Грамматикалық тақырыпты түсіндіру

Қазақ тілі 6 сынып.
Сабақтың тақырыбы: Жинақтық сан есім. Алматыға барғанда.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тақырып туралы мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі.

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.

III. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Грамматикалық тақырыпты түсіндіру

2. Төмендегі жинақтық сан есімдерге көптік жалғауларын жалғап жазыңдар.
3. Топқа бөлу: біреу, екеу, үшеу сөздерін септеу
4. Алматыға барғанда тақырыбына мәтін құрап жазу

IV. Жаңа сабақты бекіту.
Төмендегі мәтіннен сан есімдерді теріп жазу:
Біреу есік қақты. Үйге екі досым келді: біреуі - Қанат, екіншісі - Мұрат. Сіңлім біреумен бірге кітапханаға кетіпті. Сенің үйіңе біреу келді ме? Менің бір ұлым бар. Екеуі де ұзын бойлы. Барлық жетеуі дүкенге кетті. Мұғалім төртеуіне рұқсат берді. Екіншісі – менің әжем.

V. Сабақты қорыту: пысықтау сұрақтарын қою:
- Сан есім дегеніміз не?
- Сан есімдер қалай топтарға бөлінеді?
- Есептік сан есімдерге мысал келтіріңдер.
- Реттік сан есім қалай жасалады?
- Жинақтық сан есімнің жұрнақтарын ата.

VI. Үй тапсырмасын беру: ережені жаттау, алтау, жетеу сөздерін септеу
VII. Бағалау

Жинақтық сан есім. Алматыға барғанда. жүктеу

Басқа тақырыптағы сабақтарды қарау



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш мектепте сөз таптарын оқыту
Грамматикамен жазу сабақтарының міндеті мен мақсаты
«Сөз құрамы» тақырыбын оқытуда көмекші мектептің 5-7 қазақ сынып оқушыларының грамматикалық білім және орфографиялық дағдыларының жағдайын анықтау
Грамматикалық анықтамалардан кейін қолданылатын жаттығулар
Бастауыш сыныптарда сөз таптарын оқыту
Грамматиканы оқытудың ғылыми негіздері
Жалпы білім беру мектебінде сөз құрамын оқыту
Бастауыш сыныптарда оқушыларды грамматикалық талдауға үйрету
Тіл қарым-қатынас құралы
Қазақ тілі сабақтарында сөз таптарын меңгертудің жолдары
Грамматикалық категориялар туралы түсінік
Грамматикалық жағынан қарасақ, жолдау сөзінің түбірі жол
Грамматикалық тақырыбымыз Ыңғайлас салалас
Анасына шараның мақсаты мен өткізу ретін түсіндіру
Онын түсіндіруінше, үнді - еуропалыкесім мен етістіктін жалғаулары алғашында жинакты сілтеу мағынасындағы негіздерді жасайтын суффикстер болган
Жалпылама фильмдер көркем - өнер туындысы, табыс көзі болумен қатар қоғамға бірдеңелер түсіндіру, ой - пікір жеткізу мақсатында жасалуда
Қазақ тілі пәні бойынша күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Стилистиканың басты мақсаты, бұдан бұрын айтылғандай, жеке сөздер мен грамматикалық тұлғалардың, сондай - ақ синтаксистік конструкциялардың қолданылу заңдылықтары мен экспрессивтік сапасын айқындау
Тақырыпты таңдауға қойылатын талаптар
Тақырыптық сценарийдің репертуарының көркемдік - идеялық мазмұнының және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар