Задачи обучения

Математика әлемінде сыныптан тыс тәрбие шарасы (презентациясымен)
В мире математики внеклассная работа

Ойын сайысының мақсаты:
1. Оқушыларға сыныптан тыс жұмыс барысында математика пәндерінен алған білімдерін жинақтау, толықтыру.
2. Оқушылардың логикалық ойлау, интеллектуалдық қабілетін, сана - сезімін жан - жақты дамыту, зеректілігін қалыптастыру, қызығушылығын, белсенділігін арттыру, танымдық, шығармашылық ізденістерін ұштау.
3. Оқушыларды жауапкершілікке, шапшаңдыққа, Отан сүйгіштікке, татулыққа тәрбиелей отырып, тапқырлыққа баулу.

Цель занятия:
• Реализация принципа умственного развития учащихся;
• Развитие познавательной и творческой деятельности учащихся.
Задачи обучения:
• Привить навыки самостоятельного поиска новых закономерностей;
• Пробуждать их любознательность;
Задачи воспитания:
• Содействовать эстетическому, трудовому воспитанию учащихся, воспитывать сознательную дисциплину.
Задачи развития:
• Развивать логическое мышление, память, учить грамотно, проводить рассуждения, развивать культуру коллективного умственного труда.

Түрі: топтық жарыс
Қолданылатын технология: ақпараттық технология
Көрнекілігі: мультимедия, интерактивті тақта, логикалық есептер.

Жүру барысы:
Жүргізуші: Қайырлы күн құрметті қонақтар, ұстаздар, оқушылар!
Назарларыңызға “Математика әлемінде” атты сайысымызды ұсынбақпыз.
Орыс ғалымы М. Ломоносов Ақыл - ойды тәртіпке келтіретін – математика, сондықтан оны оқу керек , – деген болатын. Олай болса, бүгін сіздер математиканың жұмбақты да, тартымды әлемімен танысасыздар. Сіздер бұл әлемнің қаншалықты қызықты, әрі сан түрлі екендігіне көз жеткізесіздер. Сайыста сіздерге әр түрлі сұрақтар мен тапсырмалар ұсынылады. Сайыста жеңу үшін сіздер белсенділік танытып, берілген сұрақтарға өзгелерден тезірек ойланып, жауап берулеріңіз керек және тапсырмаларды дұрыс орындауларыңыз қажет.

Учитель: Дорогие ребята и уважаемые учителя! Мы рады приветствовать вас всех на игре “В мире математики”
Ойынымыздың алдында білім сайысының әділ бағасын берер әділ - қазылар алқасымен таныс болыңыздар.
Бақ пен бап сыналар бұл жарысқа қатысып отырған оқушыларға сәт сапар тілей отырып, сайысымызды бастаймыз. Ең алдымен бүгінгі ойынымыздың өтілу барысымен таныс болайық.

Бүгінгі ойынымыз 5 турдан тұрады:
1 тур. Математикалық эстафета (математическая эстафета)
2 тур. Эрудит
3 тур. Сиқырлы таяқшалар (Волшебные палочки)
4 тур. Сөзжасам (Словесник)
5 тур. Кім шапшаң? (Кто быстрее?)
Ал енді І турды бастайық.
А теперь начинаем I тур.

І тур: Сынның да сыны бар ғой сыналатын,
Әр түрлі білім сырын ұға алатын.
Жылдамдық керек мұнда әрі өткірлік,
Сыналып әр секундпен жүре алатын.

Математикалық эстафета (математическая эстафета)
Бұл турда сіздерге математикалық сұрақтар беріледі. Сол сұраққа жауап берулеріңіз қажет. Әр дұрыс жауап 5 ұпаймен есептелінеді. Сұраққа жауап берілмеген жағдайда, қарсы топтар жауап бере алады.(В этом туре вам задается математические вопросы. каждый правильный ответ оценивается по пятибалльной системе. Если команда не сможет ответить на вопрос, могут ответить другие команды)

5 а сыныбы:
1. Қандай сан барлық сандарға қалдықсыз бөлінеді? (Какое число делится на все числа без остатка?) 0
2. Бір жанұядағы 5 ұлдың бір – бірден қарындасы бар. Жанұяда барлығы қанша бала бар? (В семье 5 сыновей. У каждого есть сестра. Сколько детей в семье?) 6
3. Үстелдің 4 бұрышы бар. Егер бір бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады? (У стола 4 угла, один угол отпилили. Сколько углов у стола?) 5

