Шәмші Қалдаяқов кім

Сабақтың тақырыбы: Оразбек Бодықов "Аққұс туралы аңыз"

Сабақтың мақсаты: оқушыларға Аққұс туралы аңыз және Шәмші Қалдаяқовтың өмірі мен шығармашылығымен таныстыру. Әңгіменің мазмұнын ашу, мәнерлеп оқуға, алған білімдерін, байқағыштық қабілеттерін жетілдіру, сөздік қорын тілін дамыту. Сонымен қатар таза, әдемі жазуға дағдыландыру. Балаларды сауаттылыққа, жинақылыққа, бірін - бірі тыңдауға, адамгершілікке, еңбексүйгіштікке баулу.
Түрі: Жаңа сабақ
Әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
Балалар жалпы мектепке келгендегі мақсат, міндеттерің не?
Мақсатымыз білім алу
Міндетіміз еңбектену
Еңбектену арқылы
5 - ке қолды жеткізу

II. Үй тапсырмасын сұрау.
1. Суретші Әбілхан Қастеев туралы мәтінді сұрау.

III. Сұрақ қою арқылы білімдерін тексеру.
1. Әбілхан Қастеев кім?
2. Ол қай жылы, қай өңірде дүниеге келді?
3. Әбілхан әкесінен неше жасында жетім қалды?
4. Суретшінің анасының есімі кім?
5. Әбілхан Қастеев қай қалаларда сабақ алды?
6. Оның қандай суреттері жоғары бағаланды?
7. Ұлттық бейнелеу өнерінің негізін салған суретші?

IV. Жаңа сабақ.
1. Қызығушылығын ояту.
Бұрынғы ерте заманда халқымыз аң - құстың қасиетін айыруға жүйрік болған. Қолға үйретілген қыран құстармен құсбегілік жасаған.

2. Мағынаны ашу. Балалар бүгінгі сабақта Оразбек Бодықовтың Аққұс туралы аңыз әңгімесін танысамыз. Негізі бұл әңгімені Оразбек Бодықов Қазақстан халық композиторы, қазақ вальсінің король, сазгер Шәмші Қалдаяқовтың анасынан естіген хикаясы болатын. Оразбек Бодықов Шәмші көз жұмғанға дейін қасынан қалмай, қуанышы мен қайғысына куә болған жанашыр досы.

3. Оқулықпен жұмыс: Мәтінмен таныстыру. Тізбектей оқу.
Мәтін бойынша сұрау қою.
1. Шәмшінің бойында қандай қасиет болды?
2. Автор Шәмшіден не жайында сұрады?
3. Шәмші қалай жауап берді?
4. Аққұс туралы аңыз әңгімесін кімнен естіген?
5. Аққұс, Қарақұсқа қандай өтініш айтты?
6, Аққұс ажалдан қалай құтылды?
Венн диаграммасы: Аққұс, Қарақұс

4. Дәптермен жұмыс.
1. Аққұстың мұңды әні тақырыбына шағын әңгіме жазу.
2. Суретте берілген Аққұстың суретін салу.

V. Сергіту сәт. Шәмші Қалдаяқовтың әндерінен попурри тыңдау.
VI. Сабақты бекіту сұрақтары.
1. Шәмші Қалдаяқов кім?
2. Шәмшінің жанашыр досы, ол туралы естелік жазған кім?
3. Қазақ вальсінің король деп кімді айтамыз?
VII. Үйге тапсырма. Мәтінді оқып, мазмұндау. Шәмші Қалдаяқовтың бір әнін жаттау.
IX. Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Халық ауыз әдебиетіндегі аңыз-әңгімелердің түрлері
Сыныптан тыс музыкалық білім беру
Композитор Шәмші Қалдаяқовтың қазақ өнеріне қосқан үлесі
Бастауыш сыныпта музыка сабағын ұйымдастыру жолдарын қарастыру
Мифологиялық ертегілер
Шәмші Қалдаяқов
Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері (нышандары)
Мемлекеттік рәміздер. Қасиетті көк байрақ
Мемлекеттік нышандар – Ту, Ел таңба, Әнұран
Жат діндер жарға жықпасын
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет
Үкіметтің 2006 - 2008 жылдарға арналған бағдарламасы