Кесте толтыру

САБАҚ №32
Қазақстан тарихы 5 сынып
Сабақ тақырыбы: § 31 Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері
Жоспары: Білім стандарты, пән бағдарламасы, Қазақстан тарихынан әңгімелер оқулығы - 5 сынып, автор Артықбаев Ж. О. Сабданбеков Ә. Ә, Әбіл Е. Н Интернет материалдары
Жалпы мақсаты:
Міндеттері: 1. Таңба, рәміз белгілерін және ҚР - ның рәміздерінің авторларын және белгілерін білу;
2. Оқушыларды аса маңызды мемлекеттік белгілер - рәміздер туралы білімдері мен түсініктерін анықтау.
3. Оқушыларға мемлекеттік рәміздердің аса маңызды екендігін, оны ерекше құрметтеп, мақтан тұту керектігін, оларды жасаған авторлардың халық үшін көп еңбек сіңіргенін ашып көрсету, Отанды сүюге, құрметтеп қастерлеуге, өз елін, тегін, тарихын білу.
Күтілетін нәтиже: Мемлекеттік рәміздердің маңызын түсінеді, құрметтеп мақтан тұтатын болады. Оларды жасаған авторлардың еңбегін бағалап, құрметтейтін болады.
Топтасып жұмыс жасауға, бір - бірінң пікірімен санасып қорытынды жасауға, жұптық жұмыс жасауға, ойларын толық жеткізуге дағдыланады. Оқушылар Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін құрметтеп, қадірлейтін болады.
Негізгі идеялар: Оқушылар бүгінгі Қазақстанның әлем алдындағы рөлі және қандай жетістіктерін және мемлекеттік рәміздердің маңызын, қадір - қасиетін зерттейді, зерделейді, баяндайды.
Тапсырмалар Wiki материалдары Топтық жұмыс.. Кесте толтыру. Ситуациялық сұрақтар.
Жеке жұмыс Деңгейлік тапсырманы орындау . Сәйкестендіру тесті
Ғаламтор, Power Point, ресурстар, Білім беру платформасы
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы іс – әрекеті )
І. Ұйымдастыру
1. 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу зейінін сабаққа аудару. (2минт)
1. 2. Топқа бөлу (мемлекет атаулары арқылы 3 топқа бөлінеді) ( 2 минут)

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау Сұрақ – жауап (5 минут)
2. 1 Анықтаманы толтыру
Республика –
Демократия –
Референдум –
2. 2 Бауырсақ - сарымай
1Қр – ның тұңғыш конституциясы қашан қабылданды?
2. ҚР азаматтарының қандай құқықтары бар?
3. ҚР азаматтарының міндеттері қандай?
4. Еліміздегі заң шығарушы орган?
5. ҚР азаматтары деп кімдерді айтамыз?
Бағалау Бағдаршам
Жұмыс барысын бақылау нысандары, өзін өзі және өзара
бақылау тәсілдері

ІІІ Жаңа сабақ
3. 1 Ой талқы
А) Талқылау сұрақтары беріледі.
1 – Отан деген не?
2 – Біздің Отанымыз қай ел?
3 – Қазақстан қандай ел?
4 – Қазақстан Республикасының тәуелсіздігі қашан жарияланды?
5 – Қазақстан Республикасын кім басқарады?
6 - Қазақстан Республикасының территориясын картадан көрсет. Астанасы қай қала?
7 - Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін ата?
3. 2 Инсерт
(Оқушыларды жаңа сабаққа дайындау) мәтінді оқи отырып, ББҮ түртіп алу стратегиясына сәйкес кестені толтыру.

Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері жүктеу

Тарих туралы түсінік, Қазақстан тарихының кезеңдері (қысқа мерзімді жоспар) толық нұсқасын қарау



Ұқсас жұмыстар

Өзін-өзі тану пәні бойынша мониторинг жүргізудің әдістемелік нұсқаулары 1 сынып
Бухгалтерлік есеп бойынша есептер жинағы
Мәлімет қоймасын құру қадамы
Excel программасының қосымша мүмкіндіктері. Жұмыстық беттерді редакторлеу
Шымкент қаласы Тауке хан даңғылындағы компьтерлік қызмет көрсету орталығы
Студенттер контингентін автоматтандыру
ЭЛЕКТРОМЕХАНИКАЛЫҚ АСПАПТАР
Delphi ортасында жұмыс жасау
Microsoft Excel (Windows)
MS Excel электрондық кестесінде формуламен, функциямен жұмыс жасау және диаграммаларды құру
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Бастауыш мектепте сөз тіркестерін оқытудың әдістемесі
Сан кестесі
Тілімізде тек қана көнерген сөздер ғана емес, сонымен қатар көнерген сөз тіркестері де бар
Кесте түрінде берілген ақпаратты түсіну, қолдана білу
Қанатты сөздерге жататын тіркестер
Балл қою кестесі
Электронды кестеде диаграммалар құру
Кесте тігудің негізгі құралы - кергіштер
Агрономиялық ғылыми зерттеудің ауылшаруашылық зиянкестерімен күрес жүргізудегі әдіс тәсілдері