Тәрбиешінің әрекеті Ұйымдастыру кезеңі

Ақтөбе қаласы Кеңес Нокин ауылы
Благодар орта мектебінің мектепалды даярлық тобы тәрбиешісі
Жайтуғанова Нұрлыгүл Шауқымқызы

Даярлық тобына арналған ( 0 в сыныбы) білім беру іс – әрекетінің ұйымдастырылған технологиялық картасы
Экология негіздері
Тақырыбы: Ер есімі – ел есінде
Мақсаты: Оқушыларға Ұлы Жеңісті дәріптеу, Ұлы Отан соғысында ерлік көрсеткен ата - бабаларымыздың ерлік істерін қастерлеу, ардагерлерді еске алып, өмір жолын, ерлігін таныту және үлгі - өнеге тұту.
Оқушылардың өз Отанына, еліне, туған жеріне деген сүйіспеншіліктерін оятып, елін құрметтеп, қорғай білуге, ұлтжандылыққа тәрбиелеу және патриоттық сезімін ояту. Оқушылардың ой - өрісін арттырып, мәнерлеп айту дағдыларын жетілдіріп, сөздік қорларын молайту.

Тәрбиешінің әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі.
Тәрбиеші:
- Армысыңдар, балапандарым!
- Қане, бәріміз мынау жарқын әлеммен амандасайықшы!
Тарих көші үнемі жаңаланып отырады. Десе де, ұмтылмайтын, ескірмейтін тарихи оқиғалар болады. Соның бірі әлемді дүр сілкіндірген екінші дүние жүзілік соғыс. Өздеріңізге белгілі 1941 жылы 2 - маусым күні таңғы сағат 4 - те бейбіт жатқан елімізге фашистің Германия тұтқиылдан соғыс ашты. Суық хабар сол күні байтақ елімізге, жер - жердегі ауыл - селоға тарады. Ер - азаматтар асығыс соғысқа аттанды. Кейбірі өздері сұралып кетті. Қасиетті жеріміз, бейбіт жатқан еліміз, құлақ естіп, көз көрмеген апатқа ұшырады. Елімізге жауынгерлері қасық қаны, шыбындай жаны қалғанша шайқасты. Жауынгерлер батырлықтың, батылдықтың үлгісін көрсетті. Орасан зор майдан шебінде соғыс қатты жүріп жатты. Осы соғыста Совет Одағының басқа Республикаларымен бірге біздің Қазақстан халқы да аянбай жаумен шайқасты.
Ассоциация: Соғыс деген не?



Ұқсас жұмыстар

Білім берудегі инновациялар
Болашақ тәрбиешілердің шығармашылық қабілетін қалыптастыру
Балабақшада сюжетті ойындарды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері жайлы
Болашақ тәрбиешілердің шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру
Сюжеттік-рөлдік ойынның мектеп жасына дейінгі баланың адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру
Мектепке дейінгі ұйымның жобалық қызметін ұйымдастырудың негізгі аспектілері
Мектеп жасына дейінгі балалардың оқу-танымдық қызығушылығын қалыптастырудың теориялық негіздері
ТАБИҒАТ БҰРЫШЫНДАҒЫ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЕҢБЕГІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
Мектепке дейінгі балалардың құрастыру шығармашылығының білім дағдыларын дамыту
Ересек топтарында қимыл - қозғалыс ойындарын ұйымдастырудың ерекшеліктері
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қаржы механизмі қаржы қатынастары мен қаржы саясатын ұйымдастырудың экономикалық механизмі
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)
Шаруашылық жүргізудің әр түрлі меншік формаларындағы кәсіпорынның қаржысын ұйымдастыру ерекшеліктері«СЕНІМ» АҚ
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Аймақтық экономиканың дамуындағы кәсіпорындарда қаржылық жоспарлауды ұйымдастыру (ЖШС «ГЕРМЕС»)