Алғыр бала

Сабақтың тақырыбы: Сын есім
Сабақтың мақсаты: а) білімділік: сын есім туралы түсінік беру, мағыналық белгілерін ажырата білуге үйрету
ә) тәрбиелік: балаларды адалдыққа, әдепті, ұқыпты болуға, елін, жерін, Отанын сүюге тәрбиелеу
б) дамытушылық: оқушылардың ақыл – ойын байқағыштық, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Сабаққа деген қызығушылығын арттыру, сөздік қоры мен ойлау қабілеттерін дамыту.
Сабақтың типі: жаңа сабақты игеру
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап әдісі
Көрнекілігі: суреттер, үнтаспа, интерактивті тақта
Пәнаралық байланыс: музыка, әдебиет

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Сабаққа назарларын аудару
Қызығушылығын арттыру
Ал, балалар, біз өткен сабақта нені өттік?

Сөз таптары. Зат есім.
Қане, есімізге түсіріп көрейік, сөз таптары дегеніміз не?
Сөздердің білдіретін мағынасына, түрлену тұлғасына, қойылатын сұрағына, сөйлемде атқаратын қызметіне қарай топталуын сөз таптары дейміз.
Сөз таптары нешеге бөлінеді?
Қане топтастырып көрейік.
- Қане балалар, енді назарымызды мына зат есімдерге аударып көрейік
Енді осы зат есімдердің алдына сын есімдерді тіркеп сөз тіркесін жасап көрейік.
Қандай сөз тіркесі шықты?
Ақ көбелек.
Бұл жерде ақ сөзі көбелектің несін білдіріп тұр?
түрін, түсін.
Олай болатын болса, сын есімнің бір мағыналық белгісі:
1. Заттың түрін, түсін білдіреді
2. Үлкен үй. Көлемдік, аймақтық, салмақтық белгісін білдіреді.
3. Алғыр бала. Сапалық белгісін, сипатын білдіреді.
4. Тәтті алма. Дәмін, иісін, басқа сипаттарын білдіреді.
5. Таулы жер. Затқа қимыл іс - әрекетке, мезгіл мекенге қатысты сынын білдіреді.
Осы сын есімдердің бәріне қандай сұрақ қоямыз?
Қандай? Қай?
Олай болатын болса қане, сын есімге анықтама беріп көрейікші. (анықтама беріледі)
Енді кітабымызда берілген жаттығуларға назар аударайық.
127 - жаттығу. Шартын оқушыға оқытамын. 5 топқа бөлініп беріледі.
128 - жаттығу. Орындату Сын есімдерді зат есімдермен тіркестермен орындайды.
129 - жаттығу орындалады. 5 - топқа бөлініп беріледі
Өлеңді әрі қарай жалғастырады. (әдебиетпен байланыстырылады)
Үн таспадан ән тыңдатамын. Тыңдаған әндерінің ішінен сын есімді тауып, мағыналық белгілерін ажыратады. Тыңдаған әндерің кімнің, қандай өлеңі.? Сендер бұл әнмен таныссыңдар.

Сурет бойынша мәтін құрайды.
131 - жаттығу Сын есімдерді тіркескен сөзімен теріп жазады.

Қ. Мырзалиев туралы түсінік беріледі. Әжелері туралы сұралады.
Қорытынды.
Бағдаршам
Кеше - зат есім
Бүгін – сын есім
Ертең – сын есімнің жасалуы
Бағалау. Үйге тапсырма. 130 - жаттығу Шарты түсіндіріледі.



Ұқсас жұмыстар

Оқушылардың мінез-құлық ерекшеліктерін қарастыру
Баланың құрсақ ішінде сабақ оқуы
Қазақ этикасы
Мектеп жасына дейінгі III деңгейдегі ЖСТД бар мектеп жасына дейінгі балалардың байланыстырып сөйлеу тілінің дамуы
Жалпы сөйлеу тілінің дамымауы бар мектеп жасына дейінгі балалардың байланыстырып сөйлеу тілі
Қазақ танымында суреттелетін жануарлар
Сәкен Сейфуллиннің «Көкшетау» поэмасының танудың технологиясы. мектепте дастан оқыту мәселесі
Мектеп жасына дейінгі жастағы балалардың дене тәрбиесін ұйымдастыру жолдары
Ермеков Әлімхан - Алаш қозғалысының жас та, алғыр, іскер қайраткері
С.Торайғыровтың өмірі мен шығармашылығы (ғылыми баяндама). Міржақып пен Көкбайдың айтысы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Баланың мектепке келу мәселесі
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Инвестициялық жобаларды дайындау және экономикалық дәлелдеу ЖШС «Тамир»
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Электрлік оптикалық аспаптардың конструкциялық элементінің параметрлерін жобалау
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дастанындағы халықтық педагогика негіздері
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Бюджет балансы және бюджет тапшылығы