Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу Сабақтың мақсаты

6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу
Сабақтың мақсаты:
1. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешуді үйрену
2. Математикалық, логикалық ой қабілетін дамыту
3. Оқушыларды ұқыптылық, реттілік, тиянақтылыққа баулу
Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты игеру сабағы
Сабақтың жабдықталуы:
1. Интерактивті тақта
2. Слайдтар
3. Жұмыс дәптері
4. Оқулық

Сабақтың құрылымы:
1. Ұйымдастыру
2. Үй тапсырма тексеру
3. Ой шақыру
4. Жаңа сабақты талдау
5. Ой жинақтау (қалыптастыру, дағдыландыру жаттығуларын орындау)
6. Үй тапсырма беру
7. Бағалау

Үй тапсырма тексеру
Ой шақыру
(өткен сабақты жаңа сабаққа байланыстыру)
1. Айнымалы дегеніміз не?
 Орнына сан қоюға болатын әріпті айнымалы деп атайды
2. Коэффициент дегеніміз не?
 Санды көбейткішті коэффициент деп атайды. Әріпті өрнектің
алдына жазылады.
- 1 коэффициентінің орнына минус таңбасы қойылады.
3. Ұқсас қосылғыштар дегеніміз не?
 Әріпті өрнектері бірдей, ал коэффициенттері бірдей немесе
әртүрлі болатын қосылғыштар ұқсас қосылғыштар деп аталады. Мысалы: 7 ах - ( 2 b y - 3 ax + 2 b y)
4. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу мен теңсіздіктің мәнінің (шешуінің) айырмашылығы неде?
Теңеудің шешімі нақты бір сан болса, теңсіздіктің шешімі сан аралығы болады.
5. Сан аралықтың неше түрі бар?
 6 түрі бар:
 1. минус шексіздіктен плюс шексіздікке дейінгі сан аралығы
 2. сәуле
 3. ашық сәуле
 4. кесінді
 5. интервал
 6. жарты интервал

6. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің мәнін табу үшін теңсіздікті қалай түрлендіреді?
 Мәндес теңсіздікпен алмастыру арқылы түрлендіреді.
 4 ереже бар:

7. Мәндес теңсіздік деп нені айтады?
Шешімдері бірдей болатын немесе шешімдері болмайтын теңсіздіктер мәндес теңсіздіктер деп аталады.
“Миға шабуыл”.
Жаңа сабақты түсіндіру
Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу



Ұқсас жұмыстар

Айнымалысы модуль ішіндегі теңсіздіктер
Интеграцияланған сабақ бірнеше пәннен білімдерін біріктіріп жинақтап сабақтың мақсатына жететін, бірнеше пән бойынша мәселелерді қарастыруға мүмкіндік беретін арнайы ұйымдастырылған сабақ
Үшінші дәрежелі теңдеулерді шешу
Мектеп математика курсындағы теңдеулер мен теңсіздіктерді оқыту әдістемесі
БІР АЙНЫМАЛЫСЫ БАР СЫЗЫҚТЫҚ ЕМЕС ТЕҢСІЗДІКТЕР ЖҮЙЕСІ
Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі
Математиканы тереңдетип окыту
МАТЕМАТИКА НЕГІЗДЕРІ пәнінен практикалық сабақтарға арналған әдістемелік нұсқаулық
Теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуге үйрету
Бөлшек-рационал теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуді оқып үйрету әдістемесі
ЖАМАҚҰЛЫ БЕЙБАРЫС
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
БАРАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
ҚР-дағы мұнай нарығының даму заңдылықтары және тенденциясы «Қазмұнайгаз» Барлау Өндіру» АҚ
Салықтардың экономиканы мемлекеттік қаржылық реттеу жүйесіндегі рөлі мен орны
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Есет Көтібаровтың хиуалықтарға қарсы күресі
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы