Жапырақтардың қурап түсуі - керемет құбылыс
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Тобы: Ақбота II кіші
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы: Бақшаға біз барамыз, көкөністер аламыз.
Мақсаты:
Білімділік: Көкөністердің бақшада өсетіндігін түсіндіру.
Дамытушылық: Көкөністері сезім мүшелері (көру, дәм сезу, сипап көру) арқылы пішінін, дәмін, түсін анықтай білуге үйрету.
Тәрбиелік: Еңбекқорлыққа баулу.
Әдіс - тәсілдер: АҚ технологиясы, денсаулықты сақтау технологиясы, ойын технологиясы Көрнекіліктер: Күз мезгілі бейнеленген суреттер, Суретші нені ауыстырып алды? суреттерінен қызыл сары және қызғылт түсті ұсақ қиылған қағаздары бар бөтелке, әр балаға жетерлік сабан түтікше, үлестірмелі материалдар.
Үштілділік компонент: күз – осень - autumn, жаңбыр – дождь - rain, жапырақтар – листья - foliage.
Мотивациялық қозғаушы кезеңі
П. И. Чайковскийдің Күз әуені ойналады.
Дұрыс. Бүгін бізге қонаққа Сиқырлы күз келді. (Күз ханшасымның бейнесі теледидардан көрсетіледі)
Ұйымдастырушылық қозғаушы кезеңі 1. Білімді өзектендіру.
- Балалар, күздің (осень) келгенін қайдан білдіңдер?
- Жапырақтардың қурап түсуі – керемет құбылыс. Күзде жапырақтар сарғайып, жерге түседі. Жапырақтардың жерге қалқып түсуі – әдемі көрініс. Керемет – тамаша.
2. Тыныс алу жаттығулары:
- Кәне, бәріміз бөтелкелерімізде күзгі жапырақтардың қурап түсуін бейнелейік. Балаларға ішінде қызыл, сары қағаздардан жасалған жапырақтары бар бөтелкелерді таратады. Бөтелке аузынан түтікше арқылы үрлеп, жапырақтарды қозғалтады.
3. Билингвальды компонент: күз – осень, жаңбыр – дождь, жапырақтар – листья, құстар – птицы.
Д\ойын: Күз нышандары
Балалар Күз бізге көп суреттер алып келіпті. Суреттер бір - бірімен араласып кеткен. Осы суреттердің ішінен күз мезгілін білдіретін суреттерді тауып, әңгімелей отырып тақтаға орналастырайық.
4. Психологиялық жаттығу:
- Ал енді, өзіміз жапырақ боламыз.
Біз жапырақпыз,
Біз жапырақпыз.
Жел тұрса шамалы
Жан - жаққа біз ұшамыз!
Үлестірмелі материалмен жұмыс. Педагог тапсырманы қалай орындау керектігін түсіндіреді.
Д\ойын: Сиқырлы дорба
Мақсаты: сиқырлы дорбаның ішіне қолдарын тығып, сипап сезу арқылы ұстап тұрған жеміс, көкөністерінің атын атайды.
Рефлексиялық қозғаушы кезеңі
Сұрақ - жауап әдісі арқылы оқу іс - әрекетін қорытындылайды.
- Кім бізге бүгін қонаққа келді?
- Қазір қай жыл мезгілі?
Оны қандай белгілері арқылы білеміз?
Күтілетін нәтиже:
Түсінеді: Балаларды табиғат құбылыстарымен таныстыру.
Қолданады: күз жыл мезгілінің ерекшеліктері.
Меңгереді: тақырып бойынша сұрақтарға жауап бере алу дағдыларын.
Бақшаға біз барамыз, көкөністер аламыз. жүктеу
Жапырақтарға жасыл түс беретін зат - хлорофилл
Жапырақ пышағының пішіні
Клетканың бөліну кезеңіндегі физиологиялық және биохимиялық өзгерістер
Жапырақтың морфологиялық құрылысы
Өндіріс орындарының қоршаған ортаға әсері
Биологияда оқу-тәрбие жұмыстарының ұйымдастыру
Өсімдіктерді, ағаштарды зақымдайтын саңырауқұлақ аурулары
Ересек тобындағы мектепке дейінгі тәрбиедегі балаларды учаскедегі өсімдіктермен таныстыру
Жеміс ағаштарын қалыптастыру және шырпу
Балалардың табиғатпен таныстыру туралы түсінік қалыптастыру және олардың маңызы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Жұмыссыздық қоғам өміріне тән құбылыс
Орманды дала, дала аймағының таралу құбылысы
Алматының табиғаты өте керемет
Бір кептер үлкен қайыңның салалы бұтағындағы қалың көк жапырақтардың арасында бейқам отыр екен, ентіге жалпылдап, жоғарғы жағындағы бұтаққа монтық қара қарға келіп қоныпты
Теміртау - Республикадан тыс жерлерге танымал керемет шығармашылық ұжымдардың және мәдениеті жоғары дамыған қала
Мүсірәлі әулиенің баласы Қосым қожаның кереметтері
Күз табиғаты өте керемет
Табиғаттың ғажайып әсемдігін көз алдыңа елестете отырып, өзің бір керемет сезімге бөленесің
Алдияр ханым, барлық керемет осы лақты билеткен қойшының сыбызғысында