Жазуға қолдарын жаттықтыру

Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Сауат ашу және жазу негіздері
Тақырыбы: Т дыбысы және әрпі
Мақсаты: Өткен дыбысты қайталату, зейінін аудару. Жаңа т дыбысымен таныстыра отырып, сөздер ойлатып, оларды дұрыс буынға бөлуін қадағалау. Қолдарын әдемі жазуға үйрету және қызығушылығын арттыру. Жазуға қолдарын жаттықтыру.
Көрнекі құралдар: Әліпби, кеспе әріп кассасы, суреттер, текшелер, торсық, торғайдың суреті.
Сөздік жұмыс: Тай, тас, тон.
Қостілділік компонент: Сағат - часы

Мотивациялық - қозғаушылық
1. Балаларды шаттық шеңберіне тұрып, бір - бірлерімен жылы лебіздерін білдіреді.
Балаларға жұмбақ жасыру.
Өзі айлакер, өзі бір қу,
Жүрген жері айғай да шу.

Ұйымдастыру - іздестіру
Ас сөзінің басына т дыбысын қосу арқылы сөз құрату. Тас сөзі шығады.
2. Балалар суретте ненің бейнеленгенін сұрау.
- Ненің суреті?
- Тау сөзінің басында қандай дыбыс естіледі?
Т - Дыбысы дауыссыз дыбыс. Сондықтан т дыбысы көк түспен белгіленеді.

Кеспе әріптен т әрпін тауып, оған өткен а әрпін қосу арқылы буын, сөз құрату:
Т дыбысынан басталатын сөз ойла тапсырмасы:
Д ойын: Т әрпін тап Шарты: тақтаға өтілген әріптер жазылған кеспе әріптер ілінеді. Балалар әріптердің ішінен т әрпін тауып көрсетеді. Т әрпі кездесетін сөздерге мысал келтіреді.
3. Тіл ұстарту жаттығуын өткізу.
Та - та - та
Ата, берші бата.
4. Дәптермен жұмыс.
Кітап, теледидар, сағат сөздерін талдату арқылы т дыбысының сөздегі орнын түсіндіру. Т дыбысының сөздің басында, ортасында, аяғында келетінін мысалмен дәлелдеу.
Т және а дыбыстарын қатыстырып, буын, сөз құратып оқыту. Хормен қайталау.
Т әрпінің баспа түрімен таныстыра отырып, қолдарын жазуға даярлау.
Т әрпін ауада жазу.
Т әрпін бастырып жазу.
Т әрпінің кіші және бас әріптерін жазады.
Торт, үстел, телефон, тақия сөздерін буынға бөлдіру. Осы сөздердегі т дыбысының орнын айтқызу. Аталған сөздердің мағынасын түсіндіру.
Т дыбысы және әрпі. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Анималистік жанр
Көру қабілеті бұзылған балалармен логопедиялық жұмысты ұйымдастыру
Бала саусағын ойната отырып, тілін дамыту
Артикуляциялық жаттығулар арқылы баланың тілін дамыту
Жазуға үйретуге түрлері грамматикалық жаттығулардың түрлері және оларды қолдану
Бастауыш мектеп оқушыларының сөз жаттау
Мектеп алды даярлықта жазу дағдыларына машықтанудың кезеңдері
Мектеп жасына дейінгі балалардың тіл дамыту әдістемесі
КӨРКЕМ ЖАЗУҒА ҮЙРЕТУ ӘДІСТЕМЕСІ МАЗМҰНЫ
Балабақшада бала тілін дамытудың маңызы
Қолдарын жаттықтыру
Балалар сендердің қолдарыңда билеттерің бар, сол билетте көрсетілген сан бойынша вагондарыңа отырыңдар
Шығарма жазу жолдары мен әдістеріМақсаты: оқушылардың тілдік және әдебиеттік білімдері мен өзінің таным, түйсік, көзқарасының тәжірибелеріне сүйене отырып өз ойын жүйелі жазуға бағыттау
Қолдарының ұсақ моторикасын дамыту
Қолдарында ұран жазылған лозунгтар
Балалар сіздердің қолдарыңызда
Таза қатесіз жазуға тәрбиелеу
Білімге деген қызығушылығын қалыптастыру, сауатты жазуға тәрбиелеу
Қолдарыңа карандаш алып, түсініксіз сөздердің астын сызып отыруды ұмытпаңдар
Қолдарыңды жоғары, содан кейін екі жаққа созыңдар