Деңгейлік тапсырма. Сабақтың тақырыбы

Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту
Сабақтың мақсаты: оқушыларды екі таңбалы санды, бір таңбалы санға ауызша көбейтуді меңгерту, білімдерін тиянақтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы көбейту, бөлуді меңгерту.
2. оқушылардың ой - өрісін, сөйлеу қабілетін, логикалық ойлау қабілеттерін, өз бетімен білім алу қабілетін дамыту, дүниетанымын кеңейту.
3. оқушыларды ұқыптылыққа, іздемпаздық пен шапшаңдылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: тесті сұрақтары, ойындар, тірек сызбалар, деңгейлік тапсырмалар, өзін - өзі бағалау парағы, слайдтар.
Сабақтың түрі: қайталау, аралас сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: дамыта оқыту, деңгейлеп оқыту, ойын, проблемалық, салыстыру, талдау, жинақтау.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезең: Психологиялық дайындық.
2. Сәйкестендіру тесті. Қосудың, көбейтудің қасиеттері.
А+ в = в+а ауыстырымдылық а х в = в х а
( а х в ) х с = а х ( в х с) терімділік ( а + в) + с = а+ ( в+ с)
( а + в) х с = а х с + в х с үлестірімділік ( а +в): с = а: с + в: с

2. Ойымды жалғастыр. (теориялық білімді меңгеру)
50 х 3 = 150
150: 3 = 50
120: 6 = 20
20 х 6 = 120
60: 20 = 3
6: 2 = 3
16 х 3 = ( 10+ 6) х3
68: 2 = ( 60+8 ): 2

3. Игерейік білімді.
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуді оқушылардың өздері түсіндіріп, айтып шығады.

4. Біліміңді байқап көр. Оқулықпен жұмыс.
2 - тапсырма.
1 - Топ 14х7= 98
48: 4 = 12
65: 13 = 5
2 - Топ
18 х 5 = 90
77: 7 = 11
51: 17 = 3

6 - есеп. Теңдеу құрып шығар.
Тірек сызба бойынша шартын құру.
1 б - 15 ф --------- шешуі: --------- 2) 5 с - 60 л ------- шешуі:
90 -? --------------- 90: х = 15 ------- 1 к -? --------------- х: 5 = 60

5. Лабирант ойыны.
Мақсаты: екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейтуге үйрету.
8 х 9 = 72
12 х 6 = 72
24 х 3 = 72
36 х 2 = 72
6. Деңгейлік тапсырма. Өзіндік жұмыс.
І - деңгей.
Х х 7 = 58 + 5
64: х = 36: 9
ІІ – деңгей.
7 есеп.
4 қарандаш – 48 тг
48: 4 = 12
10 қарандаш -?
12 х 10 = 120
ІІІ – деңгей.
9 - есеп.
Торт 6 1 - 15
15 х 6 = 90
2 торт -?
90 х 2 = 180

7. Әуешарлар ойыны.

8. Қатеңді тап. Математикалық диктант.
І – топ.
39 х 2 = 78
27 х 3 = 81
15 х 5 = 75
13 х 7 = 91
18 х 0 = 0
16 х 4 = 64
22 х 6 = 132
24 х 4 = 96
ІІ - топ.
12 х 8 = 96
17 х 3 = 51
25 х 1 = 25
23 х 3 = 69
21 х 4 = 84
26 х 2 = 52
16 х 5 = 80
32 х 3 = 96

9. Дұрысын тап. Тест тапсырмасын орындау.
1) Егер көбейтіндіні......... санына бөлсек, екінші көбейткіш шығады.
а) қосылғыш
ә) көбейткіш
б) бөлінді
2. Тура теңдікті тап.
а) 46 х 5 = 230
ә) 16 х 6 = 154
б) 96: 4 = 24
3. Есепте: 30 - ( 15 – 3 х 2)
а) 6
ә) 21
б) 24
4. Бірінші бумада 32 м мата, екіншісінде одан 4 есе кем мата бар. Екі бумада неше метр мата бар?
А) 28
ә) 32
б) 40
5. Аспазшыда 52 жұмыртқа бар еді. Ол бәліш пісіруге 2 ондығын жұмсады, қанща жұмыртқа қалды?
А ) 51
ә) 32
б) 23
Тестіні тексеру. Өзін – өзі бағалау.
Сабақты қорытындылау.
Венн диаграммасы.:
Салыстыру, айырмашылығы, ұқсастығы.

Үйге тапсырма. 3 – тапсырма
Өзін – өзі бағалау парағына бағаларын қояды.



Ұқсас жұмыстар

Орыс сыныптарында қазақ тілі сабақтарындағы деңгейлік тапсырмалар жүйесі
Сөз таптарын оқытуда деңгейлеп саралап оқыту технологиясын қолдану үлгілері
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында деңгейлік тапсырмалар мен тірек сызбаларды қолдану жолдары
Қазақ тілі оқулығындағы жаттығу жұмыстары
Қазақ тілі сабақтарында деңгейлеп оқыту тапсырмаларын қолданудың ерекшеліктері
Деңгейлеп саралап оқыту педагогикалық технологиясында тапсырмаларды жүйелеу
«Информатикадан деңгейлік тапсырмаларды жасау әдісі»
Деңгейлеп оқыту технологиясын пайдалана отырып, оқушылардың шығармашылық әрекетін дамыту
Нақты дүние қасиеттерінің шама ұғымы арқылы бейнеленуі
Дипломдық жұмыс тапсырмалары
Сабақтың міндеттері
Крест жорықтары ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Бастауыштары есімдіктердің әр түрінен болатын Менің курстас жолдастарым тақырыбында шағын әңгіме құрастырыңыз
Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмалар
Бес әлеуметтік бастама - Елбасының қолдауымен халыққа жолданған нақты тапсырмалары мен оның орындалу мерзімі бар әлеуметтік бағдарлама
Сабақтың тақырыбы
Хан атынан Бөгенбай, Қабанбай батырларға тапсырма алып баратын еді дейді көнекөздер
Бұқар жырау шығармаларының басты тақырыбы - халқына, отанына деген ыстық махаббаты
Грамматикалық тақырыбымыз Ыңғайлас салалас