Ақыл - ойды тәртіпке келтіретін математика
Астана қаласы, № 8 орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі
Бектұрғанова Бақытгүл Қабделовна
Математика
Тақырыбы: Теңдеу, теңсіздік, өрнек.
Мақсаты:
Пәндік нәтиже: Амалдар қасиеттерін қолданып, өрнектерді қысқартуға үйренеді.
Оқушылар әріпті өрнектерді ықшамдауда амалдар қасиеттерін қолдануға үйренеді.
Кіріспе
Математика күрделі болғанымен, өмірде өте қажет. Осы оймен келісесіңдер ме? Дәлелдеп айтыңдар.
Ақыл - ойды тәртіпке келтіретін математика. Сондықтан оны оқу керек - деген екен орыс ғалымы М. Ломоносов. Олай болса біз де ақыл - ойымызды тәртіпке келтірейік.
Миға шабуыл
Есік ашайық. Тақтадағы фигураға мұқият қараңдар. Барлығы қанша шаршы бар?
Ауызша есептеу
Үндемес ойыны
1, 2, 3, қатарға жеке - жеке
Теңдеу, теңсіздік, өрнек - деген сөздер шығады.
Жаңа сабақ Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
Оқулықпен жұмыс № 1.
Бағалау (қолпаштау)
№ 2.
№3
Сабағымыздың тақырыбы: Теңдеу, теңсіздік, өрнек . Бүгін сендер амалдар қасиеттерін қолданып, өрнектерді қысқартуға үйренесіңдер.
а) Х * 9 +10 =550,
ә) Х: 100 + 10 =7010,
Теңдеуді ықшамдау дегенді қалай түсінесіңдер?
Өрнекті ықшамдау дегенді қалай түсінесіңдер?
Қандай өрнектерді ықшамдауға болмайды?
Кесте бойынша теңдеулер құрастыр және оларды шығар
а) ауызша б) жазбаша
Сергіту сәті
Логикалық тапсырма
1. Үш түйеқұс ұшып келеді, аңшы олардың біреуін атып алды. Олардың қаншасы қалды? (түйеқұс ұшпайды)
2. Жыл он екі айдың ішінде 31, 30 сандары ауысып отырады. Ал 28 саны қай айда кездеседі? (барлық айда)
3. Биылғы жыл құрамындағы цифрлардың қосындысы нешеге тең? (9 - ға тең)
4. Екі әке мен екі бала - үш апельсин жеді. Әрқайсысы қанша ап. жеді? (1)
5. Ақ орамалды қызыл көлге малып алса, оған не болады? (су болып қалады)
Әр топқа жіп беру.
Оқулықта №9
Сөз есеп шығару №5
Тест жұмысы
Бағалау (формативті)
Кеме деген түсінікпен қандай математикалық терминдер байланысты? - деп сұраймын.
І – нұсқа
1. Өрнектің мәнін тап: 83*27+27*17
а) 270 б) 2700 в) 2070
2. Өрнекті ықшамда: 10а – а – 2 =
а) 9а – 2 б) 7а в) 8а
3. Теңдеуді шеш: 13 х – 6 х = 42
а) 2 б) 6 в) 7
ІІ – нұсқа
1. Өрнектің мәнін тап: 977*49+23*49
а) 40900 б) 49000 в) 4900
2. Өрнекті ықшамда: 9а + а + 4 =
а) 9а + 4 б) 10а + 4 в) 13а
3. Теңдеуді шеш: 17 х – 8 х = 27
а) 1 б) 3 в) 9
Үй тапсырмасы
Бағалау
Саған қай тапсырма қиын болды?
Кері байланыс
Бүгінгі сабақтан не үйрендің?
Толық нұсқасын жүктеу
Логикалық есептер және оны шығару жолдары
Саясат тарыхы
Оқушылардың математикадан жарыстары
XVIII-XIX ҒАСЫРДАҒЫ НЕМІС ФИЛОСОФИЯ
Логикалық есептерді шығару әдістері
Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
Бастауыш сынып математика сабақтарында пайдаланатын оқыту əдістерін таңдау
Антикалық философия тарихы
Дифференциалдық және интегралдық есептеудің элементтерін оқыту әдістемесі
ЗАМАН ТАЛАБЫНА САЙ ЖАҢАША ОЙЛАУ
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
азіргі кезде компьютерлік математика өте маңызды және де информатика мен математикада ғылыми бағыт ретінде кеңінен даму үстінде
Бақылау жұмысына дайындық
Өзіндік бақылауға бейімдеу шарттары
Алдыңғы қатарлы мемлекеттердегі қаржылық бақылаудың ұйымдастырылуы.
АТАЛАР СӨЗІ – АҚЫЛДЫҢ КӨЗІ
ҚАЗАҚСТАНДА ӨСЕТІН ЖЕМІС ДАҚЫЛДАРЫНЫҢ СОРТТЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары