Кім ойшыл

Жабайы жануарлар (слайд түрінде)
Білім саласы: Таным.
Білім бөлімі: Жаратылыстану.
Тобы: “Балдырған” ІІ кіші тобы
Мақсаты:
Балаларды жабайы жануарлар тіршілігімен таныстыру. Жабайы аңдардың балаларының аттарын дұрыс айта білуге үйрету, олардың табиғаттың бір бөлшегі екендігін сезіндіріп, қамқорлық сезімдерін ояту.

Шаттық шеңбері
Армысың, Алтын күн!
Армысың, Жер Ана!
Армысың, Көк Аспан!
Армысың, жан досым!
Жылуыңа жылу қос,
Міне, менің қолым!

Кім ойшыл? ойыны
Ұзын құлақты, көзі қыли,
Қорыққан сайын секіреді ылғи

Төрт түліктің қас жауы,
Түзде жүрген көк сері

Құйрығы бұлаң бұлаң етеді,
Барлығын алдап кетеді

Қыс бойына жатады,
Тәтті ұйқыға батады

Билингвальды компонент:
Қоян – заяц медведь – аю қасқыр – волк түлкі – лиса

Аңдардың балаларын дұрыс тап

Сергіту сәті
Көлбең көлбең, көлеңкем,
Көлбеңдеген көлеңкем.
Қоян қалай жүреді?
Кім көрсете біледі?
Көлбең көлбең көлеңкем
Көлбеңдеген көлеңкем.
Аю қалай жүреді?
Кім көрсете біледі?

Жабайы аңдар жайлы білген тақпақтарыңды айтып беру
Ойын: Текшелерді құрастыр
Құм терапиясы
Қатысқандарыңызға рақмет!

Тәрбиеші: Сындарова Жайнагул



Ұқсас жұмыстар

ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ ТӨЛ ДҮНИЕ ТАНЫМЫ
Қазақ ағартушылығы Қазақстанның XIX ғасырдың екінші жартысындағы жағдайында əлеуметтік-экономикалық жəне мəдени прогресс жолындағы мықты қозғалыс беруші күші
Көшпелілер философы
Абай Құнанбаевтың қара сөздері
Яссауидiң сопылық танымы
Ш. Құдайбердіұлының қазақ философиясындағы орны
Адалдан тапқан тиынды
Шәкәрім Құдайбердіұлы шағармашылығындағы дүниетанымдық мәселелер
Абайдың дінге көзқарасы
Абайдың бала бейнесі мен қазіргі замандағы бала тәрбиесі
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет
Үкіметтің 2006 - 2008 жылдарға арналған бағдарламасы