Доп сөзін текшемен жазыңдар
Тақырыбы: Д дыбысы мен әрпі
Білім беру саласы: қатынас
Бөлімі: Сауат ашу және жазу
Мақсаты:
1) Дд дыбысы және әріп таңбасымен таныстыра келіп, балалардың сөздің мәдениетін сақтап, анық таза сөйлеуге үйрету;
2) Сөйлем ойлап табуына назар аударып, сөздік қорын толықтыру, байланыстырып сөйлеуге үйрету. Жазуға қолдарын жаттықтыру.
3) Ертегі - саяхаты арқылы балалардың оқуға деген сүйіспеншілігін арттыру.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, кеспе әріптер, касса, карточка, суреттер, текшелер.
Іс – әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Мотивациялық – қозғаушылық
- Балалар шаттық шеңберіне тұрайық.
Қол ұстасып кәне біз,
Достасайық бәріміз.
Қайырлы күн!
Жан досым,
Жылуыма жылу қос
Міне, менің қолым!
Бір – бірімізді қолдаймыз,
Қиын шақта қорғаймыз,
Біздің топта ұл – қыздар,
Тату – тәтті ойнаймыз.
- Балалар, бүгін бізге қонақтар келіп отыр, сабаққа жақсы қатысайық.
АКТ.
- Балалар, бүгінгі сабақта Білім еліне саяхатқа шығамыз. Білім еліне барар жолда әр түрлі кедергілер кездеседі. Кедергілерден өту үшін, тапсырмаларға жауап береміз.
1 - кедергі. Өзеннен өту.
- Әріп дыбыстан өткен әріптерді атау.
- Әріп - тастамақ ойыны.
- Дыбыстар нешеге бөлінеді?
- Дауысты дыбыстарды қай үйге апарамыз? Неліктен?
- Ал дауыссыз дыбыстарды қай үйге апарамыз? Неліктен?
Сұрақ – жауап: - Дыбыс деген не?
- Оны не істей аламыз?
2 - кедергі: Орманнан өту.
Қане, бірге оқиық.
3 - кедергі: Таудан өту. Ребус шешу. Сөз құра, ойла!
- Сергіту сәті
- Өте жақсы, балалар. Кедергілерден өтіп Білім еліне жеттік.
- Мақсатымыз жаңа білім алып, білімімізді шыңдау.
Ол үшін білімдеріңді, жақсы істеріңді көрсете білу керек.
Ұйымдастыру - іздестіру Жаңа білім.
Жұмбақ
- Сол аяқ пен оң аяқ, Кезек оны тебеді.
Ол тынымсыз домалап, Зыр жүгіре береді.
- Доп қай әріптен басталады?
- Ендеше бүгін Дд дыбысымен танысамыз.
- Баспа, жазба түрін көреміз.
- Дауысты дыбыс па? Дауыссыз дыбыс па?
- Қандай текшемен белгіленеді?
- Доп сөзін текшемен жазыңдар. Буынға бөл, неше буын?
- Дыбыстық талдау жасаймыз.
Доп суретін үлестіремін.
- Доппен қандай ойын ойналады?
- Домбыра, велосипед, Айдана. Д дыбысы сөздің басында, ортасында, аяғында келеді.
- Балалар, ал қазір үлгі бойынша Д дыбысының бас әрпін және кіші әрпін бастырып жазайық.
Ауада жазу. Дәптер көзіне жазу.
- Жаңылтпаш.
Топ бала топтана, Қуып жүр, допты ала.
- Көз жаттығуы.
- Қане, бірге оқиық.
- Сөйлем құра, ойла.
- Сөз құра, ойла.
Қостанай облысы, Аманкелді ауданы,
Ы.Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін
орта мектептің мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі
Абишева Зада Нуркановна
Мектеп жасына дейінгі баланың зейін ерекшеліктері
Геометриялық фигураларды оқыту әдістемесі
Бастауыш сыныптарына арналған диктанттар жинағы
Оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында жұмбақтардың ролі
Бастауыш мектеп оқушыларының сөйлеу дағдысын қалыптастыру
4-5 жастағы балалардың Н.А.Зайцев технологиясы арқылы тілін жетілдіру жолдары
ПСИХОЛОГ – ҰЖЫМНЫҢ ҰЙЫТҚЫСЫ
Бастауыш сыныпта сан есімді оқыту әдістемесі
Мектепке дейінгі жүйесіндегі үштілдік - көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру құралы
Педагогикалық процесінің компоненттері Мазмұндағы басымдылық
Грамматикалық жағынан қарасақ, жолдау сөзінің түбірі жол
Тегіс эндоплазмалық тор жарғақты түтікшелерінің ені гранулалы эндоплазмалық тордың жарғақты түтікшелеріне қарағанда кендеу (50 - 100 нм) келеді
Кісінің сөзін
Махамбет өлеңі - қазақ сөзінің қайталанбас құдіреті
Әбілқайырға ханға дейін Кіші жүздің сөзін ұстаған қазақтың биі
Бас - аяғы үш - ақ әріптен құралған ана сөзінің мағынасы түсінген адамға түпсіз теңізден терең, жеті қат аспаннан да биік, мөлдір судан да таза
Қыз жігіттің сөзіне сыңғырлай күлді
Аксоплазмада эндоплазмалық тордан туындайтын базофилді (хроматофилді) заттың кесекшелері болмайды, митохондриялар және жүйкелік медиаторларға толған мөлшері әртүрлі көпіршіктер болады
Дубровский оның сөзін бөліп
Шекарашы сөзінің түбірін тап