Ақша қар өлеңді жаттау

Ана тілі 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: З.Шүкіров Ақша қар .

Сабақтың мақсаты: Өлеңнің негізгі идеясын ашу. Қыс мезгілінің ерекшелігімен танысу.
Міндеттері:
1. Өлеңді мәнерлеп жатқа оқуға төселдіру, қыс мезгілінің ерекшелігін әңгімелеу.
2. Оқушылардың көркем сөйлеуін, өз ойларын жеткізе білу дағдыларын жетілдіру, сөздік қорларын кеңейту.
3. Табиғатты қорғауға, сүюге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгіме, СТО.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
- М. Жұмабаев кім?
- Балапан қанат қақты... М. Жұмабаев.
Әңгімені өз беттерінше аяқтау керек. (3-4 баланы оқыту, қалған шығармашылық тапсырмаларды жинап алу).
- Біз жылдың қай мезгілі жайлы шығармалармен танысып жатырмыз? Қыс айларын атаңдар. Қазір қай ай? Бұл айда қандай мереке болады? Тәуелсіздік алғанымызға неше жыл болды? Тәуелсіздік дегенді қалай түсінеміз?
Бүгінгі өтетін тақырыбымыз да қыс мезгіліне қатысты екен.
І. Қызығушылықты ояту: Жаңылтпаштар оқу.

а) Бұл қар –
Сұр қар.
Сұр қар –
Кір қар.
Үстінде ойнама
Үстіңді былғар

ә) Қырбық қар құрғақ па,
Құрғақ қар құрғақ па?
Қырбық қар да құрғақ,
Құрғақ қар да құрғақ.
- Балалар, жаңылтпаштардан қардың қандай түрлері бар екенін білдік. (Сұр, кір, қырбық т.с.с.)
Енді жауаптарымызды тақтаға жазып көрейік.
1 – слайд

Сергіту сәті.
ІІ. Мағынаны тану:
- Балалар, бүгінгі сабақта біз қар туралы, оның түрлері туралы айтып жатырмыз. Ендеше жаңа сабағымызды қарға байланысты екен.
3 – слайд
- Өлеңді оқымас бұрын, оның авторымен танысып алайық.
Шүкіров Зейнолла (1927–1979)
Қызылорда облысының Арал ауданындағы Бөген кеңесінде туған. Бастауыш білім алғаннан кейін қатты науқастанған. Бірақ төсек тартып жатқанмен, мүгедек халіне ерлікпен, төзімділікпен төтеп беріп, қайсар жас өздігінен білім алған. Сөйтіп бар өмірін жазушылыққа арнаған. Өмірінің соңына дейін жазушылық қаламын қолынан түсірмей, ондаған кітап ұсынды.

3 – слайд
• Өлеңді мұғалімнің оқуы.
• Өлеңді оқушылардың іштей оқуы. Таныс емес сөздерді түртіп алу. Түсінік беру.
• Өлеңді дауыстап, мәнерлеп оқу (3-4 бала).
• Сұрақтарға жауап беру.
- Ақын ақша қарды неге теңейді? Өлеңнен тауып көрейік.

5 – слайд Тақтаға жазу. Топтастыру.
Ақ мамық, ақ қанатты көбелек, ақ тауықтың жүніндей, ақ жібектей, ақ желек, ақ көрпе.
ІІІ. Ой қозғау.
Әдебиет үйірмесі.
1-қатар.Жазушылар тобы. Сурет бойынша әңгіме құрау, жазу.
2 – қатар. Суретшілер тобы. Сурет салу.
3 – қатар. Сілтеме табушы топ. Мақал – мәтелдер жазу. Орындаған тапсырманы оқу, қорғау.

Ұйқас бойынша өлең құрау:
Аппақ ------ қар жауар,
----------------------- қуанар.
Аққала соғып, жарысып
--------- --------- балалар.
Автор орындығына отырып қыс мезгілі жайында әңгімелеу. Жағымды және жағымсыз жақтарын айту.
Кестені толтыру:
Нені білдім?
Не үйрендім?
Нені білгім келеді?
Автор орындығына отырып қыс мезгілі жайында әңгімелеу.

Үй тапсырмасы.- Ақша қар өлеңді жаттау.
Бағалау:



Ұқсас жұмыстар

Тәрбиешінің кіріспе әңгімесі
Лэпбук мектеп жасына дейінгі балаларға жыл мезгілдерін оқытудың заманауи құралы ретінде атты 4-5 жастағы балаларға арналған жоба
Бастауыш мектеп оқушыларын әдебиеттік оқу сабақтарында Абай шығармалырын оқыту арқылы тәрбиелеу
Мектеп бағдарламасында әдеби-терминдердің берілуі
КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭСТЕТИКАЛЫҚ СЕЗІМДЕРІН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ МЕН ҚҰРАЛДАРЫ
Естияр топтағы балалардың сөйлеу дыбыстық мәдениетіне тәрбиелеу
Ана тілі сабақтарында Абай шығармаларын оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеу құралы ретінде пайдаланудың әдіс-тәсілдері
Логопедиялық тексеру жұмыстары
Поэзиялық шығармаларды оқыту
Қансонарда бүркітші шығады аңға өлеңі
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
ҚАРАШАҰЛЫ БӘЙДІБЕК
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
ӘБДІКӘРІМ САТҰҚ ҚАРАХАН
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
ҚАРАБУРА
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
Басқару процесiнiң мазмұны
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны