Математика пәні мұғалімі Аяна НарынбаевнаМатематика 5 сыныпСабақтың тақырыбы

Математика пәні мұғалімі Аяна Нарынбаевна

Математика 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Дұрыс бөлшектер, бұрыс бөлшектер
Сабақтың мақсаты:
• Дұрыс бөлшектерді, бұрыс бөлшектерді ажырата білуге үйренеді;
• Натурал санды бұрыс бөлшек түрінде жаза білуге үйренеді;
• Логикалық ойлау қабілетін арттырады.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың әдісі: Сыни тұрғысынан ойлау (топтастыру, болжау, семантикалық карта)
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, жетондар, рефлекция.

Сабақтың жүрісі:
I. Ұйымдастыру. (2 минут)
а) сәлемдесу;
ә) оқушыларды түгендеу;
б) оқушылардың назарын сабаққа аудару;
в) сабақтың мақсатымен таныстыру;
г) сыныпты топқа бөлу(жетон арқылы).

II. Психологиялық ахуал. (1 минут)
Орыстың ұлы математигі Л. Ф. Магницкийдің:
Бүтінге келсең жұлынып,
Алдыңа еш жан салмасаң,
Бөлшекке келсең бұғылып,
Жауабын таба алмасаң,
Есепке мықты демелік,
Бөлшекке көңіл бөлейік! – деген сөзімен сабағымызды бастаймыз.

III. Үй тапсырмасын сұрау (1 минут).
Қызығушылықты ояту (5 минут)
Мағынаны тану (27 минут)
Топтастыру
Бөлшек

алымы
бөлімі
жай бөлшек
ондық
дұрыс бөлшек
бөлшек
бұрыс бөлшек
үлес (бөлік)
бөлшек сызығы
бөлшекті қысқарту

Болжау стратегиясы
Алымы бөлімінен кіші бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады.
Кез келген дұрыс бөлшек 1 – ден кіші.
Алымы бөлімінен үлкен немесе тең бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады.
Кез келген бұрыс бөлшек 1 – ден үлкен немесе 1 – ге тең.

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балалардың ойлау қабілеттерінің даму ерекшеліктері
Мектеп оқушыларының танымдық қызығушылығын қалыптастыру
Бастауыш мектепте қоршаған орта пәнін оқытудың әдістемесі
Химия сабақтарында интерактивті оқыту технологиясы
Бастауыш сыныптар бойынша оқушылардың жобаға қатысу үлесі
Стресстің психодиагностикасы
Тәрбие үрдісіндегі сынып жетекші мен оқушының өзара байланысы
Педагогикалық колледждерде бастауыш мектеп мұғалімдерінің математикадан дамыта оқытуға әдістемелік даярлығын арттыру
Маңғыстау математиктерінің еңбектері мен жетістіктері
Мінездеменің мазмұндық - құрылымдық жүйесі
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
2005 жыл ішінде геологияның даму қорытындысы
Қазақстан тарихы пәнінің дамуындағы кемшіліктер
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
1995 ж. ҚАЗАҚСТАННЫҢ БАНКТІК ЖҮЙЕСІН РЕФОРМАЛАУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
КИНЕМАТИКА ПӘНІ туралы
Қазмұнайгаз компаниясының тұрақты дамуы, компанияның болашақтағы табыстарының негізі
азіргі кезде компьютерлік математика өте маңызды және де информатика мен математикада ғылыми бағыт ретінде кеңінен даму үстінде
Азаматтық іс жүргізу құқықғының пәні, әдісі, жүйесі мен қағидаттары.