Сағат сөзіне дыбыстық талдау жасау

Сауат ашу
Тақырыбы; С дыбысы мен әрпі. Қайталау
Мақсаты: 1. Оқушылар өтілген дыбыстарды қайталау арқылы білімін бекітеді.
2. Оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыта отырып, сөздік қорын молайтады,,
байланыстырып сөйлеуге дағдыланады.
3. Еңбекке тәрбиелеу тәрбиелеу.
Сабақ түрі: қайталау сабағы
Көрнекті құралдар: дидактикалық материалдар, суреттер, интерактивті тақта,

Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру: Оқушыларды 4 топқа бөлу
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Жеке оқушылармен жұмыс
ІІІ. Жаңа сабақ
І. Қызығушылығын ояту Ой қозғау
Судан ол қорқады,
Бұдан кір қорқады. ( сабын)
Жаздай інге тығылып,
Жатқан қызыл түлкіні.
Құйырығынан суырып,
Әкелді әкем бір күні.(сәбіз)
Тілден ұшып,
Құлаққа қонады.(сөз)
Әр топ өзіне берілген дыбыстарға топтастыру жасау.
Оны топтан 1 оқушы шығып, қорғайды.

ІІ. Мағынаны тану. Оқулықпен жұмыс,
1 - топ; Жұмбақ шешеді
Тілі бетінде,
Сөзі шетінде (сағат)
2 - топ:
Осы жұмбақ шешуіндегі сөз қандай дыбыстан басталып тұр?
Сағат сөзіне дыбыстық талдау жасау.
3 - топ:
Тақырыптық сурет бойынша сөйлем құрату
Сынып таза, әрі кең. Сыныпта біз сабақ оқимыз.
4 - топ:
Бағандағы сөздерді оқу.

1 - топ: Сұраулы сөйлем туралы мағлұмат беру, жауап беруге үйрету.
С - тіл алды, қатаң, ызың дауыссыз дыбысты белгілейтін әріп, сөздің барлық буынында кездесе береді.
С әрпінің жазылуын еске түсірейік.
С әрпі қалай жазылады?
С әрпі бас әріп және кіші әріппен тұрады. С әрпі бір ғана элемент доғал сызықтан тұрады.. Бас әріп үлкен жолдың ортасынан оңнан солға қарай төмен доға сызықпен жазылады.
Кіші с әрпі жазу жолының үстіңгі жағынан басталып, оңнан солға қарай доға сызықпен жазылады.
І - ТОП: бітеу буындарға ұқсас буындарды қосып оқыту
2 - топ: Бірлесіп сурет жасау стратегиясы
Саймандар

ІІІ. Ойтолғаныс: Қай буынды жоғалтым?
Са.. су... сай...
Са..... су.... сай...
Әріптер әлеміне саяхат

С - Ш дыбыстарының айтылуы өте ұқсас болады. Оларды ажырата білу керек. Оларды айтып үйренейік. Өлеңдегі с - ш дыбысы бар сөздерді айтып бер.
Гүл өседі,
От өшеді.
Ағашты кеседі,
Суды кешеді.
Киімді пішеді.
Сабаны піседі.
Еңбек еселі келеді,
Қарттар көшелі болады.
Әр елдің көсемі болады.
Суырылған шешені болады.
Әрбір суреттің атауынан С дыбысын тапта, оны орына жазып көрсет
Сақина, сағат, бес,

ІІІ. Ой толғаныс:
Қай буынды жоғалттым?
Са... су... сау...
Са... су.. сау...
Суреттермен жұмыс
С дыбысы қай үйдің тұрғыны?
“Ойлан тап”ойыны
Суреттер қатарынан атауы с дыбысынан басталатын сөздерді көрсет
Сағат, жылқы, қалам, сиыр, сақина, білезік, сегіз, сан
Қорытындылау: Біз не үйрендік?
Бағалау:
Өзіндік бағалау: Оқушылар өздері белгілер бойынша таңдайды



Ұқсас жұмыстар

Әліппеден кейінгі кезең
Бастауыш сыныпта сауат ашу барысында оқушылардың тілін дамыту және сөз қорын арттыру
Сауат ашу
Қорытынды сөйлеу тілі
Жазуға үйретуде көзделетін тағы бір мақсат - балаларды шапшаң жазуға үйрету
Синонимдік қатарлардың жасалуы және когнитивтік мәні (зат есімдердің негізінде)
Бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту теориясы мен технологиясы
Ақпарат туралы
Көрнекі құралдар
Әліппе кезеңі
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Еңбек ақыны талдау
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы