Бір таңбалы сан
Тақырып: Амалдардың орындалу реті
Сабақтың мақсаттары:
а) Жақшаның ішіндегі амалдардың алдымен орындалу ретін анықтауға есептер шығарту. Екі таңбалы сандарды оқуға машықтандыру.
б) Оқушылардың ақыл - ойын, байқағыштық қабілетін, өз беттерімен жұмыс істеуін, ізденушілігін дамыту.
в) Ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, ақыл ой белсенділігін арттыруға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: есептеу, топпен жұмыс, зерттеу, шығармашылық.
Пәнаралық байланыс: музыка, қазақ тілі.
Сабақта қолданылатын көрнекіліктер: сөзжұмбақ, тест, кубик, баян.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасып, сабаққа керекті құрал - жабдықтарын алғызу. Сыныпты топқа бөлу.
А тобының басшысы:
Ә тобының басшысы:
Б тобының басшысы:
ІІ. Өткенді пысықтау.
Қане, балалар, өткен тақырыпты пысықтау мақсатында біз сендермен сөзжұмбақ шешеміз.
1. Ең кіші үш таңбалы сан. Ж
2. Барлық қабырғалары тең төртбұрыш. А
3. Ондықтан құралған санды ата. Қ
4. Бір таңбалы сан. Ш
5. Кемітетін амал. А
Балалар, сөзжұмбақтың ортасында қандай сөз шықты? Дұрыс айтасыңдар жақша. Сонымен өткен сабақты еске түсірейік. Егер жақшалы амал кездессе, алдымен ненің іші орындалады?
Ия, жақшаның іші екен.
Тақтаға үш жақшалы амалды есептер беріледі де, әр топтан үш оқушы шығып, өткен сабақты пысықтайды.
(4+2)- 2=
3+(5 - 3)=
10 -(3+3)=
ІІІ. Жаңа сабақты хабарлау.
Бірінші тапсырма: Арифметикалық диктант :
1. Төрт пен үштің қосындысынан екіні азайт.
2. Қырық пен отыздың қосындысынан жиырманы азайт.
3. Сегізге жетімен алтының айырмасын қос.
4. Сексенге жетпіс пен алпыстың айырмасын қос.
Екінші тапсырма: Салыстыруға байланысты тапсырма:
Әр топтан бір - бір оқушыдан шығып, қоржыннан асық алады. Сол асықтың нөміріне байланысты есептер беріледі. Әр топ өз есебін шығарады.
IV. Сергіту сәті.
Бір, екі, үш
Бойға жинап күш
Бестік баға алайық
Қуанып үйге қайтайық.
Математикалық қызықты есеп.
Үшінші тапсырма: Кубизм .
Әр топтың алдына кубик берілген, сол кубиктегі берілген теңдеуді шығару керек. Егерде музыка кілті түссе, ән айтады.
Х+9=10
10 - х=1
х - 1=9
V. Музыка кілті.
Төртінші тапсырма: Әр топқа есептің шарты беріледі. Соған әрбір топтан бір оқушыдан шығып, тақтаға орындайды.
1 - топ
Бірінші ыдыста 10 қызанақ
Екінші ыдыста? 4 қызанақ артық.
Екінші ыдыста неше қызанақ?
2 - топ
Бірінші ыдыста 10 қызанақ
Екінші ыдыста 14 қызанақ
Барлығы неше қызанақ?
3 - топ
Бірінші ыдыста? 4 қызанақ кем
Екінші ыдыста 14 қызанақ
Бірінші ыдыста неше қызанақ?
Бесінші тапсырма: Кім шапшаң? ойыны арқылы орындату.
Әр толық ондықпен 8 дің қосындысын жазу.
VI. Сабақты бекіту.
Шығармашылық тапсырма беріледі.
Тестік қималар таратылады:
1. (6+2)+2
А. 8
Б. 10
С. 4
2. 10 -(3+4)
А.7
Б 6.
С. 3
3. 3+(8 - 4)
А.5
Б. 4
С. 11
Ал, балалар, бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? Ұнаса несімен?
VII. Бағалау.
Сабаққа өте жақсы, белсенді қатысқан оқушыларды мақтау - мадақтау әдістерімен бағалау.
Мың көлеміндегі сандарды оқыту әдістемесі
Толымсыз бөлінгіштерді біртіндеп бөл
Сандардың нумерациясын оқыту әдістемесі
Екі теріс санның қосындысы теріс сан
Сабақ қарқынының оқушыларға қолайлылығы, мұғалім мен оқушы жұмыстарының нәтижелілігі
Жүз көлеміндегі сандарды оқыту әдістемесі
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Бастауыш сынып оқушыларының математика оқулығы
Математика сабағында бастауыш сынып оқушыларының есеп шығару және есептеу қабілеттерін арттыру
«Математика» оқу пәнінің базалық мазмұны
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
ТОҚТЫБАЙҰЛЫ САҢЫРЫҚ
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
ҚАЗАҚСТАН БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗШК СОҒЫС ЖЫЛДАРЫНДА
Біріктірілген тақша
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Ұйқы- демалыстың бір түрі
Салық қызметі органдарының қызметін ұйымдастыру мен басқарудағы кейбір мәселелер және оны жетілдіру жолдары
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
ҚАЗАҚСТАН ЖӘНЕ БІРІККЕН ҰЛТТАР ҰЙЫМЫ