Сабақта туындаған негізгі идеялар
5 сынып
Өзін – өзі тану пәнінен қысқа мерзімдік сабақ жоспары
Сабақтың атауы: Адам мінезімен танылады
Жалпы мақсаты:
Адамның мінезі, мінезді жетілдірудегі адамның мүмкіндіктері туралы түсінік беру.
Міндеттер:
- жақсы жаман мінез - құлықты ажырат білуге үйрету;
- оқушылардың бойындағы жақсы мінез - құлық дамытуға ықпал ету;
- өзін құрметтеу, өзіне деген сенімділікке тәрбиелеу.
Сабақта туындаған негізгі идеялар: Сабақ барысындағы ережені пысықтау. Өз ойын толық айта білуге, жаңа ортаға бейімделеді.
Күтілетін нәтиже: Бұрынғы білген білімдерін байланыстыра отырып, жаңаны үйренеді. Білуге деген құштарлықтары туындайды.
Тапсырмалар:
Үш деңгейлі оқушыларға I. Мінезі жақсы оқушылар деп... тақырыбына эссе жазу
II. Берілген Ақыл қалта жинағынан мінезге байланысты айтылған ойларды, нақыл сөздерді тауып, қорғау, дәлелдеу
Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу шаттық шеңбері, психологиялық ахуал орнату, ынталандыру
СТО сұрақтары Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс - әрекеті
Сабақтың маңыздылығы не?
- оқушылар не алады?
- бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?
- өмірден алған тәжірибесінің әсері?
- сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар?
Көшбасшылық жасау. Балалығым - бал дәуренім әнін үнтаспада орындалады. Оқушылар бірге орындайды
Сөзі: А. Айтпайдікі
Әні: Қ. Сақайдікі
Жерім бар ертегінің жұмағындай,
Елім бар нұр сәулелі шарғындай.
Сал - сері, батырлардың ұрпағымын,
Жайқалған жасыл желек құрағындай.
Қайырмасы:
Бал дәуренім тәтті балдай,
Өмір деген жақсы қандай.
Еркін елім мәпелеген,
Ұланыңмын жазық маңдай
Орындап ата - анаңның өсиетін,
Баламын жасы үлкенге бас иетін.
Паш етем ер жеткен соң бар әлемге,
Жаңарған нағыз қазақ қасиетін.
Қызығушылығын ояту. Жаттығу Мозайка
Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер
- еркін ойлауға қандай мүмкіндіктер жасалды?
- өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады? Мәтінмен жұмыс: Б. Тұрсынбаевтың Әлім мен Жанар әңгімесін оқып, кейіпкерлерге мінездеме беру.
Сұрақтар топтамасына жауап беру:
Жанардың Әлімге ренжуі дұрыс па?
Әлімнің қандай мінезі сендерге ұнады?
Балалардың қандай қасиеттерін өз бойыңнан көргің келеді?
Жаңа ақпарат:
Адамның мінезі оның басқа адамдарға, қоршаған ортаға деген қарым - қатынасынан, іс - әрекеттерінен байқалады. Адам өзін - өзі тәрбиелеу үшін өзіңнің мінез - құлқын танып, өзіне сыни көзбен қарай алатындай қабілетке ие болуы керек.
Әр адам өз бойында адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеп, өз мінезін жетілдіре алады.
Берілген тұжырымдамаларға оқушылардың өз ойларын қосуға мүмкіндік, ұсыныс беріледі.
Кембридж бағдарламасы бойынша мектепте өзгерістерді қалай енгізетін боламыз
Мәселе қойып оқыту технологиясы
Сыни ойлау қабілеті
БЕЙОРГАНИКАЛЫҚ ХИМИЯ КУРСЫН ОҚЫТУДА ЗАМАНАУИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ТИІМДІ ПАЙДАЛАНУ ӘДІСТЕМЕСІ
Студент пен оқытушы
ПЕДАГОГИКА (сыртқы бөлім студенттеріне арналған қысқаша лекциялар курсы)
Сыни ойлау технологиясының кезеңдері мен әдістері
Инновация ұғымы, инновациялық технологиялардың жіктелуі
Бастауыш сынып, логикалық есептер
Педагогиканың əдiснамалық негiздерi
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Негізгі қорларды қйта жандандыру тәсілі – күрделі қаржыны жұмсау
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Тауар саясаты фирманың маркетинг қызметінің негізгі құрамдас бөлігі
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Жеке кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдауды жетілдірудің негізгі бағыттары мен жолдары
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Программаға арналған негізгі шарттар және орындау жолдар