Ұйымдастыру кезеңі - Балалар, қазір бізде математика сабағы

Математика
Сабақтың тақырыбы: 10 санының құрамы
Сабақтың мақсаты: 10 санының сан қатарындағы орны бойынша құрамын анықтау және қосылғыштардың компоненттерін қайталау. 10 санының құрамы бойынша өздерінің тұжырым жасап, қорытынды жасау дағдыларын қалыптастыру;
• Тез есептеу, есте сақтау, логикалық ойлау, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
• Ұқыптылыққа, білімділікке, ұжымдық жұмысқа, таза әрі сауатты оқуға, жазуға тәрбиелеу

Сабақтың типі: аралас сабақ
Әдістері: сұрақ – жауап, топтастыру, жинақтау, салыстыру, көрнекіліктік
Көрнекілік: сандар қатары, шырша, ойыншықтар
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
- Балалар, қазір бізде математика сабағы.
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Бүгінгі ауа райы қандай?
- Қыс мезгілінде суық болса да, көңіл күйіміз көтеріңкі, сабаққа деген ынтамыз жоғары болсын.
а) Қуанамын мен де, (1 - слайд)
Қуанасың сен де,
Қуанайық достарым!
Арайлап атқан күнге – деп сабағымызды бастаймыз. Күнде бүгін шуағын шашып, күлімдеуде. Күннен біз өзімізге күш - қуат аламыз. Алған күшімізді бүгінгі сабақта пайдаланайық.
ә) Математикалық диктант
Оқушыларға бер. өрнектерді оқимын оқушылар класмейтқа мәндерін жазады, пердені ашу арқылы тексереміз.(2 - слайд) Мадақтау
8+1=9 ш
4+3=7 р
6+2=8 ы
8 - 6=2 а
- Балалар, осы өрнектердің мәнін табу барысында біз бір сөз шығаруымыз керек. Ол сөздің осы сабаққа қатысы болады?
- Жақсы балалар, шырша сөзі шықты. Бұл жайлы не айтуға болады? Мереке күндері шырша жайында теледидардан қандай жаңалықтар естідіңдер?(3 - слайд)
- Олай болса бізде өз сыныбымыздың жаңа жылдық шыршасын жағып, сыныбымызға мерекелік көңіл күй сыйлайық.

ІІ. Жаңа сабақ
а )- Бізге тапсырма беріледі соларды орындау барысында жүзеге асыра аламыз.
- Балалар, біз нешеге дейінгі сандармен таныстық? Тура және кері санау 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 т. с. с кері санау
- Олай болса біз бүгін 10 санының құрамымен танысамыз. Біз жаңағы шыршаларымызды жағу үшін алдымен сәндеуіміз қажет. Сәндеу арқылы біз тапсырманы орындаймыз, сонда біздің шыршамызда жану керек. 10 - ның құрамын ойыншықтардан тауып шыршаға ілгіземін.(қосылғыштардың компоненттерін атау арқылы, ереже бойынша қорытынды шығару. Шыршаны жағу)

ә) Дәптермен жұмыс
1. Дәптердегі үйдің ұяшықтарын толтыру
2. 10 санының құрамын қайталап айта отырып, өрнек түрінде жазу, оқулықпен байланыстыру.(1 оқушыдан тақтаға шығарып жазамыз)
- Балалар, қосуға кері амал қай амал. Яғни, қосындыны айырмамен тексереміз.

ІІІ. Сергіту сәті Видеобейне арқылы би қимылдарын, бой жазу жаттығуларын жасап көрсетеміз.

ІV. Оқулықпен жұмыс
а) Практикалық жұмыс. Салыстыру
- Суреттен не көріп отырмыз?
- Оны ненің көмегімен сызамыз?
Қызыл кесінді неше см? 10 см
Көк кесінді неше см? 9 см
- Олай болса қай кесінді ұзын? неше см ұзын болады?
- Қай кесінді қысқа неше см қысқа болады?
Ауызша оқимыз: 10 см 9см 9см



Ұқсас жұмыстар

Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
Балабақшада қарапайым математика сабақтарын өткізу технологиялары
Педагогикалық колледждерде бастауыш мектеп мұғалімдерінің математикадан дамыта оқытуға әдістемелік даярлығын арттыру
ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ МЕН ТӘСІЛДЕРІ
Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың әдістері мен тәсілдері
Шама өлшеу ұғымы
Кіші жастағы оқушыларға математика сабақтарында инновациялық технологияларды қолдану
Сабақтың көрнекілігі
Математикадан дидактикалық материалды дайындау әдістемемелері
Оқытудың ғылымилық принципі
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Салық жүйесі және оның қазіргі кездегі қызмет етуі
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Ақшаның қызметтерi және олардың қазiргi жағдайдағы дамуы
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Қаржы механизмі қаржы қатынастары мен қаржы саясатын ұйымдастырудың экономикалық механизмі