Қазақстанның ХҮІІІ ғасырдағы ғылымы мен білімі және мәдениетіСабақтың мақсаты

Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның ХҮІІІ ғасырдағы ғылымы мен білімі және мәдениеті
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: ХVIII ғасырдағы Қазақстандағы ғылымның, ағарту ісінің және мәдениеттің даму ерекшеліктері жөнінде түсінік қалыптастыру, орыс және шетел ғалымдарының ғылыми зерттеулері негізінде адам өмірінде білім мен мәдениеттің қандай рөл атқаратынын көрсету.
2. Дамытушылық: Оқушылардың танымдық, шығармашылық көзқарастарын дамыту, жауапкершілікке, өз бетінше ізденуге, шешім қабылдауға үйрету.
3. Тәрбиелік: Білімді үнемі жетілдіріп отыруға, мақсат қойып, оған жетуге ұмтылуға, әлеуметтік қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
4. Сабақтың түрі: оқушылар инициативті сабағы, аралас
5. Сабақтың әдісі: СТО технологияларының стратегиялары, топтық, интерактивті, баяндау, сұрақ - жауап.
6. Көрнекілік: суреттер, сызбалар
7. Пәнаралық байланыс
Пәнаралық байланыс: Қазақ әдебиеті, география
Негізгі түсініктер: мәдениет, ғылым, ағарту ісі, патша әкімшілігінің қазақ халқын ағарту саласындағы мақсаты, халықтың ағарту ісіне көзқарасы, шетел зерттеушілері, Қазақстанның табиғи байлығын зерттеу ісінде бұл зерттеулердің қандай маңызы болды, халықтың экономикасы мен мәдениеттің дамуы.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Топқа бөлу
1 - топ Ғалымдар
2 - топ Ақындар
3 - топ Тарихшылар
4 - топ Сазгерлер
ІІ. Ой қозғау
ІІІ. Үй тапсырмасы
Тарихи сынақ хат

1 - топ
Қазақстанды ___ ғасырда зерттеудің алғашқы әрекеттері _______ есімімен байланысты.
Ол өлке аумағын зерттейтін _____________ ұйымдастырудың және оның _____________ жасаудың бастамашысы болды.
Қазақстанға жіберген __________ экспедицияның бірін, академик______________ зерттеуші ____________ басқарды.
Оның __________ атты____ бөлімнен тұратын еңбегі жарық көрді.
ІІ - топ
• ХҮІІІ ғасыр
• Ауыз әдебиеті
• Ақындар мен жыраулар
• Бұқар жырау
• Замандас
• Қанжығалы Бөгенбай
ІІІ топ
Қазақстанда кеңінен таралған ______________ әдебиет болмағандықтан,_______________ әдебиетінің __________________ деген жанры күшті дамыды. Оларда әдетте көпке белгілі ___________ адамдар_________________ айтатын. Қазақ қоғамында олар керемет, зор __________________ бөленетін. Әр рудың өз _________________ болатын. Дәстүрлі __________________ өз тыңдаушыларын ____________________ таныстыратын.
ІҮ топ
• ХҮІІІ ғасыр
• Музыка өнері
• 20 - дан астам
• Шертер, жетіген
• 13 жас
• Айтыс
• Жар - жар
• Жыр - дастандар

ІҮ. Оқулықпен жұмыс “ХҮІІІ ғасырдың соңында ашылған мектептер”
Ү. Жорға ойыны
Сергіту сәті
ҮІ. Сәйкесін тап
ҮІІ. Постер жасау.
ҮІІІ. Кері байланыс
ІХ. Үйге тапсырма: Мектеп білім бастауы тақырыбында эссе жазып келу
Х. Бағалау.




Ұқсас жұмыстар

Тіл білімі тарихы пәні бойынша ОҚУ-ӘДIСТЕМЕЛIК КЕШЕН
Жергілікті жердегі диалект сөздер
Әдебиеттанудың негізгі салаларын сипаттау
Ұлттық және саяси процестер мен технологиялар
Кузеевтің шежіретануға қосқан үлесі
Ертедегі грек тарихшылары
Орыстың ұлттық тарих ғылымының қалыптасуы
ХІХ ғасырдағы лингвистикалық мектептер
Қазақ жазба әдебиетін дәуірлеу мәселесі
Отырардың заттық мәдениеті
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi