Қызы мен әкесі

Желілі ойын: Отбасы, Емхана, Дәріхана, Әмбебап, Шаштараз

Мақсаты: Балаларды желілі ойындардың жаңа түрлерімен таныстырып, ойнатып және өзіндік ойын барысында өз қатарластарының ойымен келісулеріне, ойын кезінде бір рөлден екінші рөлге ауыса білуді жетілдіру. Ойын арқылы балаларға қоршаған өмір жайлы кең білім қолдана отырып, диалогтік тілді дамыту. Бір ойын бірнеше түрге бөлініп, өрбитінін балаларға көрсету. Балаларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Қызығушылықтарын арттыру.

Көрнекілік: дәрігер, әмбебап, шаштараз, жүргізуші, отбасы, ұялы телефондар, жанармай бекеті ойындарына қажетті құрал жабдықтар.

Ойын барысы: (Қонақтармен амандасу)
Мынау - менің жүрегім,
Барлығы осыдан басталған.
Мынау – менің басым,
Бәрін осы басқарған.
Мынау менің оң қолым,
Барлық істі тындырған.
Бәріміз тату болайық,
Сәлеметсіздер ме!
Амандасып алайық.
Жұлдыздай жарқырайық,
Бүгінгі күнді бастайық.
Балалар, бүгінгі күнімізді бастау үшін бәріміз өздеріңе қажетті фишкаларды алып, орындарыңа барасыңдар. Қазір бәріміз үлкендер өміріне саяхатқа шығамыз. (балалар фишкаларды алып орындарына жайғасады).
І Отбасы ойыны
(Отбасы мүшелері дөңгелек үстелде отырады)
Анасы: Дастан алты жасқа толды ғой. Сондықтан мен оны дәрігерлік тексерістен өткізуге емханаға апарамын. Қызым, сен бүгін не істейсің?
Қызы: Мен шаштаразға шашымды жөндетейін дегенмін.
Анасы: Онда қазір шаштаразға қоңырау соғып кезекке жазылып қой.
Қызы: Жарайды. (телефон соғады). Сәлеметсіз бе! Шашымды сәндеуге кезекке жазылайын,- деп едім. Рахмет. Анашым кезекке жазылдым. Енді маған біраз ақша керек болып тұр.
Әкесі: Мен қазір банкоматтан жалақымды шешемін. Бірге шығайық. Менің бүгін демалысым сенімен бірге жүруге уақытым бар.
Қызы: Жарайды әке.
Анасы: Онда үйге қайтар жолда сүт. май. тәттілер ала салыңдаршы.
Қызы мен әкесі: Жарайды. Шәй ішіп алайық.
Әкесі: Ал жүріңдер онда бірге шығайық. (Бәрі бірге шығады).

ІІ. Жолаушылар тасымал көлік паркі
(Жүргізушінің іс - әрекеті)
Жүргізуші: Сәлеметсіз бе!
Диспетчер: Сәлеметсіз бе!
Жүргізуші: Мен бүгінгі жұмыс жоспарымды білейін дегенмін.
Диспетчер: Сіз бүгін №9 бағыт кестесі бойынша жүресіз. Мінекейіңіз жұмыс
кестеңіз. Ал, мынау жолдама қағазыңыз.
Жүргізуші: Рахмет. Сау болыңыз. (Алдынан кондуктор шығады). Сәлем! Бүгін №9 бағытпен жүретін болдық. Жүр дәрігерге тексеріліп шығайық.
(Екеуі дәрігерге келеді)
Жүргізуші мен кондуктор: Сәлеметсіз бе!
Дәрігер: Сәлеметсіздер ме, кіріңіздер (кезекпен ыстығын, қан қысымын тексереді). Жақсы, жұмыс істеуге рұқсат. Күндеріңіз сәтті болсын.
Жүргізуші мен кондуктор: Сау болыңыз.
Жүргізуші: Енді жанармай құйып алайық.

ІІІ. Жанармай бекеті
Жүргізуші: Сәлеметсіз бе!
Оператор: Сәлеметсіз бе!
Жүргізуші: Жанармай құйғызайын дегенмін. Литрі қанша тұрады?
Оператор: 1теңге
Жүргізуші: 10 литр алсам қанша болады?
Оператор: Литрі 1 теңге болса, онда 10 литрі 10 теңге болады.
Жүргізуші: Міне 10 теңге алыңыз (төлейді).
Оператор: Дайынсыз ба, жіберемін. (Құяды)
Жүргізуші: Рахмет, сау болыңыз.



Ұқсас жұмыстар

Әлия Молдағұлова Нұрмұхаммедқызы
ТУЫСТЫҚ АТАУЛАРДЫҢ АУДАРМА ПРОЦЕСІНДЕ БЕРІЛУІ
Ертегілер
Кейінгі орта ғасырдағы қазақтардың жанұялық құқығы
Қазақ қызы - Әлия
Аңыз әңгімелер жайлы
Бәйсейітова, Күләш (Гүлбаһрам) Жасынқызы
Хазірет Мұхаммед (өмір-баяны)
Аханов Қожабек менің киномды түсірген оператор
Мәншүктің балалық шағы
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары