жөнеледі. Бота зорға дегенде қашып құтылады.
Анасы: Дос таптың ба, ботам?
- Жоқ, анашым, сенбесеңіз көктегі күннен сұраңыз. Тура мен сияқты ешкім жоқ екен.
- Өзің сияқты дегенім, адалдығыңды айтқаным, боташым. Досты жан тазалығымен таңдау керек.
Бота қуанып достарын шақырып алады.



Ұқсас жұмыстар

Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеуде халық ауыз ертегілердің орны мен ролі
Қазақ халық ертегілері
Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеуде халық ауыз ертегілердің орны мен ролін анықтау
Қазақ халқының ауыз әдебиеті жанрларындағы ертегілерді пайдаланып балалардың тілін дамыту
Ертегілерді оқушылардың ойын дамытуда пайдаланудың әдістемелік негіздері
Қазақ ертегілеріндегі кейіепкердің этнолингвистикалық сипаты
М.Әлімбаевтың тәлімдік көзқарастары
ХХ ҒАСЫР БАСЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ (тақырыптық, жанрлық және көркемдік)
Қазақ ертегілерін зерттей отырып, олардың ұлттық сипатын ашу
Бастауыш сыныптарда аңыз-әңгімелерді оқыту әдістемесі
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
ДОСМҰХАМЕДҰЛЫ ХАЛЕЛ
Жұлдызды аспан көрінісінің жыл бойындағы өзгеруі туралы
Жұлдызды аспан көрінісінің жыл бойындағы өзгеруі
О. Жандосов -қайраткер, қаламгер
Халел Досмұхамедовтың (1883-1937) педагогикалық қөзқарастары.
ДОСМҰХАМЕДОВ Жанша
Банк қызметінің көрінісі.
Қандай бота
Құтты болсын Жаңа Бақыт достарым