Қосу және көбейту кестелерін есептеулерде қолдану
Қысқа мерзімді жоспарлар
Сабақ тақырыптары:
1. Қосу және көбейту кестелерін есептеулерде қолдану
2. М. Мақатаев Сүйемін, өскен Отаным, Қазақстан.
3. Буын үндестігі 13. 09. 16ж
4. Арифметикалық амалдардың алгоритмі
5. Қазыбек бидің шешендігі
6. Санды теңдіктер және теңсіздіктер. Өрнектер және теңдеулер.
7. Диктант Сілеусін
8. Қайтіп кірер есікті қатты жаппа! Қонақжайлылық белгісі.
9. Разрядтық сандар мен кластарды шығарып алу. Есептерді салыстыру.
10. Ақындар айтысы. Шөже мен Орынбай
Үлгі:
Сабақтың тақырыбы: Қосу және көбейту кестелерін есептеулерде қолдану
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі, ғаламтор
Сабақтың жабдығы суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.
Жалпы мақсаттар
1. Оқушылардың қосу мен көбейту кестелерін қолдану жөніндегі білімдерін тиянақтау, толықтыру.
2. Оқушылардың іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін, білімдерін дамыту.
3. Оқушыларды шыдамдылыққа, ұйымшылдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
Оқыту нәтижесі 1. Оқушылар қосу мен көбейту кестелерін қолданып, білімдерін тиянақтайды, өз бетімен еңбектенеді, шыдамдылыққа, топта, жұпта жұмыстану арқылы ұйымшылдыққа, сыйластыққа тәрбиеленеді.
Әдіс - тәсілдер: Ыстық картоп әдісі, Көңілді қалпақ ойыны
1 - модуль. Оқыту мен оқудaғы жaңa тәсілдер. Диaлог.
(топтық жұмыс, жұптық жұмыс) топқа бөлу
5 - модуль. Тaлaнтты және дaрынды бaлaлaрды оқыту.
6 - модуль Оқушылaрдың жaс ерекшелік
теріне сәйкес оқыту және оқу.
2 - модуль.
Сыни тұрғыдaн ойлaу.
5 - минут. 5 - модуль. Тaлaнтты және дaрынды бaлaлaрды оқыту.
3 - модуль. Оқыту үшін бaғaлaу модулі.
4 - модуль. АКТ сергіту сәті
Топқа бөлу Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі.
Ұйымдастыру кезеңі Ынтымақтастық атмосферасы
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.
Мен бақытты баламын,
Жан дүниемде күн нұрлы
Жылуым мол бойымда.
Үй тапсырмасын пысықтау
Көбейту кестесін еске түсіру
Ыстық картоп әдісі
Жаңа сабақ
Оқулықта берілген тапсырмаларды топқа бөліп орындау
Шығармашылық тапсырма:
№1 карточка
(40, 50, 60, 70, 80, 90 сандары 3 - ке, 4 - ке, 5 - ке, 6 - ға көбейтілген)
№2 карточка
240+(118 - 80)*3 650 - 420:(30*2)
1000 - 147*2+365 598 -(600 - 89 - 123)
659 - 429: 3+358 665+225: 5 - 24*4
906: 3+235 256*4 - 236
Сергіту сәті
Көңілді қалпақ ойыны
Басына қалпақ түскен оқушы жеті байлықты табады табады.
Ой толғаныс
Деңгейлік тапсырмалар:( 1 - топ)
Дарынды оқушыларға карточкалар беріледі.
Есепті шығар.
а) Автопаркте 8 үлкен автобус, ал одан 10 есе артық шағын автобус бар. Автопарктегі шағын автобустардың үлкен автобустардан қаншасы артық?
ә) Есептің шартына басқа сұрақ қой және есепті шығар.
(2 - топ. жақсы оқитын оқушылар)
б) үш жәшікте 300 алма бар. Осындай 5 жәшікте неше алма бар.
Сабақты бекіту Бүгінгі сабақта біз не істедік?
Үй тапсырмасы: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау
Бағалау: Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.
Қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы №1 қарау
Қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы № 2 қарау
Қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы №3 қарау
Қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы №4 қарау
Қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы №5 қарау
ҚОСУ МЕН АЗАЙТУДЫ ОҚЫТУ ƏДІСТЕМЕСІ
Мейрамхана жұмысын автоматтандыру (Delphi ортасында)
Қарапайым логарифмдік теңдеулер
Математика пәнінен дәрістік тезистері
Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі
Санды қосындыға көбейту
Арифметикалық амалдарды оқыту әдістемесі
Delphi бағдарламасын қолданып мәліметтер қорын құру
Жазбаша қосу және азайту
Бағдарламалау(программалау) технологиясы
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару