Топтамадағы сабақ жоспарлары тізімі
Топтамадағы сабақ жоспарлары тізімі:
1. Логарифмдік теңдеулерді шешу (слайдымен)
2.Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері
3. Келтіру формулалары
4. Жай бөлшектерді қосу (слайд)
Алгебра және анализ бастамалары 10 класс
Сабақ тақырыбы: Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері
Сабақ мақсаты:
1. Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу алгоритмін меңгеру
2. ҰБТ - де осы тақырыпқа сәйкес келетін есептерді шығара білу
3. Алған білім дағдыларын есеп шығарғанда пайдалану
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру
]ІІІ. Жаңа сабақ түсіндіру
ІV. Оқулықпен жұмыс
V. Тест орындау
VІ. Кім жүйрік?
VІІ. Үйге тапсырма
VІІІ. Бекіту. ҰБТ тестісінде берілген есептерді қарастыру
І Х. Пікір
І. Оқушылармен амандасып, оларды түгендеймін
ІІ. Үй тапсырмасы тексеріледі. №288(а - г), №287(ә - д)
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру:
Функцияның берілген [а; в] кесіндісіндегі ең үлкен және ең кіші мәндерін табу алгоритмі:
1. Функцияның барлық сындық нүктелерін тауып, бұл нүктелердің [а; в] аралығына енетіндеріне осы кесіндінің ұштарын өсу тәртібімен тіркеп жазу керек. а, х1, х2,..., хn, в
2. Функцияның осы анықталған нүктелердегі мәндерін табу керек.
f(a), f(x1), f(x2),…, f(xn), f(b)
3. Осы табылған мәндердің ең үлкені мен ең кішісі берілген функцияның [а; в] аралығындағы сәйкес ең үлкен және ең кіші мәндері болады.
Жазылуы:
maxf(x) --------- minf(x)
[a, b] ------------ [a, b]
Мысалдар:
1. у=х3 - 3х+1 функциясының
[- 3; 0] кесіндісіндегі ең ұлкен және ең кіші мәндерін тап.
уІ=3х2 - 3. ---------------- 3(х2 - 1)=0.
(х - 1)(х+1)=0
х=±1
1Є[- 3; 0]; - 1Є[- 3; 0];
- 3; - 1; 0
f(- 3)=- 17
f(- 1)=3
f(0)=1
maxf(x)=f(- 1)=3
[- 3; 0]
minf(x)=f(- 3)=- 17
[- 3; 0]
Ұлттық ойындарға анықтама
Материалдың қаттылығын өлшеу әдістері
Мектеп психологі жұмысында қолданатын психологиялық әдістемелер
АҚЫН БАЛМАҒАМБЕТ БАЛҚЫБАЙҰЛЫНЫҢ ӘДЕБИ МҰРАСЫ
Жазбаша және ауызша сөйлеуге оқыту
Дене тәрбиесі жөніндегі ұлттық спорт түрлері
Дене тәрбиесі және спорт
Әсет Найманбайұлы «Бақтиярдың қырық бұтағы» циклдік топтамасының жанрлық ерекшеліктері жайлы
Ұлттық ойындар арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі дене қасиеттерін қалыптастыру
Статистикалық ақпараттарды топтарға жіктеу
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
ҚҰМЫРА САБАҚ
ЖӘНДІКТЕР ЖОЛАМАЙТЫН КИЕЛІ САБАҚ
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ТАРИХИ-МӘДЕНИ ЕСКЕРТКІШТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
Дәріс сабақтарының жоспары.
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Сабақ барысындағы бақылауым
Сабақтың міндеттері