Сұлбаға анықтама беру

Сабақтың тақырыбы: Ақпараттық модельдеу
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға ақпараттық модельдеу, модельдеуді сипаттау әдістері, модельдің қасиеттері жайлы жалпы түсінік беру.
2. Оқушыларды ақпараттық модель мен материалдық модель ажырата білуге дағдыландыру, олардың түрлерін таныстыру.
3. Оқушыларды жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: біліктілікпен дағдыны игеру және қалыптастыру сабағы. Сабақтың әдісі: Деңгейлеп саралап оқыту
Сабақтың көрнекілігі: тақырыпқа байланысты слайд, тірек – сызбалар, тест, компьютердегі тәжірибелік жұмыс.
Сабақтың пәнаралық байланыс: математика

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыыру кезеңі.
ІІ. Оқушыларды психологиялық дайындау.
ІІІ. Сабақтың ұстанымы. Өнер – ағып жатқан бұлақ,
Білім жанып тұрған шырақ (мақал)

ІV. Үй тапсырмасын тексеру: Сызықтық алгоритмдер.

V. Жаңа сабаққа дайындық жүргізу: (6 сыныпта өтілген тақырыпты еске түсіру). Модель дегеніміз не?
Нақты нысандарды зерттеу мақсатында адамның қолымен жасалған нысанды – модель деп атаймыз. Модель – бұл глобус және әлем картасы, жердің тартылыс күшінің формуласы, макеттер, мектептегі биология кабинетіндегі көрнекі құралдар, әйгілі суреттердің көшірмесі.

VІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
Модельдің түрлерін екі үлкен кклассқа бөлуге болады: материалдық және ақпараттық.
Материалдық модель – модельдеу нысанның маңызды белгілерін көрсететін нақты бір зат.
Ақпараттық модель - модельдеу нысанын қандай да бір тілде сипаттайды.
Слайдтан дәптер нысанның қасиеттерін көрсету.
Ақпараттық модельдерді сипаттау әдістерімен таныстыру.
Сұлбаға анықтама беру. Сұлба – сызықтармен қосылған ішінде жазулары бар фигуралардан тұрады. Граф – сызықтармен қосылған ұштардан тұратын графикалық нысан. Графтарды нысандар арасындағы байланысты көрсету үшін қолданылады.

VІІ. Жаңа тақырыпты бекіту. Бақылау сұрақтары мен тапсырмаларды орындау.
1. Барлық модельдер қандай екі үлкен класка бөлінеді?
2. Материалдық (заттық) модельдерге мысалдар келтіріңдер.
3. Ақпараттық модель дегеніміз не?
4. Қандай модельдер ақпараттыққа, ал қандай материал материалдыққа жататынын анықтаңдар: әлем картасы, эвакуация жоспары, үстел сұлбасы, үстел сұлбасы, ғимарат макеті, автокөлік моделі.

VІІІ. Компьютерлік тәжірибелік жұмыс жүргізу.
ІХ. Үйге тапсырма беру. § 17 оқып келу, сұрақтарға дайындалу, түйінді жаттау.
Х. Оқушылардың білімін бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Және, немесе, емес базисіндегі сандық қондырғылар сұлбалары
Стабилизатордың жұмысы жайлы мәлімет
Күшейткіштердің сұлбалары
Сызықтық кеңістікке түйіндес кеңістік
Биполярлы транзисторлар. Транзисторлардың қосылу схемалары
Диодтың вольт - амперлік сипаттамасы
Автоматты басқару теориясы
ТҰРАҚТЫ ТОҚТЫҢ ЭЛЕКТР ТІЗБЕКТЕРІ
КӘСІПТІК ПЕДАГОГИКА
Жылжымалы регистрлер
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар
Қиялдың анықтамасы
Несиелік қатынас субъектілері қарыз беруші және қарыз алушы
ХХ ғасыр басындағы тарихи білім беру
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
Windows – тің анықтамалық жүйесі
ҚР «Білім беру туралы» заңына