Физика 8 - сынып
Физика 8 - сынып
1. Табиғаттағы ең төменгі шекті температура қаншаға тең, ол не деп аталады?
А) - 270 оС; абсолют
В) - 273, 15 оС; абсолюттік нөл
С) - 275 оС; нөлдік деңгей
Д) барлық жауап дұрыс
2. Бір бөлмедегі тасты еден ағаш еденге қарағанда неге суық?
А) таспен ағаштың жылу өткізгіштігі әр түрлі
В) жылу тасты еденнен жақсы өтеді
С) жылуды ағаш еден жақсы өткізеді
Д) таспен ағаштың жылу өткізгіштігі бірдей
3. Сәулелену байқалатын Күннің сыртқы қабаттарын не деп атайды?
А) Литосфера
В) Биосфера
С) Атмосфера
Д) Стратосфера
4. Жер атмосферасының жоғарғы бөлігі 1 секунд ішінде қанша энергия мөлшерін алады?
А) 1, 1 *103Дж
В) 1, 2 *103Дж
С) 1, 3 *103Дж
Д) 1, 4 *103Дж
5. 84 кДж жылу мөлшерін бере отырып, қанша мөлшердегі суды 10 оС - қа көтеруге болады?
А) 2 кг
В) 4 кг
С) 3 кг
Д) 9 кг
6. Кез - келген массасы m отын толық жанғанда, бөлінетін жылу мөлшерін есептеу формуласын көрсет:
А) Q=q*m
B) Q=q m
C) q= Q*m
Д) Q=m q
7. Балқу температурасында сұйық күйдегі заттың ішкі энергиясы, массасы осындай қатты күйдегі заттың ішкі энергиясынан...
А) кем
В) артық
С) бірдей
Д) 2 1 бөлігіндей
8. 0 оС - тағы массасы 2 кг мұзды суға айналдыру үшін қанша жылу мөлшері қажет?
А) 932 кДж
В) 930 кДж
С) 933 кДж
Д) 931 кДж
9. Шәйнектегі бастапқы температурасы 10 оС судың 0, 5 л көлемі бу болып ұшып кетті. Сонда қанша жылу мөлшері артық жұмсалды?
А) 1, 25*106Дж
В) 1, 20*106Дж
С) 1, 23*106Дж
Д) 1, 15*106Дж
10. Қысымы тұрақты, ал температура мен көлемі өзгеретін термодинамикалық процессті...
А) изахоралық
В) изобаралық
С) изотермиялық
Д) термодинамикалық
Биологияны оқытудағы пәнаралық байланыстар
Қазақстан, Ұлыбритания және Канада елдерінде жалпы білім беретін мектепте жаратылыстану пәнін оқыту ерекшеліктері (салыстырмалы сипатта)
Лабораториялық жұмыстарға қажетті құралдар
Мектеп физика оқулығы бойынша электрондық оқулық
Физикалық оқу эксперименттің түрлері
Физикалық сыныптан тыс жұмыстардың классификациясы
Шығармашылық қабілеттің қорытындысы
Оқушылардың физикадан сыныптан тыс жұмыстарының формалары
Физика сабақтарында виртуалды эксперименттерді қолдану тәжірибесі
Сабақтан тыс жұмыстар арқылы оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Қазақстандағы 1867—1868 жылдардағы реформа
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
80-90 жылдардағы Қазақстан ауылдары.
8 қыркүйек бейбітшілік күні
Жүйенің логикалық және физикалық құрылымын жасау