5 ә сыныбы:
1. Жанұяда 3 ұл бар. Әр ұлдың 1 әкесә бар. Жанұяда неше кісі бар? (В семье 3 сына. У каждого есть отец. Сколько человек в семье?) 4
2. адамның 10 қолында неше саусақ бар? (На руках 10 пальцев, сколько пальцев на 10 руках?) 50
3. Ең кіші натурал сан. (наименьшее натуральное число) 1

5 б сыныбы:
1. Горело 7 свечей, две погасли, сколько свечей осталось? (7 май шам жанып тұр. Екеуі сөніп қалды, қанша май шам қалды?) 2
2. Пара лошадей пробежала 40 км. По сколько км пробежала каждая лошадь? (Екі жұп жылқылар 40 км шауып шықты, әр жылқы қанша км шапты?) 40км
3. Что тяжелее: килограмм ваты или килограмм железа? (1 килограмм мақта ауыр ма, 1 килограмм темір ауыр ма?) равны, тең

6 а сыныбы:
1. Төртеуі 4 сағат шахмат ойынын ойнады. Әрқайсысы қанша сағат шахмат ойнады? (Четверо 4 часа играли шахмат, сколько часов играл каждый?) 4
2. Қатар тұрған үш санның қосындысы да, көбейтіндісі де 6 - ға тең. Ол қандай сандар? (Сумма последовательных трех чисел и произведения этих чисел равна к 6 - ти. Какие эти числа?) 1, 2, 3
3. Бір аяғымен тұрған әтештің салмағы 50кг, екі аяғымен тұрған әтештің салмағы неше кг.
(Петух, стоя на одной ноге весит 3 кг. Сколько он весит стоя на двух ногах?) 3

6 ә сыныбы:
1. Бөлмеде 4 мысық отыр. Әр мысықтың алдында 3 мысық отыр. Бөлмеде барлығы неше мысық отыр? (В комнате сидят 4 кошки. Перед каждой кошкой сидят 3 кошки. Сколько кошек находятся в комнате?) 4
2. Теңдеуде де, өсімдікте де бар. (Есть у уравнения и у растения) түбір, корень
3. 41 - жай сан ба? (41 – это простое число?) да, ия

6 б сыныбы:
1. Сколько грецких орехов в пустом стакане? (Бос ыдыстың ішінде қанша жаңғақ бар?) 0
2. Перпендикуляр түзулер неше градус жасап қиылысады? (Сколько градусов составляет перпендикулярные прямые?) 90
3. 5 алманы 5 қызға тең бөліп беру керек және де себетте бір алма қалу керек. (В корзине лежат 5 яблок. Как разделить эти яблоки между пятью девочками, чтобы каждой девочке досталось по одному яблоку и чтобы одно яблоко осталось в корзине) 1 алманы себетпен қоса беру керек



Ұқсас жұмыстар

Анатомия пәні және зерттеу әдістері. Остеология
Алгебра және анализ бастамаларын оқыту барысында математикалық анализдiң негiзгi ұғымдарын есептердi пайдаланып қалыптастыру
Математика сабағында оқушылардың белсенділігін арттыруда пәнаралық байланыстын ықпалы
ҮЙДЕ ОҚЫТЫЛАТЫН БАЛАЛАРДЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ МЕКТЕБІНІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫМЕН ОҚЫТУ
Математикалық модель практикалық есептерді шешу әдісі ретінде қарастыру
Математика сабақтарында пәнаралық байланыстарды арттыру
Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың 2012 жылғы 27 қаңтарда Әлеуметтік- экономикалық жаңғырту - Қазақстан дамуының басты бағыты атты Қазақстан халқына жолдауы
Оқытушылар мен студенттердің тұлғааралық қарым-қатынастарын оқыту үдерісінде қалыптастырудың педагогикалық шарттары
Математикалық есептерді шығаруды оқытудың мәселелері
Ашық интерактивті тапсырмалардың компьютерлік бағдарламаларын жасаудың әдістемесі (алгебраны оқыту мысалында)
Технология обучения