Сөйлем құрастыру

Тақырыбы: Қарама - қарсы мәндес сөздер
Мақсаты:
Білімділік. Қарама - қарсы мәндес сөздерді ажырата білуге ықпал жасау. Сөз және оның мағынасы жайлы түсініктерін кеңейту.
Дамытушылық: Өз ойларын тұжырымдап еркін айтуға, сөздік қорларын дамытып, байланыстырып сөйлеуге машықтау, шығармашылық деңгейге жетелеу.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, адалдыққа баулу. Эстетикалық талғамдарын арттыру.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау, ойын, әңгімелеу, сұрақ - жауап
Сабақтың көрнекілігі: Кесте, нұсқа түрлі суреттер.

Сабақтың барысы:
1. Психологиялық дайындық.
(Оқушыларға шеңбер құрғызып, бір - біріне жақсы тілектер айтқызу)
2. Үй тапсырмасын қорытындылау.
Ойын: "Көршім қайда?" Ас -?, Бала -?, Қария -?, Ержүрек -?, Мейман -? (синоним сөздерді табу)
3. Ой ашар:
Мақал - мәтелдер
1. Дос басқа қарайды
Дұшпан аяққа қарайды.

2. Батыр бір рет өледі.
Қорқақ мың рет өледі.

3. Балаң жақсы болса, жердің үсті жақсы.
Балаң жаман болса, жердің асты жақсы.

(Осы мақалды оқып бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу керек)
Қарсы мәндес сөздер
4. Кестемен жұмыс:
Сөз (мағынасына қарай)
- Мәндес сөздер
- Қарсы мәндес сөздер
- Көп мағыналы сөздер
Біз өткен сабақта қандай түрімен таныстық? (Ережесін айту, талдау, талқылау)
5. Топқа бөлу ( Мақал ішіндегі қарама - қарсы ұғымды білдіретін сөздерді алу)
1 - топ: Достық тобы
2 - топ: Батырлар тобы
3 - топ: Жақсылар тобы

6. Оқулықпен жұмыс ( 61 - бет 1 - жаттығу)
Жазылған сөздерді оқыту, мағынасын түсіндіру.

7. Ойын: Телефон (бір - біріне қарама - қарсы сөздер айту, айтқан сөздерден сөйлем құрастыру)
8. Сергіту сәті:
Қолымызды созамыз,
Алға - артқа бәріміз.
Оң аяқ пен сол аяқ
Секіреді жылдам - ақ
(қарама - қарсы сөздермен жаттығу қимылдарын көрсету, алға - артқа, оң - сол)
9. Топпен жұмыс
Мақсат қою:
1. Фразеологиялық сөздерді табу.
2. Сөздердің түрін ажырату
3. Мағынасын түсіндіру
4. Сөйлем құрастыру
5. Қортындылау
1 - топ: Бала Мұхтар далаға шығуға жүрексінді.
Осы шіркінді қайтемін бас десе, құлақ дейді.
2 - топ: Бүгінгі күні Жамал кәрі ата - әжесінің қолын жылы суға салып отыр.
Кенен Әзірбаев қолы қысқа болғандықтан "Бозторғай" әнін шығарған болатын.
3 - топ: Заттарым жоғалып, қолым кесіліп отырғаны.
Ол бір тәулік нәр татпай, әбден ашыққан соң, жүрек жалғаудың жолын іздеді.
10. Шығармашылық жұмыс: (сөз тіркестерінен сөйлем құрастыру)

11. Ойын: "Жақсы - жаман"
(Оқушылар түрлі - түсті суреттерді және таныс заттарды таңдап алады. Оның жақсы - жаман қасиеттерін сипаттап, айтып шығу. жауаптар бірін - бірі қайталамау керек)

12. Ой қортынды:
1. Венн диограммасына салу
13. Үйге тапсырма:
14. Бағалау: Оқушылар өздерін семантикалық карта арқылы бағалайды.



Ұқсас жұмыстар

Логопедиялық тексеру жұмыстары
Бастауыш сыныптарда қазақ тілін оқытудың әдәс – тәсілдері
Деңгейлеп оқыту технологиясы. Жобалап оқыту технологиясы
Бастауыш сынып қазақ тілі сабағында инновациялық технологияларды қолданудың тиімділігі туралы
Құрмалас сөйлемді оқытуда қолданылатын тиімді әдістер
Қазақ тілі 2 сынып оқулығының құрылымы мен құрылысы
Бастауыш сынып оқу-тәрбие үдерісінде оқытудың жаңа технологияларын пайдалану
Ауызша сөз нормаларын оқытудың психолингвистикалық негізі
Әліппеден кейінгі кезең
Мектеп жасына дейінгі III деңгейдегі ЖСТД бар мектеп жасына дейінгі балалардың байланыстырып сөйлеу тілінің дамуы
Лепті сөйлем
Бастауыш сыныпта сөйлемді оқыту жолдары
ҚУРАСТЫРУШЫДАН
Жай сөйлемнің түрлерін қайталағанда сөйлем мүшелерін қалыпты астын сызғызып, жақша ішіне сөйлем ретінде жазғызған дұрыс
Махмұд Қашқари (толық аты - жөні Махмұд ибн Әл - Құсайын ибн Мұхаммед) (1029 - 1101) - түркі тілдерінің тұңғыш сөздігін құрастырушы, энциклопедист - ғалым, атақты Диуани луғат - ат - түрік еңбегінің авторы
Ыңғайлас салалас сөйлем дегенім қандай сөйлем
Сөздерден сөйлем құрастырып айт
Сөйлемнің бірыңғай мүшелері
Төл сөзді сөйлем
Қазақстанда жұмыс істеп жатқан халықаралық ұйымдардан сұхбат алу үшін анкета құрастыру