Сатушының рөлін ойнай білу біліктілікке үйрету
Дидактикалық ойын картотекасы ортаңғы топқа арналған
Дидактикалық ойыны № 1
Біреу және көп
Мақсаты: Біреу және көп ұғымын ажырата алуға үйрету.
Тәрбиеші балалардан заттардың арасынан бір және көп заттарды табуды өтінеді. Мысалы: сағат біреу - ойыншық көп; тақта біреу - парта көп; бір аквариум - көп гүл.
Үшбұрыш үйшікке кіріп, жарықты жағып, сонда тұра бастады. Бір уақытта біреу есікті қағады. Үшбұрыш: Бұл кім? деп сұрайды. Шаршы көрінеді. Балалар оны атайды, егер балалар атын атауға қиналса, тәрбиеші өзі атайды. Бәрі бірге оның бұрыштарын санайды, барлық қабырғаларының бірдей екендігін атап өтеді
Сюжетті ойын: Дәрігер
Мақсаты: Балалардың білім деңгейін, ойындарды ойната отырып, әрі қарай жан - жақты дамыту, тіл байлығын жетілдіру, сөздік қорын молайту. Үлкендер еңбегін құрметтеуге, сыйлауға, адамгершілікке тәрбиелеу. Балаларды ұйымшылдыққа, жауапкершілікке, адалдыққа, кішіпейілділікке тәрбиелеу.
Дидактикалық ойыны № 2
Шаршы құрастыр
Мақсаты: Балаларды бөлшектерден бүтін бір зат құрастыруға үйрету.
Балалар ақ шаршының үстіне бөліктерге бөлінген түрлі - түсті шаршыны құрастырып қояды. Бөлшектерден бүтін бір зат жасайды. Балалар қиналған жағдайда тәрбиеші оларға көмектеседі. Шаршының қанша бөліктен тұратынын санайды, құрастырылған шаршының түсін айтады. 1 - нұсқа: әрбір бала өзі жеке жинайды.
2 - нұсқа: шаршыны топ болып жинайды (қайсысы жылдам?).
3 - нұсқа: жеке немесе топпен, кім тез бітсе, күрделірек түрін беру.
Сюжетті ойын: Шаштараз
Мақсаты: Балаларды шаштараз ойынымен таныстыра отырып, шаштарын үнемі тарап әдемілеп жүруге үйрету. Шаш өрудің әр түрлі үлгісін көрсету. Әсемдікке, әдемілікке баулу.
Дидактикалық ойыны № 3
Зат неге ұқсайды?
Мақсаты: Геометриялық денелер мен фигуралар туралы білімдерін бекіту; айналадағы заттардың геометриялық пішінін ажырата білу дағдыларын дамыту.
1 - нұсқа.
Тәрбиеші геометриялық пішінді немесе геометриялық денені балаларға көрсетеді, ал балалар оның қоршаған ортадағы қандай затқа ұқсайтындығын табады немесе естеріне түсіреді.
2 - нұсқа.
Тәрбиешінің үстелінің үстінде геометриялық пішіндерді немесе заттар мен суреттер жатыр. Бала суретті не затты таңдай отырып, оның қандай пішінге ұқсайтындығын айтады. Өзінің жауабын түсіндіреді.
Сюжетті ойын: Дүкен
Мақсаты: Сатушының рөлін ойнай білу біліктілікке үйрету.
Дидактикалық ойыны №4
Айырмашылығын тап
Мақсаты: Балаларға екі суреттің немесе заттың айырмашылығын таба білуге; өз ойын айта білуге үйрету; ақыл - ойларын дамыту; шыдамдылыққа, досының жауабын тыңдай білуге дағдыландыру.
Мазмұны.
Бұл ойында тәрбиеші сенсориканы, көлемді, кеңістік қатынасын, санын салыстыру үшін белгілі бір мақсатты көздейді. Ары қарай салыстыратын заттардың санын арттыра отырып, бірнеше нұсқаларын қатарынан істеуге болады. Ойын өткен материалды бекітуге арналған. Тәрбиеші балалардың сөйлемді дұрыс байланыстырып сөйлеуін қадағалайды.
Балалар екі сайқымазақты салыстырады. Салыстыруда мына сөздер пайдаланылады: кең – тар, қалың – жұқа, ұзын – қысқа.
Сюжетті ойын: Аурухана
Мақсаты: Өздіктерінен рөл дерді бөле білуге үйрету. Қызығу шылықтарын арттыру. Бір - біріне деген қамқорлыққа тәрбиелеу.
Дидактикалық ойын картотекасы. жүктеу
Балалардың ойындар арқылы табиғатпен таныстыру ерекшелігі
ОҚУШЫЛАРДЫҢ МУЗЫКАЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ
Шет тілін үйретудегі мотивацияның атқаратын ролі
Үштілділік-заман талабы
Балаларды жан-жақты тәрбиелеудегі ойынның маңызы
Сюжетті-рөлдік ойындар арқылы 4-5 жастағы балалардың тілін дамыту
Тренердің басты міндеті - семинар тақырыбын тренингке қатысушылардың өздерінің ашықтауына мүмкіндік жасау
Тренинг барысында ұстанатын ережелерді бекіту - кез келген семинардың маңызды бөлімі
Семинар - тренингтің оқыту кезеңі
Мектеп жасына дейінгі балалардың мектепке дайындық факторы ретінде сюжетті рөлдік ойында өзара әрекеттесу қабілетін дамыту
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
Есеп шығаруға үйретудің жалпы мәселелері
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Жеті атсын білуге тәрбиелеу
Кесте түрінде берілген ақпаратты түсіну, қолдана білу
Осында тұрушылардың барлығы Қазақ халқының тілін, тарихы мен салт - дәстүрін білуі келек
Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету
Ер балалар әдетте қыз балалармен қосылып ойнай бермеуші еді
Қайсар мектептен оралған соң екеуі асыр салып ойнайтын