Оқушының әрекеті

ШҚО Үржар ауданы, Үржар ауылы,
Б. Тұрлыханов атындағы орта мектебі - бақшасы КММ
информатика пәнінің мұғалімі Масылбекова Гульмира Болатовна

Сабақтың тақырыбы: Ақпараттық технологияның қоғамдағы рөлі
Сілтеме: Информатика 7 Е. В. Шевчук, Н. С. Кольева Алматы Мектеп , 2012.
Интернет желісі.
Жалпы мақсаттар: Оқушыларға электрондық поштаны ашу, хабарды қабылдау, хабар құру және қолдану туралы жан - жақтымағлұмат беру. Оқушылар электрондық пошта туралы білімдерін толықтырады. Білім білік дағдылары қалыптасады.
Оқыту нәтижелері: Тапсырмаларды орындау барысында оқушылар топтық талқылаулар арқылы бір - бірімен пікір алмасады. Ойларын ортаға салады, дәлелдейді, электрондық поштаны өз еркімен ашып, қолдана алады, электрондық поштада ақпарат алмасады.
Сабақтың негізгі идеясы: оқушыларға дайын тапсырмалар бермей, ой қозғау арқылы жұмыс түрлері беріледі. Ойланту арқылы топтық тапсырмалар беріліп, оқушыларды электрондық поштамен жұмыс жасауына әсер ету.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, интернет желісі, ресурстар, тапсырмалар.

Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі :
Мазмұны: 1. Мотивациялық тренинг. (психологиялық ахуал), (шаттық шеңбер).
Мұғалімнің әрекеті: Ынтымақтастық байланысты орнату.
Оқушының әрекеті: Бір шеңберде тұрып, бір - біріне жүректің суретін ұсынып тілек айтып мойындарына іледі.
Қажетті құралдар мен жабдықтар: 1 - слайд.
2. Топқа бөлу. ( Атом, малекула тренингі). 3 - топқа бөлінеді. 2 - слайд.

Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Оқушылардың сыныптан тыс оқыту үрдісінде танымдық іс-әрекетін қалыптастырудың теориялық негіздері
Оқушылардың шығармашылық әрекетін дамытуда диагностикалау жұмыстары
Оқушылардың өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру мен танымдық қабілеттерін дамыту
Көркем еңбек сабағында оқушылардың қолөнерде шығармашылығын дамыту
Оқу-танымдық іс әрекетінің негізгі мәселелері
Сабақты құру негізі - оқушылардың жұмысын ұйымдастыру
Эксперименталды оқыту жүйесіндегі оқушының өздік жұмысы
Оқушылардың танымдық белсенділігін қалыптастыруда өзіндік жұмыстың теориялық негіздері
Педагогикалық технологиялар жүйесі арқылы оқушыларды шығармашылық әрекетке бағыттау және қызығушылығын қалыптастыру
БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА ӨЗДІК ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Басқару іс- әрекеті негізі.
Оқушының ұлттық құндылық қасиеттерін қалыптастыру жолдары
ОҚУШЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ДАМЫТУДАҒЫ АТА-АНАЛАРМЕН БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСЫ
Проблемалық ситуация негізінде оқушының көркем әдебиетке деген қызығушылығын арттыру
Барлық кішкентай сәбилердің істеген іс әрекеті үлкейген адамдардың жүзіне күлкі, қуаныш әкеледі
Педагогтың балалармен өзара әрекеті
Мұғаліммен және сыныптастарымен әңгімелесу - оқушының қызмет белсенділігін қамтамасыз ететін және түсінігін дамытатын маңызды құрал
Еңбек - адамға өзінің тұтынушылығын қамтамасыз етуге қажетті бүкіл заттар жиынтығын жасайтын адам әрекетінің негізгі формасы
Мәтін - сөйлесу әрекеті мен ойлау үрдісінің жемісі
Мүгалім әрекеті