Қазақ тілінен логикалық тапсырмалар
Қазақ тілінен логикалық тапсырмалар.
Ұсынылып отырған Логикалық тапсырма 4 - сыныптағы қазақ тілінің бағдарламалық мазмұнын тереңдетіп меңгертуді көздейді. Білімнің беріктігін қамтамасыз ету үшін, баланың шығармашылық қабілетін дамыта түсу үшін, оқушының дарындылығын тану үшін қазақ тілі пәнінен логикалық тапсырмаларға баса назар аударылды.
Берілген тапсырмаларды орындауда оқушылар өз беттерімен ізденеді, оқушының ой өрісін кеңейтіп есте сақтауын дамытады, байқағыштығын қалыптастырады, эвристикалық қабілеті шыңдалады. Оқушының өзіндік пікір айтып оны қорғай білуіне мүмкіндік жасалады.
Теориялық білімдерін кеңейтіп, оны практикада қолданылуына ықпал етеді. Логиканың дамуы өздігінен ізденіп жұмыс жасауына мүмкіндік береді. Логикалық тапсырмалар оқушының интеллектуалдық деңгейін көтереді.
Логикалық тапсырмалар оқушының жас ерекшелігін ескере отырып құрастырылды.
Тапсырма
Берілген сөздерді алфавит ретімен жаз.
А) Семей, Астана, Қарағанды, Өскемен.
Ә) Әсем, Сырым, Райгүл, Айбек
Б) Қалам, дәптер, өшіргіш, сызғыш
А) __________________________________________
Ә) __________________________________________
Б__________________________________________
Дыбысы жоқ болса да,
Алфавитте орны бар.
Оқылмайтын жазса да,
Қай белгі ол табыңдар.
Шешуі _______ ____
Тапсырма
Өлеңді оқып, әр дыбыстың өз орнын тап.
А дегенің – Ана,
Б дегенің - бала.
Б дегенің – баға,
Бестен басқа алма.
Жуан Жіңішке Қатаң Ұяң Үнді
....................................................................................
У - дыбысының жазылуы
У - әрпі кейде дауысты, кейде дауыссыз дыбысты білдіреді.
Уыс – дауыссыз, өйткені дауыстының алдында тұр.
Суға - дауысты дыбыс, екі дауыссыздың ортасында тұр.
Тауық - екі дауыстының ортасында келсе, дауыссыз дыбыс.
У дыбысына біткен қимылды білдіретін сөздерге у дыбыс қосылғанда екі у жазылады. Мысалы: Жуу, қуу, буу
Тапсырма
Берілген сөздердегі у қандай дыбыс екенін айт.
Уәзір, аудан, уыз, баяу, елу, саумал, зәулім, оқу, қурай, қауын, кесу, уық, сатушы, уыс.
Дауысты: __________________________________
Дауыссыз: __________________________________
Тапсырма
Кестені толтыр.
Дауысты у Дауыссыз у
Тулақ
__________________ _________________
Я, ю, ё әріптерінің жазылуы
я=й+а
ю=й+у
ё=й+о
я, ю, ё - әріптердің дауысты дыбыстар. Бұл әріптер жеке тұрып та, дауыссыздармен тіркесіп келіп буын құрайды.
Есік жоғын ұқтық,
Люктен шықтық.
Елка деген - бұрыс,
Шырша деген - дұрыс.
Қ. Мырза Әли.
Тапсырма
Сөз жұмбақты шеш.
Ф, В - дыбысының жазылуы.
В - ұяң дауыссыз дыбыс
Ф - қатаң дауыссыз дыбыс.
Бұл дыбыстар сөздің барлық буынында келеді.
Ч, щ, ц, х, һ – қатаң дауыссыз дыбыстар.
Қызықтырып бізді,
Ағам чертеж сызды.
Біздің туған шаһарда,
Тұрады көп қаһарман.
Циклон - ол дауыл,
Көрді соны ауыл.
Зообақта көп хайуане,
Келген бәрі қайдан?!
Ащы тамақ ауыр,
Тұщы тамақ тәуір.
Қ. Мырза Әли
Тараз қаласы, №23 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Қадырова Зухра Мұратқызы
Қазақ тілінен логикалық тапсырмалар. жүктеу
Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауының даму ерекшеліктері
ҚАЗАҚ ТІЛІН ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСНАМАСЫ
Қазіргі кезеңде Қазақстан Республикасының ұлттық білім беру салаларында қоғамның экономикалық – саяси және ғылыми-техникалық өркендеуі
Бастауыш сынып оқушыларының қазақ тілінен құзыреттілікке бағытталған тапсырмалар арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту жолдары
Педагогикалық бақылау теориясы бойынша электрондық терминологиялық түсіндірмелік сөздік
Бастауыш сынып оқушыларының қазақ тілі пәніне қызығушылығын арттыру
Бүгінгі күнде әртүрлі ғылымдардың өзара тоғысуы
Қазақ тілі пәнінен жүргізілетін жұмыстардың тәрбиелік мәні
Оқушылардың тілін дамыту үшін бір тақырыпқа бірнеше мәтін алған дұрыс
Сауат ашу балалардың жас ерекшелігіне қарай педагогикалық талаптар
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)