Әміре кім

Сабақтың тақырыбы: Аққұс туралы аңыз. (ана тілі 3 сынып)
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға тақырыптың мазмұнымен таныстыру.
Мәтіндегі негізгі ойды, идеяны меңгерту.
2. Оқу мен жазу арқылы ойлау қабілеттерін түсініп, мәнерлеп оқу дағдыларын, шығармашылық
ізденістерін дамыту.
3. Оқушыларды адамгершілікке, әдептілікке, әсемдікке, сұлулыққа өз Отанын сүюге және еңбекке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: автордың суреті, Ш. Қалдаяқов, Бетховен, Байқадамов суреттері, үнтаспа Шәмші әні.
Сабақтың түрі: әңгімелеу, сұрақ - жауап
Пәнаралық байланыс: музыка, дүниетану, ана тілі
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлем достар аман ба?
Мынау бейбіт заманда.
Бізге білім үйреткен,
Ұстаздарым аман ба?
Шәкірттерін ойлайтын,
Ұстаздарым аман ба?

II. Үй тапсырмасын сұрау
1. Мәтінде қандай кейіпкерлер туралы айтылған?
2. Қ. Жандарбеков туралы қандай мағлұмат жинап келдіңдер?
3. Қ. Жандарбеков неге мұңайды?
4. Қ. Жандарбековтің көңілін кім көтерді?
5. Әміре кім?

6. Халқымыз Әмірені неге мақтан тұтады?
7. Қазіргі атақты халық әншілерінен кімдерді білесіңдер?
8. Қандай әншілер ұнайды?

III. Жаңа сабақ
1. Біз жаңа сабақты ашудан бұрын әнұранды айтамыз.
- Осы әнұранның сөзі мен әнін жазған кім?
- Сөзін жазған Н. Назарбаев, Ж. Нәжімеденов
- Әнін жазған Ш. Қалдаяқов
Олай болса бүгінгі тақырыбымыз Оразбек Бодықовтың Аққұс туралы аңыз
Автор Шәмші Қалдаяқовпен бетпе-бет отырып сөйлескендегі әңгімесі.

2. Автор жайлы мағлұмат беру
Оразбек Бодықов 1927жылы Қызылорда обл. Шиелі ауданында туылған. Жазушы, аудармашы, драматург. Шығармаларынан Қанжар мен домбыра Дала тұтқыны Әл - Фараби т. б
Мәтінді оқып, таныс емес кісі аттарын түртіп алып, астын сызып отыру.
3. Бетховен Байқадамов жайлы оқушыларға мағлұмат беру
4. Оқулықпен әрі қарай жұмыс жүргізу
5. Ш. Қалдаяқов кім?
Әнші туралы оқушыларға мағлұмат беру.

- Әншінің бойында қандай ерекше қасиет болған?
- Автор Ш. Қалдаяқовтан не жайында сұрады?
- Аққұс туралы аңызды Шәмші аға кімнен естіген?
- Аққұстың әніне табиғат, адамдар қалайша табынған?
- Қарақұс неліктен Аққұстың көзін жоймақшы болды?
- Аққұстың ақырғы өтініші не еді?
- Аққұс ажалдан қалай құтылды?
- Автор әннің құдіретін не арқылы көрсеткен?

IV. Дәптермен жұмыс
1. Мәтіннен табиғаттың Аққұс әніне табынған жерін суреттейтін тұстарды тауып дәптерлеріне жазып алу.
V. Сергіту сәті
VI. Шығармашылық жұмыс
1. Аққұс пен Қарақұсқа мінездеме беру.

Ш. Қалдаяқовтың әнін күйтабақтан тыңдау.
VII. Қорытынды
Құйрықты жұлдыз секілді,
Туды да көп тұрмады.
Көрген білген өкінді,
Мін тағар жан болмады.
Қазақ даласын әнімен тербеткен Ш. Қалдаяқовтың тағдыры мен ғұмыры осы төрт жол өлең түгелімен арналғандай. Ән өнерінде жарық жұлдыздай із қалдырған Ш. Қалдаяқовты қазақ халқының ұлттық мақтанышы сазгердің серісі.
VIII. Оқушыларды бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Қаныш Имантайұлы Сәтпаев-қазақтың ұлы данасы
Иса Байзақов
Жарылғапберді әнші жөніндегі шежірелік деректерді жинақтау
Арқаның дәстүрлі ән мектебі
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық қызығушылығын арттыру жолдары
Әміре Қашаубаев
Әміре Әрін өмірі мен шығармашылығы
Әміре Қашаубаев өмірі
Оралхан Бөкей - көркемсөз өнерінің шебері
Жетісу поэзиясындағы «Мәңгілік ел» идеясы тақырыбындағы шығармалардың жиілігін, оның ерекшеліктерін, таралымын анықтау
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
ҚАШАУБАЕВ ӘМІРЕ
Әміре Қашаубаев туралы
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе