Тригонометриялық өрнектерді түрлендіруМақсаты
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру
Мақсаты: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді қолдану
Тригонометриялық өрнектерді тепе – тең түрлендіруді және тригонометриялық тепе – теңдіктерді дәлелдеуді үйрену
Пәнге деген қызығушылығын ояту
Түрі: СТО технологиясы бойынша
4024: 2 = 2012
Санның ноль дәрежесі неге тең? 1 - ай
4 * 7 = 28 күні
(өткізілген сабақтың күні, айы, жылы анықталады)
І Қызығушылығын ояту
Іс тапсырмас бұрын – ынтасын,
Үйретпес бұрын үйрену құштарлығын ояту
Формуланы білеміз бе? (Сәйкестендіру)
сos2 x+sin2 x= 1 sin2 x
tgxctgx = tgx
cosx sinx = 1 cos2 x
sinx cosx = 1
1+tg2 x= ctgx
1+ctg2x= 1
ІІ Мағынаны тану
БҚО, Шыңғырлау ауданы,
А. Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебі
Математика – информатика пәні мұғалімі Жекенова Акмарал Канатбаевна
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру
Оқушылардың тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған техниканы жасау
Әріпті өрнектерді жақшаға алып түрлендіру
Мектеп курсындағы тригонометриялық теңсіздіктерді оқыту әдістемесі
Трансцендентті теңдеулер
Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешуді оқыту
Сауаттылықты қалыптастыруда оқулық мәтіндерінің рөлі
Математикадан олимпиадалық есептерді шешу жолдары
Анықталмаған интеграл және интегралдаудың негізгі әдістері
Математиканы тереңдетип окыту
Тригонометриялық теңсіздіктер
Санды өрнектерді салыстыр
Тригонометриялық функциялар
Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер
Тригонометриялық функцияларды ықшамдау
Тригонометриялық функциялардың туындылары
Әріпті өрнектердің мәнін таба білуге, амалдарды орындауға қалыптастыру
Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді жатқа жазғызу
Санды өрнектерді салыстыру Сабақтың мақсаты
Рационал өрнектерді түрлендіру кезінде алған теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру