Бастауыштар кім. Кім шапшаң
Сабақтың тақырыбы: Баяндауыш
Сабақтың мақсаты: Баяндауыш туралы түсінік беру, оның басқа сөзбен байланысын табу, сұрақ қоюға үйрету
Дамытушылығы: Оқушыларды өзіндік жұмыс істеуге, ізденуге, сауатты жазуға дағдыландыру
Тәрбиелігі: Ұқыптылыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу
Көрнекілігі: Тірек сызба, сурет
Әдісі: түсіндіру, көрнекілік
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
34 - жаттығуды тексеріп, өткен сабақты қорыту үшін бірнеше сұрақтар қоямын.
- Бастауыш дегеніміз не?
- Бастауыштарда қандай сұрақтар қойылады?
- Қимыл, іс - әрекет иесін білдіретін сөзді бастауыш дейді. Бастауыштар кім? кімдер? не? нелер? кімі? несі? деген сұрақтарға жауап береді: Жәния дайындалды. Боран соқты.
ІІІ. Жаңа сабақ
Бастауыштың ісін, қимылын білдіретін сөздерді баяндауыш дейді. Баяндауышқа не істеді? Не қылды? Қайтті? деген сұрақтар қойылады. Мысалы: Әсем биледі. Найзағай жарқылдады.
ІV. Оқулықпен жұмыс
35 - жаттығу. Өлеңді түсініп оқу
Маусымдар
Қыс құнар береді,
Көктем дән себеді.
Жаз баптап өсірсе,
Күз жинап тереді.
(Қастек Баянбай)
V. Тақтамен жұмыс: 36 - жаттығу
Тырс - тырс!
Жаңбыр кеп жауады,
Тамшылар тамады.
Тырс - тырс!
Жапырақ жылайды,
Жырдан су құлайды.
(Ермек Өтетілеуов)
VІ. Кім шапшаң? ойыны. Сәйкестендіру әдісі
Аңдар → жүгіреді
→ ішеді
→ жейді
Құстар → сайрайды
→ ұшады
→ шоқиды
Оқушы → оқыды
→ жазды
→ күлді
Су → ақты
→ тамды
→ қатты
VІІ. Кім біледі?
1. Сөйлем мүшелері дегеніміз не? Сөйлем құрамындағы нақты жауап беріп тұрған толық мағыналы сөздерді сөйлем мүшелері дейміз. Айдын бормен жазды.
2. Сөйлем дегеніміз не?
Сөйлем - аяқталған ойды білдіреді
Сөздер бір - бірімен мағыналық байланыста болады
Бірнеше сөз бас әріппен бастап жазылады
3. Мәтін дегеніміз не? Оның түрлері
Мәтіннің құрамындағы сөйлемдер мазмұны жағынан өзара байланысқан. Мәтінге ат қоюға болады. Мәтін түрлері: әңгімелеу, сипаттау, пайымдау
Әңгімелеу мәтіні қандай да бір оқиғаны баяндап, не істеді сұрағына жауап береді.
Сипаттау мәтіні бір нәрсені, затты сипаттайды қандай сұрағына жауап береді.
Пайымдау мәтіні белгілі бір пікірді түсіндіреді, дәлелдейді не үшін сұрағына жауап береді.
39 - жаттығу
Ешкі маңырайды.
Мысық мияулайды.
Ит үреді.
VІІІ. Өз бетімен жұмыс
Дыбыстық талдау жасау
Б - дауыссыз, ұяң
о - дауысты, жуан
р - дауыссыз, үнді
а - дауысты, жуан
н - дауыссыз, үнді
ІX. Қорыту. Рефлексиялық бағалау кезеңі
Тілек ағашына сабақта алған әсерін, өз ойларын стикерлерге жазып жапсыру.
X. Үйге тапсырма: ережелерді жатқа айту
Қазақ және араб тіліндегі бастауыштың ұқсастықтары мен ерекшеліктері
Сөйлем мүшелеріндегі бастауыш пен баяндауыштың рөлі
Тұрлаулы мүшелерді оқыту.
Жай сөйлемнің түрлері жайында
Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері
Тұрлаулы мүшелерді жаңа әдіс-тәсілдер арқылы оқыту жолдары
Қазақ тіл біліміндегі сөйлем мүшелері
Тұрлаулы мүшелерді оқытуда ақпараттық технологияларды қолданудың тиімділігі
Бастауыштың грамматикалық тұлғасы - сөздің атау тұлғасы
Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері және олардың грамматикалық тұлғасы
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет
Үкіметтің 2006 - 2008 жылдарға арналған бағдарламасы