Сұрақтарға жауап беру. Сабақтың барысы

Тақырыбы: Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
Білімділік: Оқушылардың ондық бөлшектер, оларды қосу және азайту, көбейту және бөлу тақырыптары бойынша алынған білімдерін тиянақтау.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, өз бетімен еңбектену сезімдерін, білімдерін дамыту.
Тәрбиелік: Ұқыптылық пен жауапкершілікке баулу, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Осы талаптарды жүзеге асыру барысында ойын түрлерін пайдалану
Типі: Пысықтау сабағы.
Түрі: Қайталау - ойын сабақ
Сабақтың көрнекілігі. Слайдтар, флипчаттар, лабиринт ойыны, перфокарталар, түрлі - түсті конверттер, сабақ жоспары, бақылау парағы.
Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі
1. Дайындық кезеңі: Көңіл - күйің қандай
Оқушылар өз көңіл - күйлерін тамаша, жақсы, жабырқау деп бақылау парақтарына белгілейді.
Бүгінгі күнді дәптерлерімізге жазып қоялық.
Құрметті оқушылар біз бүгін қарақшылармен бірнеше ондық айлақтарынан өтеміз.

2. Қайталау айлағы: ауызша
Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап береміз
1. Ондық бөлшектерді қалай қосамыз
2. Ондық бөлшектерді қалай азайтамыз
3. Ондық бөлшектерді қалай көбейтеміз
4. Ондық бөлшектерді қалай бөлеміз
5. Ал енді өздерің сабақтың мақсатын айтып көріңдерші:

3. Келесі көңіл - күйімізді көтеру үшін сабақ басында Қызықты айлақтың қызықты есептеріне жауап берейік, ал сыйлық ретінде мультфильм көреміз.
1. Үстелдің 4 бұрышы бар. Егер бір бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады? (5)
2. Мектеп ауласында 18 шырша өсіп тұр. Тағы да 4 емен және 3 шырша отырғызылды. Мектеп ауласында барлығы неше шырша бар? (20)
3. Төртеуі 4 сағат шахмат ойынын ойнады. Әрқайсысы қанша сағат шахмат ойнады? (4сағат)
4. Қатар тұрған үш санның қосындысы да көбейтіндісі де 6 - ға тең Ол қандай сан? (1, 2, 3)
5. Түнгі сағат 11 - де жаңбыр жауса, 48 сағаттан соң күн шығады деуге бола ма? (Жоқ, себебі 48 сағаттан соң қайтадан түн болады)

4. Ал енді келесі айлақ Ойлан тап есептерін шығару. Дәптермен жұмыс
Жасыл слайдпен өрнектелген амалдар тізбегін орындау
0, 7+0, 3+15, 4 - 3, 2 - 13, 2
1, 2+3, 2 - 2, 8+4 - 0, 7+5, 1 - 3, 4
1, 2 жасыл слайд

5. Есептерде қандай қателер жіберілгенін анықтау
3 Жасыл слайд

6. Кім жүйірік лабиринт ойыны
Ал енді екі топқа бөлініп лабирин ойынын ойнайық
7. Енді көзге жаттығу жұмысын жасайық слайд
Бізге бүгін достық, өзара көмек және білім көмектеседі.
8. Ондық бөлшектерді қосу мен азайту тақырыбы бойынша нені білдің, нені түсіндің, нені көбірек білгеніңді қалай едің. Сұрақтарға жауап беру.
9. Ал енді оқушылар сабағымыздың екінші жартысын бастау үшін барлығын сүйіп тамашалайтын мультфильмдерің Чип пен Дейлді көрейік.
1. Ал енді алма ағашының тапсырмасы
6, 3*7
9, 03*17
2, 15*12
9, 6*8
2. Ал енді саңырауқұлақтың астында бірнеше амалмен есептер жасырынған жауабы дұрыс па тауып көрейік:
(2, 3+3, 7)*5=2, 8
(18, 07 - 6, 3)*8=8, 9
12, 8 4=3, 6
18, 4 8=9, 8
3. Әдемі пальма ағашының астындағы ойланып тап деген теңдеуді шығарайық
4х=0, 22+0, 26
5х=8, 17+2, 48
4. Шатырдың ішінде гі тапсырма біздің ойлау қабілетімізге қиын ба екен
2, 3*0, 5
5, 24*2, 3
1, 68 0, 8
102 8, 5
5. Үңгірде салыстыру есебінің белгісін дұрыс қою керек
0, 2*3 немесе 0, 5*4
9, 63 3 немесе4, 48 2

10. Қайсысын қалайсың деңгейлік тапсырма
Әр түрлі конверттерге салынған
1 деңгей:
А) Есепте: 0, 35+7 --------- 7, 75
ә) 4, 3+(у - 1, 5)=7. 2 ------ 4. 4
2 деңгей: а) Теңдеуді шеш:
А) 9. 85 - x=4. 95
x=9. 85 - 4. 95
x =4. 9
ә) 15+0, 72
3 деңгей:
1. Шаруа қожалығы бірінші күні 13, 3 га, ал екінші күні 15, 5 га жердің шөбін шапты. Екі күнде қанша гектар жердің шөбі шабылады?

11. Сабақты қорыту.
І. Оқушылар бір – біріне сұрақ қояды:
1. Ондық бөлшек деп қандай сандарды атайды?
2. Ондық таңба деп нені айтады?
3. Ондық бөлшектер қалай қосылады, азайтылады?
4. Ондық бөлшектер қалай көбейтіліп, бөлінеді?
5. Санның ондық бөлшекпен жазылуында үтір қайда қойылады?
6. Ондық бөлшектер қалай салыстырылады.

12. Қорытынды:
Бағалау, үйге тапсырма беру.



Ұқсас жұмыстар

Зоология пәнінен сабақтар жоспарлары
Зоология сабағында жергілікті жердегі кейбір төменгі сатыдағы жануарларды оқушыларға таныстыру
2 сыныпта зат есім мен сын есімді байланыстыра оқыту
6-сынып. ежелгі дүние тарихынан дәрістер
Спиральді оқыту жүйесін химия пәнінде қолдану
Физиканы оқыту әдістемесінің негізгі қызметтері
Биология сабақтарында техникалық құралдарды пайдалану жолдары
Қазақ халық ертегілері арқылы бастауыш мектеп оқушыларына адамгершілік тәрбиені қалыптастыру жолдары
Мәтіндік тапсырмалар арқылы оқушылардың оқылым, жазылым, тыңдалым әрекеттерін дамыту
Тіл дамыту және оның зерттелуі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Қаржылық лизингті жүзеге асыру барысында қатысушы субъектілер анықталып,міндеттері және құқықтары белгіленеді
Жол қозғалысы және көлік құралдарын пайдалану ережелерін бұзғаны үшін жауапкершілік
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар
Несиелік қатынас субъектілері қарыз беруші және қарыз алушы
ХХ ғасыр басындағы тарихи білім беру
Заңды тұлғаның жауапкершiлiгi