Рационал сандарды салыстыру
Ашық сабақ 6 сынып. Математика
Рационал сандарды салыстыру.
“Жеті қайқы” Маңғыстау әдебиетімен байланыстыра өткен интеграциялық сабақ. Сабақ тақырыбы: Рационал сандарды салыстыру.
Сабақ мақсаты: білімдік: Рационал сандарды салыстыруда, сандардың координаталық түзуде орналасуын есеп шығаруда қолдана білу
Дамытушылық: Оқушының математикалық тілін, логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушының білім алуда жауапкершілік сезімін тәрбиелеу, сұрақты дұрыс тыңдап, дұрыс жауап беруге, жолдастарының сөзін тыңдап, оны бағалай білуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Интеграциялық сабақ, (Математика сабағын Маңғыстау әдебиетімен байланыстыра отырып, оқушы зейінін тәрбиелеу)
Сабақ типі: Жаңа білімді меңгерту сабағы.
Сабақ әдісі: Шығармашылық ізденіс, практика бетшелері.
Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру(Оқушы зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын тексеру).
Сабақтың эпиграфы:
“Көп болыпты халқымның”
Сақиы менен сайқысы,
Кімдер еді атақты,
Адайдың жеті қайқысы!”
Сабақтың бөлімдері:
Оқушыларға Адайдың жеті қайқысы аталып кеткен, әншілер кімдер, неге жеті қайқы аталғаны туралы айтып өту.
1 - бөлім. Жылгелдінің жылжымалы істері(Үй тапсырмасын сұрау)
2 - бөлім. Өскенбайдың өткелдері. (Өтілген материалдар бойынша сұрақтар арқылы өткен сабақтарды пысықтау)
3 - бөлім. Әділдің ақпарламасы.(Жаңа сабақ: Рационал сандарды салыстыруға есептер шығару) А - тобындағы есептерді шығару.№351,№358, №358 есептер.
4 - бөлім. Шолтаманның шапағаты.(Сергіту сәті “Сандар әлемі” топтастыру стратегиясы бойынша өтілген сандар түрлерін жазады. Мысалы: натурал сандар, құрама сандар, жай сандар т. с. с)
5 - бөлім. Тастемірдің тапсырмалары. В - тобындағы есептерді шығару.№363, №364 есептер.
6 - бөлім. Тұрсынның таразысы. (Тез орындалатын “Сәйкестендіру тест” беру, дұрыс орындалса, Тәулікті 24 сағатқа бөлген ғалымның атын оқисыңдар (Птоломей), деп жазып қоюға болады)
7 - бөлім. Досаттың достық әзілдері. Логикалық есептер беріледі. Ондай есептер оқушы зейінін ашады, сабаққа оқушы қызығушылығын арттырады.
Қорытындылау
Оқушыларды бағалау, Үйге тапсырма беру №363,№365 есептер, “Рационал сандар тарауын қайталау”
Сабақтың соңын хабарлау, оқушы күнделіктеріне бағаларын қою.
Сабақтың әр бөлімінде тапсырмалар орындалып, содан соң Адайдың атақты әншілері туралы айтып, олардың суреттерін слайдпен көрсетіліп, таныстырылды.
Үлес және бөлшек
РАЦИОНАЛ САНДАР ЖӘНЕ ОЛАРҒА АМАЛДАР ҚОЛДАНУ
Теріс санды теріс санға бөлу
Мектеп оқушыларына нақты сандарды оқытудың әдістемесі
Нақты сандарға қолданылатын амалдар
Интеграцияланған сабақ бірнеше пәннен білімдерін біріктіріп жинақтап сабақтың мақсатына жететін, бірнеше пән бойынша мәселелерді қарастыруға мүмкіндік беретін арнайы ұйымдастырылған сабақ
Нақты сандар және олардың қасиеттері
Нақты сандар
Бөлшек ұғымы
Математика пәнінен оқу құралы
Рационал сандарға амалдар қолдану
Рационал сандар
Мың көлеміндегі сандарды оқыту
Оны басқаәлем мемлекеттерінің экспорттық квотасымен салыстыру
Бүтін сандарды айналдыру
Бір ұлттық және бір айматық жоо стратегиялық жоспарларын салыстыру
Екі жиынның элементтерін салыстырудың қарапайым тәсілдері
Суретке түсірілген нысандардың сандық, сапалық сипаттамаларын фотосуреттер арқылы зерттейтін ғылым
Өндірістік және азаматтық нысандарды өрт - жарылыстан қорғау пәнінен 1 - межелік бақылау тесті
Көп танбалы сандарды екі таңбалы сандарға көбейту