Қазақ тілі 8 сынып Сабақтың тақырыбы
Қазақ тілі 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Құрмалас сөйлемді қайталау
Сабақтың мақсаты:
білімділігі – оқушылардың құрмалас сөйлемнен алған білімдерін тереңдету, жүйелеу, бекіту, қорытындылау.
дамытушылығы – оқушының пәнге қызығушылығын, арттыру, ойлау белсенділіктерін арттыру, ауызша – жазбаша жүйелі сөйлеу тілін дамыту, топта жұмыс жасауға дағдыландыру, өз ойларын еркін, ашық білдіруге үйрету, шығармашылық қабілеттерін шыңдау.
тәрбиелігі – оқушыларды іс - әрекет, мақсатқа жету әдіс - тәсілдерін таңдай білуге, өзін - өзі бағалай білуге, жүйелі сөйлей, талдай білуге тәрбиелеу
Сабақтың типі: қайталап жинақтау, қорыту
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Сабақтың әдісі:, топпен жұмыс, сұрақ - жауап, баяндау, салыстыру, талдау
Интерактивті тақтаны пайдаланып, қажетті материалдарды, сызба - кестелерді көрсетіп, ой жинақтау
Сабақтың көрнекілігі: слайд, сызбалар, схемалы кесте, ВЕНН диаграмма, Бес жолды өлең, графикалық диктант
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) оқушылармен сәлемдесу
ә) оқушыларды түгендеу
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру және топтық жұмысқа белсендіру
Сабақтың эпиграфы:
Дауға салса алмастай қиған, сезімге салса қырандай қалқыған, ойға салса қорғасындай балқыған, өмірдің кез келген орайында әрі қару, әрі қалқан болған, әрі байырғы, әрі мәңгі жас, отты да ойнақы ана тілінен артық қазақ үшін бұл дүниеде не бар екен?! Тәуелсіздік – Алтын күмбез дейтін болсақ, сол күмбезді тіреп тұрған төрт белгі рәміздеріміз бар. Оның біріншісі – Елтаңба, екіншісі - Әнұран, үшіншісі – Көк байрақ, төртіншісі – Қазақ тілі. Н. Ә. Назарбаев
Дыбыстық жаттығулар арқылы оқушыларды сабаққа дайындау
Бұл жаттығулар адамдардың өмірге құлшынысын арттырып, көтеріңкі көңіл - күй
мен шабыт шақыруға арналған.
Оқушыларға қима қағаздар беріледі. Қима қағаздардағы сөздерді сәйкестендіріп құрастырғанда,
3 сөйлем шығады. Сол сөйлемдердің құрылуына қарай оқушылар 3 топқа бөлініп отырылады. Бұл сөйлемдер құрмалас сөйлемнің 3 түрі, әр топ сөйлемдерге ауызша синтаксистік талдау жасайды.
І топ Салалас ІІ топ Сабақтас ІІІ топ Аралас
ІІ Үй тапсырмасын пысықтау Үйге берілген сынақ тапсырмасындағы “Әр қилы тағдырлар”, “Өнердегі өнегелі өмірлер” эссені оқыту
Шағын жинақты мектеп мұғалімінің сабаққа дайындығы
Шағын жинақты бастауыш мектептегі педагогикалық үдеріс теориясы мен технологиясы. Оқу құралы
Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі пәнінен дәрістер кешені
Шағын комплектілі мектепте оқытудың қазіргі жайы
2 сыныпта зат есім мен сын есімді байланыстыра оқыту
Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқытудың тиімділігі
Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқытудың қиыншылығы
Бастауыш мектеп оқушыларының сөйлеу дағдысын қалыптастыру
Сыни ойлау технологиясымен етістікті оқыту
Модульдік оқыту технологиясының болмысы
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары