Оқушылардың белсенділіктерін қалыптастыра отырып, топпен жұмыс жасау белсенділіктерін дамыту

Қысқа мерзімді жоспарлау.
Дүниетану 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Бұлшық ет.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, Суреттер, Флипчарт, маркерлер.
Білімділік: Оқушылардың білім дәрежелерін жетілдіру алдыңғы сабақта алған білімдерін жетілдіре отырып, бұлшық еттің атқаратын қызметін түсіндіру
Дамытушылық: Оқушылардың белсенділіктерін қалыптастыра отырып, топпен жұмыс жасау белсенділіктерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың топпен жұмыс жасау барысында өз өздерін ұстауға, еркін сөйлей алуға тәрбиелеу, өз беттерінше жұмыс жасай алуға баулу.

Оқушыға не жайында мағұлмат береміз
Бұлшық ет не үшін қажет?
Дененің қай бөлігінде бұлшықет бар?
Бұлшықет қалай жұмыс істейді?
Бұлшықетті қалай шынықтырады?
Тапсырмалар.
Оқушыларды топқа бөлу арқылы әр топқа тақырыпқа сай тапсырмалар берілді.
Ойын түрлері: І. Шыңға шығу, бес шумақ өлең, сергіту сәті, Кім жылдам

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі (1 - 2 мин)
Оқушылармен амандасу жоқ оқушыларды түгендеу, сынып тазалығына көңіл аудару оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушыларды топқа бөлу. Оқушылар үш топқа бөлінеді.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Кубизм әдісі Шыңға шығу ойыны. 1 Адам денесінің тірегі не?
2 Аяқ жіліктерін ата?
3 Қаңқадағы жалпақ сүйектерді ата?
4 Қысқа сүйектерге не жатады?
5 Бас сүйек қаңқасы қандай екі бөліктен тұрады?
6 Кеуде қуысында неше омыртқа бар?
7 Бұғана мен жауырын қандай белдеу құрайды?
8 бала неше жасқа келгенде сүйектері қатая бастайды?
9 Адам мүшесінде неше қабырға бар?

I. Қызығушылықты ояту.
- Балалар, сендер ертегіні жақсы көресіңдер ме?
Ерте - ерте ертеде бір патшаның қызы - Алтын бұрымды сұлу өмір сүріпті. Оның жүрісі аққудың жүзгеніндей әдемі еді, бойы - оқтай түзу, денесі - сымбатты еді. (Орыс халқының Алтын бұрымды Василиса
туралы ертегісі)
- Оқтай түзу және денесі сымбатты деген сөздерді қалай түсінеміз?
- Адам өзінің жүріс - тұрысын өзі қалыптастыра ала ма?

II. Ақпараттық блок.
(Балаларға жаднама беріледі, оны ата - аналарына көрсетуі керек).

III Жаңа сабақ
Адам денесіндегі сүйектер өздігінен қозғала ала ма?
- неге?
Тәжірибе жасау
1. Балалар қолы мен аяғын ұстап көреді. Сол қолымен оң қолының
шынтақтан жоғары қатты бұлшықетін ұстап көреді. Қолды бүккенде бұлшықет қатая түседі. Балалар жұптасып, бір - бірінің қолының бұлшықетін сантиметрлік таспамен өлшейді: алдымен бұлшықеттің қол бос тұрғандағы қалпы, содан соң бүгілген кездегі қалпы өлшенеді. Нәтижесі дәптерге немесе тақтаға жазылады. Бұлшықет қысқарды, жиырылды, жазылды.

Бұлшық ет. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Сыныптан және мектептен тыс психологиялық жұмыстар
Ағылшын тілі сабақтарында оқушылардың танымдық белсенділіктерін арттыратын жаттығулар
СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫ ТАНЫМЫН АРТТЫРУЫНЫҢ ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУІ
Вундеркинд оқушыларды анықтау және дамыту ерекшеліктері
Шетел тілі сабағына қойылатын негізгі талаптар
Педагогикалық практика арқылы болашақ мұғалімдердің шығармашылық белсенділіктерін қалыптастыру
География пәнінде өлкетану жұмыстары негізінде оқушылардың азаматтылықтарын қалыптастыру мүмкіндігі
Білім алушылардың эксперименттік жұмысындағы проблемалық оқыту технологиясы
Балалар әрекетінің мотивтері - қызығушылықтар
Ағашты көркем өңдеуде мектеп оқушыларының қызығушылықтарын дамыту
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру