Оқушылардың суидиалдық мінез - құлқының алдын алу
№2 Облыстық арнайы санаториялық мектеп - интернаты
бастауыш сынып мұғалімі Қалыбаева Нұрсұлу
Ата - ана мен оқушы арасындағы қарым - қатынас ерекшеліктері
Ата - аналарға арналған тренинг
Тақырыбы: Ата - ана мен оқушы арасындағы қарым - қатынас ерекшеліктері.
Мақсаты: Ата - ана мен оқушылардың көңіл – күйлерің жақсарту, бірігіп жұмыс істеу жүйесін дамыту, ой қозғату, әдістемелік көмектер беру.
Міндеттер:
мектеп, ата - ана, әлеуметтік ортаның оқушы тұлғасын сомдау үшін саналы түрде бағытталған іс - әрекеттері үйлесімін тауып, бәсекеге қабілетті, білім - білікпен қаруланған, шығармашыл тұлғаны дайындап шығару
Күтілетін нәтиже
• ата - ана өз баласы туралы өзін мазалап жүрген сұрақтарға мұғаліммен бірге жауап таба біледі;
• ата - ананың мектепке, мұғалімге деген сенімі күшейеді;
• Мектеп пен ата - ана ынтымақтастығынан тәрбиелі, білімді, ұлтжанды, жаңа заманға сай тұлға дамып қалыптасады.
Қатысушылар: ата – аналар, оқушылар
Жұмыс түрі: Топтық
Көрнекіліктер: Тақта, бейне слайд,
1. Сәлемдесу рәсімі: Жүректен - жүрекке
Иә, Алла көрдім бе, көрмедім бе?!
Иә, Тәңірім, бердің бе, бермедің бе?!
Шырылдаған үніңнен айналайын,
Шыныменен өмірге келгенің бе?!
Қызым болсаң – қырымда құралайсың,
Ұлым болсаң – ұлы бір мұрадайсың.
Естисің бе, есі жоқ, ей, дүние,
Менен неге сүйінші сұрамайсың?!
2. Сұрақ - жауап: Мадақтау - жазалау
Мадақтау - жазалауда барлық ата - аналарға және оқушыларға сұрақтар таратылып, жауаптарын ортаға салынады.
3. Жанұя бақыты
3. Жанұя бақыты Әр ата - ана бақыт туралы түсініктерін баяндайды.
4. Оқушылардың суидиалдық мінез - құлқының алдын алу
5. Сөйлемді аяқта...
- Егер баланы үнемі сынап отырса, оның оқуға құлқы болмайды.
- Егер балаға үнемі күлсе, ол бұйығы болып кетеді.
- Егер баланы үнемі мақтап отырса, ол өз қадірі үшін оқиды.
- Егер бала төзімділікте өссе, ол басқаларды түсінуге тырысады.
- Егер бала адалдықта өссе, ол адал болып жетеді.
- Егер бала қауіпсіз жағдайда өссе, ол адамдарға сеніммен қарайды.
- Егер бала кекшілдікте өссе, ол қатігез болып өседі.
- Егер бала түсіністікте және сүйіспеншілікте өссе, ол әлемнен махаббат табуды үйренеді
6. Сиқырлы жүрек (Әнмен көңіл көтеру)
Сыйқырлы жүрек барлығымыз қосылып ән айтамыз, естелікке суретке түсеміз
Қорытынды сөз:
Ұрпақ тәрбиесі – адамзат дамуының бағыт - бағдарын айқындайтын бірден - бір айрықша құбылыс. Әрбір мемлекеттің дамуындағы өзгерістер мен жаңалықтар, адамзат мінез - құлқындағы кемшіліктер мен келеңсіздіктердің бәрі тегіс ұрпақ тәрбиесіне келіп тіреледі. Осы ретте ең алдымен ата - бабамыздан қалған ұлттық мәдениет, ұлттық салт - дәстүр, әдет - ғұрып, тіпті ұлттық музыка негізінде келешек ұрпақты тәрбиелеуміз қажет. Басқаша айтқанда, ұрпақтан ұрпаққа мұра болып, ғасырлардан келе жатқан халқымыздың тәрбие беру жолы бүгінгі ұрпақ тәрбиелеу үдерісінде кеңінен орын алуы тиіс. Бұл – мемлекет келешегінің мызғымас кепілі.
Толық нұсқасын жүктеу
Баланың психологиялық диагнозы
Ауытқушы мінез-құлықтың шығу себептері мен факторлары туралы ақпарат
Жастардың девиантты мінез құлықтары
Бастауыш сынып оқушыларының мінез-құлқын қалыптастыру
ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ДАМУЫНЫҢ ҒЫЛЫМИ ТЕОРИЯЛАРЫ
Жыныстық қатынаспен берілетін аурулар
Тұлғаның қоғамдағы алатын орны
Мектеп жасындағы балалардың девианттық мінез-құлық мәселелері
Мұғалімнің қиын балалармен тәрбие жұмысын ұйымдастырудың ерекшеліктері
Қиын балалар, оларды тәрбиелеудің мектептегі жағдайы
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
БАЙМЫРЗАҰЛЫ БАЛУАН ШОЛАҚ жайлы жайлы жайлы
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Нашақорлықтың, маскүнемдіктің, алкоголизмнің алдын алудағы Ішкі Істер Органдарының қызметі
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