Білгенге маржан
Алғырлар мен тапқырлар
Мақсаты: Елімізге бойына ата – бабамыздың ел мен жерге деген сүйіспеншілік қасиеті дарыған, егеменді елімізге аянбай қызмет ететін, ой өрісі кең, алғыр да жүректі, сауатты да салауатты ұрпақ тәрбиелеу.
Көрнекілігі: интерактивті тақта.
Барысы:
Жүргізуші: Қайырлы кеш құрметті қонақтар, қадірменді ұстаздар, қымбатты оқушылар! Бүгінгі бастауыш сынып оқушыларының арасында өткелі отырған Алғырлар мен тапқырлар атты танымдық ойынына қош келдіңіздер!
Ойынның мақсатын айту.
Ойынға қатысушы топтарды таныстыру:
1 – топ: Асыл арман
2 – топ: Самұрық
3 – топ: Бақытты заман
4 – топ: Болашақ
Шарттармен таныстыру:
1. Бала тілі - бал (Мектепалды даярлық тобының оқушылары кім? Не? Деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді жасырады. Сол жасырынған сөздерді ойыншыларымыз табуы тиіс)
2. Ойлан тап (логикалық сұрақтарға жауап беру)
3. Білгенге маржан
4. Әліппе кезеңі (компьютер бір әріп береді, сол әріптен басталып, кім? Не? Деген сұраққа жауап беретін сөздер жазу, 1 минут ішінде)
5. Математик кезеңі (1 минутта кім көп есеп шешеді)
Қазылар алқасымен таныстыру:
1.
2.
3.
4.
Жүргізуші: ойынымыздың 1 - кезеңін бастайық! Бала – тілі бал . Бұл кезеңде мектепалды даярлық тобының оқушылары кім? Не? Деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді жасырады. Сол жасырынған сөздерді ойыншыларымыз табуы тиіс:
1. Яблоко
2. Балмұздақ
3. Сахар
4. Мұғалім
5. Снег
6. Аю
7. Сова
8. Президент
6. Ойынымыздың екінші шарты – Ойлан, тап деп аталады, Мұнда ойыншыларымызға танымдық сұрақтар қойылады.
1 – кітап:
Қыста үйдің ең суық жері?
А) тоңазытқыш
Ә) қойма
Б) сырты
2 – кітап:
На чем играл кот в русской народной сказке Петушок – золотой гребешок ?
А) на балалайке
б) на домбре
в) на гитаре
3 – кітап:
Мені ешкім түсінбейді неліктен?
А) сөйлемеген соң
Ә) ешкі болғандықтан
Б) түсіндіре алмаған соң
4 – кітап:
Шоколадка с названием планеты?
А) альбени
б) марс
в) юпитер
5 – кітап:
Нені жеген сайын жылайсың?
А) жуа
Ә) таяқ
Б) лимон
6 – кітап:
Птица символ мира
А) дятел
б) айст
в) голубь
7 – кітап:
Әуеге лақтырғанда жерге құламайтын не нәрсе?
А) тас
Ә) құс
Б) доп
8 – кітап:
Плавучий живой фонтан?
А) кит
б) дельфин
в) акула
Ұпай саны аз топпен қоштасу. Келесі шартқа 3 – топ қатысады.
Ойынымыздың 3 – кезеңі Білгенге маржан
Бұл шартта өлеңдердің ұйқасын табу қажет.
1. Наша Таня громко плачет,
Уронила в речку............
А) шарик
б) тазик
в) мячик
2. Көргенді жас, пәк бала
................ аттама.
А) дастарқаннан
Ә) кітаптан
Б) үстелден
3. Во поле.......... стояла.
А) молодая
б) седая
в) кудрявая
4. Құр бекерден ермекке,
Бос.............. тербетпе.
А) сөмкені
Ә) керуетті
Б) бесікті
5. А вот это, посмотри,
Выступает...... три.
А) буква
б) цифра
в) знак
6. Дастарқанға емінбе,
........... алдында керілме.
А) мұғалім
Ә) сыныптас
Б) көп
4 – кезең Әліппе кезеңі (компьютер бір әріп береді, сол әріптен басталып, кім? Не? Деген сұраққа жауап беретін сөздер жазу, 1 минут ішінде)
5 – кезең Математик кезеңі 1 минутта кім көп есеп шешеді.
Қорытынды: Қазылар алқасына сөз беру, жеңімпаздарды мадақтау
Басқару, ұйымдастыру, ынталандыру жұмыстары
«Білгенге маржан» баспасының бизнес- жоспары
Жан қазынасы - адамгершілік негізі
Мен сүйіп оқитын Абай өлеңдері
Тәбук - соңғы жорық
Ана тілін білмеген- ана сүтін ембеген
Жай сөйлем
КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР МЕН ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
Етістіктің ерекше тұлғалық түрлері
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Мукашева Маржан
Өмір деген бірақ келер көп келмесСол өмірдің қайғы мұңы өткелмесҚайғы деген бақытсыздық білгенгеСол қайғыға мықты ғана берілмес
Білгенге - маржан турының сұрақтары
Інжу - маржаннан алқа тоқу
Маржандай тізілген әдемі тіс адамның көркі ғана емес, денінің саулығының кепілі
Кітап көзі жұмыққа арзан, көзі ашыққа маржан